مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه جنسی خواهر و برادر

8,500 بازدید
سوال شده اوت 3, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط سارا
نمایش از نو اوت 5, 2022
سلام.

خبرگزاری فارس، قسمتی به نام فارس من داره که افراد میرن اونجا کمپین ایجاد میکنن و مطالبه هاشون رو مطرح میکنن. بقیه کاربران هم از کمپین هاشون حمایت میکنن. هر کمپینی که حمایت ازش زیاد باشه؛ خبرگزاری فارس، اون مطالبه رو پیگیری میکنه و به گوش مسئولین میرسونه.

تو قسمت فارس من خبرگزاری فارس، دیدم که افرادی کلی کمپین در حمایت از گشت ارشاد و درخواست برخورد خشن با خانم هایی که حجاب کامل ندارن ایجاد کردن! کمپین های خیلی عجیبی!

مثل:

کمپین زنان بدحجاب را استخدام نکنید!

کمپین خودروهای زنان بدحجاب را توقیف کنید!

کمپین حمایت از گشت ارشاد در برخورد با بدحجابان!

کمپین حمایت از جریمه نقدی سنگین برای بدحجابی!

کمپین مجازات افرادی که از کارهای گشت ارشاد فیلم میگیرن و در شبکه های اجتماعی منتشر میکنن!

و کلی کمپین دیگه در حمایت از گشت ارشاد و حجاب اجباری!

کاربران زیادی هم از کمپین های این مدلی، حمایت کردن! واقعا حمایت از این مدل کمپین ها خیلی بالاست! همین جوری میشه که مسئولین گشت ارشاد رو میفرستند تا بدترین برخوردها رو با خانم هایی که حجاب کامل ندارن بکنه و میگن اکثریت مردم ما حامی حجاب اجباری و گشت ارشاد اند و مردم خودشون از ما خواستند این کارها رو کنیم.

در حالی که الان اکثر خانم های ایران دنبال حجاب نیستند و خیلی از خانم های محجبه هم با گشت ارشاد مخالف اند. این افرادی که حامی گشت ارشاد اند؛ یک اقلیت کوچک هستند که خودشون رو اکثریت حساب کردند و دارن برای اکثریت جامعه تعیین تکلیف میکنن. چون بیشتر کسانی میرن خبرگزاری فارس که منطق این چنینی دارند. برای همینه که این افراد میرن فارس من، کمپین های این چنینی ایجاد میکنن و کلی حمایت از کمپین هاشون میشه.

به خاطر یک چنین اقلیت بی منطقی که دنبال تحمیل نظر خودشون به اکثریت جامعه اند هست؛ که ممکنه گشت ارشاد هیچ وقت برداشته نشه و حتی خشن تر هم با خانم هایی که حجاب کامل ندارن رفتار کنه. حتی ممکنه قوانین بدتر و سختگیرانه تری هم برای اجبار خانم ها به رعایت حجاب مد نظر اون اقلیت تندرو گذاشته شه و فشار به خانم ها بیشتر شه. چون این اقلیت تندرو اصلا انگار دارن راه حل برای فشار بیشتر بر خانم هایی که حجاب کامل ندارن؛ به مسئولین یاد میدن! این اقلیت تندرو دارن درخواست سختگیری های جدیدی رو میکنن که حتی حکومت هم تا حالا دیگه تا این اندازه سختگیری نکرده!

به خاطر این اقلیت تندرو هست که ممکنه باز هم شاهد صحنه های دلخراشی باشیم مثل اون مادری که جلوی ون گشت ارشاد رو گرفته بود و التماس میکرد دخترم رو نبرید دخترم مریضه و راننده ون گشت ارشاد، بدون توجه به التماس های مادر، به راه خودش ادامه داد تا اون مادر تو خیابون روی زمین افتاد. چه بسا قبلا هم گشت ارشاد حتی برخوردهای خشن تر از این هم با خانم ها داشته که چون کسی نبوده فیلم بگیره لو نرفته. حتی ممکنه در اینده شاهد صحنه های وحشتناکتر از برخورد گشت ارشاد با اون مادر هم باشیم.

یک چیز عجیبتر! تو فارس من دیدم که مدت ها پیش، افرادی کمپین زدند که بدحجابی زیاد شده گشت ارشاد رو برگردونید! حالا هم که گشت ارشاد برگشته؛ کمپین زدند که از ایت الله رییسی تشکر کنید که گشت ارشاد رو برگردوند و خوشحال اند که به هدفی که از مطالبه خودشون داشتند رسیدند. همین افراد هستند که به دولت فشار میارند تا برخوردهای سختگیرانه بیشتری با خانم هایی که حجاب کامل ندارند بکنه.

به نظرم باید یک جوری و به یک طریقی به این اقلیت فهموند که اقلیت اند و حق ندارن برای اکثریت جامعه تعیین تکلیف کنند و این که چه قدر افکارشون غلط و غیر منطقیه. اما چه جوری؟؟؟؟؟ خودم هم چیز زیادی نمیدونم. فقط میرم تو فارس من و زیر این مدل کمپین ها کامنت میذارم و مینویسم افکار شما غلطه و با حجاب اجباری و گشت ارشاد هیچ کس رو نمیتونید با حجاب کنید. شما خواهان بدرفتاری با هموطنان خودتون هستید. فقط چون پوشش مد نظر شما رو ندارند. و.... اگه کسی راه بهتری بلده برای این که این اقلیت رو سرجاشون بنشونیم بگه.

«ببخشید که عنوان تاپیک رو این گذاشتم. درحالی که تاپیک، ربطی به این موضوع نداره. چون دیدم بازدید از تاپیک هایی که این جور عناوین رو دارند؛ تو این سایت خیلی بیشتره. خواستم بازدید از تاپیک زیاد بشه تا شاید کسی پیدا بشه که راه بهتری برای این که این اقلیت تندرو رو سر جاشون بنشونیم بتونه بگه.»
دارای دیدگاه اوت 4, 2022 توسط زهرا
منم دیدم اون فارس رو. درست میگی.
چیزی که به نظر من میرسه اینه که مردم باید با این ادم هایی که از گشت ارشاد حمایت میکنن برخورد کنن تا این افراد دیگه نتونن این قدر علنی از این حرف ها بزنن و از مسئولین بخوان که با زنان هموطنشون فقط چون حجابی که اونا میخوان رو ندارن؛ این جوری برخورد کنن. اما چه جوریش رو دقیق نمیدونم؟
شاید کسانی که هک کردن بلد اند باید برن اون فارس رو هک کنن و شماره ها و اطلاعات اونایی که این جور کمپین ها رو زدن و حمایت کردن رو درارن تا حالشونو جا بیارن. تا این ها بفهمند اگه بخوان کمپین هایی بزنن که اسایش مردم رو سلب کنن؛ اسایش خودشون هم سلب میشه. البته اگه هکرها خارجی باشن بهتره. اما بازم نمیدونم این فکر شدنیه یا نه؟ خودمم هک کردن بلد نیستم.
یا این که یه عده بیان از اون فارس، اسکرین شات بگیرن و برای مسیح علینژاد بفرستن و از مسیح علینژاد بخوان که هرکاری که میتونه بکنه. به نظرم مسیح علینژاد باید یه فکری هم به حال این ادم هایی بکنه که علنی از گشت ارشاد و سختگیرانه تر شدن قوانین حجاب اجباری حمایت میکنن. چون این ادم ها مسئولین رو تحت فشار قرار میدن که بیشتر سختگیری کنن و شرایط رو برای زن ها و دخترها سخت تر کنن. گشت ارشاد اگه بین مردم حامی نداشته باشه؛ برای حکومت سخت تره که بخواد گشت ارشاد راه بندازه و زن ها و دخترهای مردم رو این جوری بگیره بندازه تو ون. اما خودم هم نمیدونم چه جوری میشه یه چیز رو واسه مسیح علینژاد فرستاد؟
پس من نمیتونم هیچ کاری بکنم.
دارای دیدگاه اوت 18, 2022 توسط یه مهربون
اقلیت ها همیشه از بین میرن
دارای دیدگاه سپتامبر 24, 2022 توسط عفت کرباسی کاخکی
الان هم که مهسا امینی(ژینا) کشته شده، این خرمذهبی ها تو سایت خبرگزاری فارس کامنت میذارن که مهسا مریض بوده و چون مریض بوده، کاملا طبیعیه که مرده و گشت ارشاد مقصر نیست!!!! حتی خرمذهبی ها تو سایت خبرگزاری فارس و سایر سایت های خبرگزاری کامنت گذاشتند که خونواده مهسا چون به دروغ میگفتن مهسا سالم بوده باید مجازات شند!!!!!!!! حالا خرمقدس ها دارن میگن خونواده مهسا مقصر اعتراضات اند!!!!

در حالی که حتی اگه واقعا مهسا امینی بیمار بوده باشه باز هم باعث نمیشه خشونت گشت ارشاد رو نادیده بگیریم.
الان خواهر شما بیماری قلبی، بیماری مغزی یا هر مشکل دیگه ای داشته باشه و من بیام با خواهرتون دعوا کنم. خواهرتون بره تو کما. شما میگید اشکالی نداره چون خواهر ما مریض بود؟ یا میاین من رو میگیرید و میگید چرا با خواهر ما که مریض بوده این جوری رفتار کردی؟
گشت ارشاد واقعا خشن رفتار میکنه. فیلم های رفتار های خشنشون تو اینترنت هست. چندوقت پیش هم مادری رو دیدیم که جلوی ون گشت ارشاد رو گرفته بود و التماس میکرد دختر مریضش رو نبرن اما به التماس هاش توجهی نمیکردن. این رو که دیگه خودشون هم نتونستن انکار کنن. پس گشت ارشاد واقعا خشن هست.
حتی اگه مامورها مهسا رو نزده باشند باز هم چه قدر استرس و فشار روانی به مهسا وارد کردن؟ استرس و فشار های روانی اسیب های خیلی بدی به ادم میتونه بزنه. حتی اگه مهسا مریض بوده. با مریض باید مدارا کرد. این چه طرز رفتار با مریض بوده که باعث فوتش شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
دارای دیدگاه سپتامبر 26, 2022 توسط الهام
ویرایش شده سپتامبر 26, 2022
یعنی بعضی از مذهبی ها رو که میبینم حالم ازشون به هم میخوره. میگم ادم کافر باشه بهتره تا مسلمون مذهبی مثل این ها.
▅▄▃▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▂▃▄▅


حالا که مهسا امینی«ژینا» فوت شده، یه عده از مذهبی های تندرو برای این که گشت ارشاد باقی بمونه سعی میکنن گشت ارشاد رو بی تقصیر نشون بدن. برای بی تقصیر نشون دادن گشت ارشاد فکر میکنید چی کار میکنن؟ میان به مهسا امینی که الان مرده و نمیتونه بیاد از خودش دفاع کنه، تهمت میزنن!!!! تهمت هایی مثل این ها:
میگن مهسا امینی با برادرش قران رو اتش زده پس حقش بوده بمیره!!!!(درحالی که مهسا و برادرش هیچ وقت چنین کاری نکردن. فیلمی هم که منتشر میکنن و میگن این مرد و زن مهسا امینی و برادرش اند که دارن قران رو اتش میزنن رو اگه ببینید به راحتی متوجه میشید که اون مرد و زن، مهسا امینی و برادرش نیستند و دو فرد دیگه هستند. قیافه زن تو اون فیلم رو اگه ببینید به راحتی میفهمید که قیافه اش خیلی با مهسا امینی فرق داره و امکان نداره مهسا امینی باشه.)
میگن مهسا امینی عضو کومله بوده. پس حقش بوده بمیره!!!!(درحالی که مهسا هیچ وقت عضو کومله نبوده. عکسی که منتشر میکنن و میگن این مهساست تو اردوگاه اموزشی کومله هم عکس یه نفر دیگه هست که یه مقداری شبیه مهساست و حتی امید دانا پیگیری کرد و فهمید که این عکس یه عکس قدیمیه که مال ده سال پیشه. زمانی که مهسا هنوز بچه بوده. اما تو این عکس یک زن بالغ که فرد دیگه ای هست رو و البته قیافه اش هم تفاوت هایی با مهسا داره، نشون میدن و میگن این مهساست.)
 حتی مذهبی ها داستان هم ساختن که مهسا امینی عضو کومله بوده و برای اجرای نقشه کومله علیه گشت ارشاد و حجاب و اسلام به تهران اومده بوده و مخصوصا اون قدر جلف بازی درمیاره تو خیابون که گشت ارشاد مجبور شه دستگیرش کنه. بعد هم تو ساختمان وزرا قرص سیانور میخوره و خودکشی میکنه تا به گشت ارشاد و حجاب و اسلام ضربه بزنه!!!!!!(در حالی که تمام این داستان دروغه و ادم هایی که اتفاقا خیلی هم ادعای دینداری و ایمان و اسلامشون میشه این داستان رو برای بی تقصیر نشون دادن گشت ارشاد از خودشون ساختند.)
«خدا میدونه در اینده این مذهبی ها چه تهمت های عجیب دیگه ای رو میخوان به مهسا امینی و خونواده اش بزنن تا گشت ارشاد رو بی تقصیر نشون بدن.»
▅▄▃▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▂▃▄▅


یعنی فقط بی حجابی گناهه؟؟؟؟؟؟ تهمت زدن و دروغ گفتن گناه نیست؟؟؟؟؟ اون هم تهمت زدن به شخصی که مرده و نمیتونه بیاد از خودش دفاع کنه؟؟؟؟؟
▅▄▃▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▂▃▄▅

حالا هم تندرو های مذهبی برای بی تقصیر نشون دادن گشت ارشاد دارن سعی میکنن مهسا امینی رو یک دختر خیلی مریض و دارای بیماری های مختلف بسیار نشون بدن. به این شکل:
اصرار دارن بگن مهسا امینی از تو مور مغزی و بیماری هایی در مغزش رنج میبرده و صرع هم داشته. یک بار هم وقتی بچه بوده جراحی مغز داشته و بیمارستان بستری شده و چندین بار هم به پزشک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده. پس کاملا طبیعی بوده که بمیره!!!!! گشت ارشاد هم دستگیرش نمیکرد، همین جوری خودش میمرد!!!!!
اصرار دارن بگن مهسا امینی بیماری قلبی داشته. البته حالا هم که فاش شده که پزشک معتمد اقای خامنه ای از پزشکان میخواسته که پرونده پزشکی مهسا امینی رو دستکاری کنن تا بگن مهسا بیماری قلبی داشته و کاملا طبیعی بوده که بمیره!!!! گشت ارشاد هم اگه دستگیرش نمیکرد، خودش همین جوری میمرد!!!!
«خدا میدونه در اینده این مذهبی ها چه بیماری های دیگه ای رو میخوان بگن مهسا امینی داشته تا گشت ارشاد رو بی تقصیر نشون بدن.»
▅▄▃▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▂▃▄▅

خانم عفت کرباسی کاخکی هم حرف خیلی درستی نوشتند.(کامنت بالاییم):
الان خواهر شما بیماری قلبی، بیماری مغزی یا هر مشکل دیگه ای داشته باشه و من بیام با خواهرتون دعوا کنم. خواهرتون بره تو کما. شما میگید اشکالی نداره چون خواهر ما مریض بود؟ یا میاین من رو میگیرید و میگید چرا با خواهر ما که مریض بوده این جوری رفتار کردی؟
حتی اگه مامورها مهسا رو نزده باشند باز هم چه قدر استرس و فشار روانی به مهسا وارد کردن؟ استرس و فشار های روانی اسیب های خیلی بدی به ادم میتونه بزنه. حتی اگه مهسا مریض بوده. با مریض باید مدارا کرد. این چه طرز رفتار با مریض بوده که باعث فوتش شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
▅▄▃▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▂▃▄▅

حتی فیلمی که از مهسا امینی منتشر کردند هم تقطیع شده. بی بی سی قشنگ با تصویر ثابت کرد که اون فیلم تقطیع شده. تو همون سالنی که تو فیلم دوربین مداربسته میبینیم که سالن اموزش و توجیه ساختمان وزرا هست، اول که مهسا امینی وارد سالن میشه و میره روی صندلی میشینه، پایین پنجره سالن معلومه تو فیلم. از اون پنجره متوجه میشید هوا روشنه. اما همین جوری که چند ثانیه میگذره یک دفعه میبینید فیلم انگار یک قسمتش  بریده میشه و بقیه قسمت فیلم رو میچسبونند به قسمت قبلیش که از همون پنجره میبینید هوا تاریک شده. در عرض یک ثانیه هوا که روشن بوده، تاریک شده!!!! دیگه در عرض یک ثانیه که هوا تاریک نمیشه. در اون مدت زمانی که از فیلم حذف شده، چه اتفاقی افتاده؟ خدا میدونه ایا مهسا رو کتک زدند؟ خدا میدونه ایا به مهسا با رفتار بدی استرس و فشار روانی زیادی وارد کردن؟ فقط میتونم بگم اگه ریگی تو کفششون نبود فیلم رو تقطیع نمیکردن. حتی یکی از نماینده های مجلس هم گفت که این فیلم تقطیع شده و انتشار فیلم تقطیع شده بیشتر مردم رو کنجکاو کرده.
▅▄▃▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▂▃▄▅

واسه چی این همه دروغ؟؟؟؟؟ واسه چی این همه تهمت؟؟؟؟ فقط واسه این که اون گشت ارشاد باقی بمونه؟؟؟؟!!!!!! مگه گشت ارشاد تا حالا اصلا چه فایده ای داشته؟؟؟؟؟ چهل سال گشت ارشاد بوده. بی حجابی بیشتر شده یا کمتر؟؟؟؟ به خیابون نگاه کنید میفهمید بی حجابی بیشتر شده. گشت ارشاد فقط باعث شده مردم از اسلام و نظام و ایران زده شند. خانمی که به خاطر لباسش توسط گشت ارشاد دستگیر میشه، به خاطر اون برخورد تحقیرامیز و غلط، از اسلام و نظام و ایران نفرت پیدا میکنه. گشت ارشاد کلا غلطه. این مذهبی ها چرا نمیخوان بفهمند؟؟؟؟ چرا این ادم هایی که این همه ادعای دینداری و ایمان و اسلامشون میشه به خاطر حمایت از یک چیز غلط و بی فایده حاضر اند این همه دروغ بگن و تهمت بزنن و حق یک انسان مرده(مهسا امینی) رو از بین ببرن؟؟؟؟؟؟
▅▄▃▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▂▃▄▅

به خدا قسم مهسا امینی خیلی مظلومه. براش گریه کردم. بیچاره بعد فوتش مظلوم تر هم شد. با این تهمت هایی که بهش میزنن. تهمت هایی که به شخصی میزنن که مرده و نمیتونه بیاد از خودش دفاع کنه. فقط برای این که گشت ارشاد رو بی تقصیر نشون بدن، تا گشت ارشاد باقی بمونه.
دارای دیدگاه سپتامبر 26, 2022 توسط رویا
معلوم نیست قربانی بعدی گشت ارشاد کدوم یک از ما باشیم؟
دولت باید گشت ارشاد رو لغو کنه.
****
در مورد مهسا امینی میگن چون بیماری قلبی و مغزی داشته طبیعیه که مرده و گشت ارشاد مقصر نیست!
پس فردا یک دختر عینکی رو میگیرن میزنن کور میکنن، میگن چون این دختر عینکی بوده و چشم هاش ضعیف بوده، طبیعیه که کور شده و گشت ارشاد مقصر نیست.
یک روز دیگه یک دختر دیگه ای رو میگیرن میزنن و قطع نخاع میکنن و فلج میکنن، میگن این دختر چون کمر درد یا دیسک کمر داشته یا چون وقتی بچه بوده پاش شکسته طبیعیه که فلج شده و گشت ارشاد مقصر نیست!
****
باید جلوی این وضعیت مسخره ای که گشت ارشاد به وجود اورده رو گرفت.
****
حتی یکی از نماینده های مجلس هم گفت که روزانه چندین گزارش و شکایت از برخوردهای خشن گشت ارشاد میرسه!
****
سازمان ملل اعلام کرده که میخواد در مورد فوت مهسا امینی تحقیقات مستقل انجام بده. ان که حساب پاک است. از محاسبه چه باک است؟ این ها اگه مقصر نیستند اجازه بدن سازمان ملل در مورد فوت مهسا امینی تحقیقات مستقلی که میخواد رو انجام بده.
دارای دیدگاه ژوئن 24, 2023 توسط اسماعیل
اتفاقا اکثر مردم بخاطر غیرتشون مخالف بدحجابی هستن
اونایی که مخالف حجاب و موافق ازادی کامل هستن، احتمالا غیرتی رو زن و خواهرشون ندارن
چون ممکنه زنشون هم همین شرایط رو برا خودش بخواد
لطفا جامعه رو به فساد نکشونید
بزارید یه ذره غیرت برامون بمونه
دارای دیدگاه ژوئن 28, 2023 توسط مونا
اکثر مردم مخالف بدحجابی اند؟! اکثر خانم ها که تو خیابون بدحجاب اند. این امار رو از کجا اوردی؟
شماها غیرت رو با توحش اشتباه گرفتید. این کاری که شماها دارید میکنید و گشت ارشاد و این دیوونه بازی ها اسمش غیرت نیست. توحش و تحمیل سلیقه یک اقلیت مذهبی به اکثریت جامعه هست.
اگه غیرت دارید اقتصاد رو درست کنید. زن ها مجبور نشند دستفروشی کنند یا تو سطل اشغال بگردند.
جامعه رو اختلاس های مسئولان فاسد به فساد میکشه.
14 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 4, 2022 توسط مرضیه
گشت ارشاد ابروی ایران رو برده. من خودم چادری ام. ولی با گشت ارشاد مخالفم.

گشت ارشاد فقط باعث شده جامعه دو قطبی باحجاب و بی حجاب بشه و اگه یه خانمی حالا به هر دلیلی مثل پیروی از مد، پوششی که مورد انتظاره رو نداشته باشه؛ بعد از دستگیری تو خیابون و برخورد خشن، مخالف نظام و ایران میشه.

اصلا اقای رئیسی قبل انتخابات گفته بود که گشت ارشاد برای مدیران داریم نه مردم. چی شد؟ این که گشت ارشاد مردمه که همین چندوقت پیش اون برخورد زشت رو با مادری داشت که فریاد میزد دخترم مریضه. مسئولین نالایق و فاسد باخیال راحت سر کار اند که هنوز هم این همه تورم و فقر داریم. گشت ارشاد مسئولین چی شد؟
دارای دیدگاه دسامبر 21, 2022 توسط ناشنای
سلام ازیک خانم محجبه بعیده نمیدونم محجبه ای یا خودت را محجبه معرفی کردی ازخدا بترس که مانع جلوگیری ازمنکر درجامعه می شوی چون کسی که به عمل گروهی راضی باشه درقیامت با آن گروه محشور خواهد شد آیا دوست داری با بی حجابان محشور شوی؟
دارای دیدگاه ژان 3, 2023 توسط مریم
تو از جامعه خبر نداری. خیلی از خانم های محجبه مخالف گشت ارشاد اند. چون گشت ارشاد این سال ها که بوده، نه تنها هیچ موفقیتی نداشته.(خیابون رو ببینی میفهمی که بد حجابی نه تنها کمتر نشده که بیشتر هم شده.) بلکه گشت ارشاد باعث نفرت پیدا کردن بسیاری از خانم ها از نظام و ایران هم شده.(تو خیابون رو هم ببینی میفهمی بیشتر خانم های ایرانی تو دسته بدحجاب ها قرار میگیرند.) علاقه و اعتماد مردم به حکومت کشور مهمه. چیزی مثل گشت ارشاد که باعث تنفر جمعیت بزرگی از خانم ها از نظام و ایران شده، نباید وجود داشته باشه. ولی از نظر شما خرمذهبی ها که ایران مهم نیست. وحدت بین مردم مهم نیست. مهم نیست جامعه دوقطبی شه.(گشت ارشاد واقعا جامعه رو دو قطبی کرده و باعث شده خیلی از خانم ها از خانم های چادری و محجبه نفرت پیدا کنند، چون فکر میکنند خانم های چادری و محجبه حامی گشت ارشاد اند.) از نظر شما خرمذهبی ها فقط حجاب مهمه. صدتا چیز مهمتر مثل این که مردم از حکومت متنفر نشند و حکومت رو بخوان و مردم از ایران متنفر نشند و بینشون وحدت باشه، دو قطبی نشه تو جامعه، همه رو دارید فدای یک چیز کم اهمیت تر میکنید. این که اتحاد بین مردم کشور از بین بره و جامعه دو قطبی شه، این که مردم از حکومت متنفر بشند، برای ایران خطرناکه. شما دارید کشورمون ایران رو فدای لباس پوشیدن میکنید.
خودت از خدا بترس که داری از منکر بزرگتری حمایت میکنی. گشت ارشاد با اون رفتارهای خشنش که همچنین باعث زده شدن خانم ها از اسلام شده، صد تا منکر بزرگتر از بدحجابی داره میکنه. تو اینترنت سرچ کن. کلی فیلم از رفتارهای خشن گشت ارشاد برات میاره. حالا انگار چه قدر هم گشت ارشاد بدحجابی رو کاهش داده؟ هیچی. گشت ارشاد تو این سال ها که بوده. هیچ موفقیتی نداشته. تو خیابون رو ببین. بدحجابی بیشتر شده نه کمتر.
پس تو هم که به توحش و رفتارهای خشونت امیز گشت ارشاد راضی هستی، در قیامت با همین وحشی ها محشور میشی. که البته واقعا هم وحشی هستی. وقتی راضی هستی اون طور خشن و وحشیانه با یک خانم رفتار بشه، یعنی خیلی وحشی هستی.(گفتم که فیلم های رفتارهای خشن گشت ارشاد رو تو اینترنت ببین.) در ضمن گشت ارشاد به اسلام خیانت کرده، نه خدمت. گشت ارشاد به اسلام ضربه زده. وقتی یک خانم که قبلا فقط رعایت حجاب کامل رو دوست نداشته، با اون برخوردهای وحشیانه گشت ارشاد به اسم و بهانه اسلام، رو به رو میشه، از اسلام متنفر میشه. وقتی خانم ها که بخش بزرگی از جامعه هستند از اسلام نفرت پیدا کنند و اسلام رو نخوان، اسلام در جامعه ضعیف میشه. پس تو هم در قیامت با کسانی محشور میشی که مردم رو از اسلام متنفر کردند و اسلام رو ضعیف کردند و به اسلام ضربه زدند. در واقع با دشمنان اسلام و خائنین به اسلام محشور میشی. هر حکومتی برای بقا نیاز به اعتماد و رضایت مردمش داره. هر دینی هم برای بقا نیاز به این داره که پیروانش اون دین رو بخوان. ولی از نطر خرمذهبی های وحشی و بی عقلی مثل تو، حکومت و دین فقط به وحشی های نفهمی مثل خودت نیاز دارن که یک سری عبارات رو هی تکرار کنید و هر توحش و کار غلطی رو سعی کنید درست جلوه بدید. افکار شما مشکل داره.
همون بی حجابی که ایران رو دوست داره، بهتر از تو هست که صدها ایرانی رو که حجاب کامل ندارند، از ایران متنفر میکنی. همون بی حجابی که با رفتار توحش امیز مخالفه، بهتره از تو که از وحشی گری های گشت ارشاد دفاع میکنی. چون اون بی حجاب اخلاق و فرهنگ داره که تو نداری. تو وحشی هستی که از وحشی گری دفاع میکنی. همون بی حجابی که حالا حجابش کامل نیست، ولی نماز میخونه و امام حسین رو دوست داره، بهتره از تو که کاری میکنی که اون بی حجاب دیگه همون نماز و امام حسین رو هم نخواد و دیگه کلا اسلام رو نخواد. با همون بی حجاب ها در قیامت محشور شیم. بهتره تا با امثال تو محشور شیم، که هم وحشی هستید. هم مردم رو از اسلام متنفر میکنید. خود تو با خائنین به ایران و دشمنان ایران و وطن فروشان در قیامت محشور میشی. چون گشت ارشاد با دو قطبی کردن جامعه و متنفر کردن مردم از حکومت، به ایران ضربه میزنه.
پاسخ داده شده اوت 5, 2022 توسط Alireza
علاوه بر این مشکل مشکلات دیگه رو پوشش نمیدن این خبرگذاریا،۶۰نفر تو سیل جونشو از دست بده میگه ۱۰نفر و الکی میگن رسیدگی میکنیم و بازدید کردیم تخریبها واقعا عظیم بود و حق میدیم به مردم سیل زده و سریعتر اقدام به کمک و همرسانی خواهیم کرد!هر چی گرون بشه میگن از معایب یا عوارض گوشت یا برنج یا میوه فلان بدانید ،بخوانید،غافل نشوید!یا اینکه خبر امیدوار کننده کاذب میدن مثلا میگن فلان مسئول گفته مردم نگران گرانی نباشن.مردم نگران چی نباشن.یا اینکه بدون منبع مطمئن روشهای درمانی خانگی برای بیماری میذارن،تست روانشناسی میذارن شما خودخواهی سودجویی فرصت طلبی ،مطالب غیر استاندارد درمورد خیلی چیزا نشر میدن معلوم نیست منبعش کجاست.
پاسخ داده شده اوت 12, 2022 توسط خسرو
پس این جوریه که یه عده خرمقدس میرن به حکومت فشار میارن که همه چیز رو سخت بگیره! !!!! !

چه بسا همینا به حکومت اصرار کرده بودن که تلگرامو فیلتر کنه. .. .. .

چه بسا همینا به حکومت فشار اوردن که گشت ارشادو برگردونه.. ... .

رییسی قبل انتخابات گفته بود گشت ارشاد داریم ولی نه برای مردم. برای مسئولان. این عین حرف خود رییسی هست. تو مناظره انتخاباتی که از تلویزیون پخش میشد گفته.

الان گشت ارشاد واسه زن ها و دخترهای مردم راه انداخته که. چه بسا همین خرمقدس ها نقش داشتن. فشار اوردن به دولت تا سیاست هایی که خودشون میخوان رو اجرا کنه.
پاسخ داده شده اوت 18, 2022 توسط یک خانم
ویرایش شده اوت 18, 2022
گشت ارشاد اصلا نمیدونه چه جوری باید ارشاد کنه.
خود من یه بار تو خیابون چند وقت پیش دیدم گشت ارشاد خانم ها رو داره سوار میکنه. منم وایستاده بودم نگاه میکردم. خانم هایی که خیلی هم پوششون بد نبود. مثلا یه دختری رو گرفته بودن فقط چون شلوارش یه ذره چسبیده بود به پاش و در واقع پاچه شلوارش اون قدری که یه عده انتظار دارن گشاد نبود. حالا ساپورت هم نپوشیده بود. خیلی هم شلوارش تنگ نبود. یه ذره میچسبید به پاش. خانم گشت ارشاد گیر داده بود به شلوارش. خود دختر بیچاره میگفت این که ساپورت نیست. تنگ نیست. خانم گشت اصرار داشت که این شلوار تنگه. در حالی که دختره مانتوش تا پایین زانو و گشاد و دکمه دار بود و استین مانتو و پاچه شلوارش هم کوتاه نبود. مقنعه هم داشت که فقط یه ذره جلو موهاش بیرون بود که اونم مقنعه رو کشید جلو دیگه هیچ مویی بیرون نبود. ارایش هم نداشت اصلا. کاملا ساده بود. حالا خانم گشت گیر داده بود که این شلوار تنگه. به نظر من که الکی گیر داده بود. اصلا رنگ مقنعه و مانتو شلوارش تیره بود و مدلشون هم ساده بود. جلب توجه نمیکرد.
بعد همون موقع بود که دیدم یه خانمی که یه چادر سرشه و زیر این چادر که خیلی هم براق بود چادرش. زیر این چادر، ساپورت رنگ قرمز جیغ پوشیده بود با مانتو کوتاه خیلی تنگ رنگ زردی که خیلی جلب توجه میکرد رنگش. روسری هم یه مدل خیلی عجیب غریب بسته بود با رنگ بنفش جیغ. ارایش شدید در حدی که میگفتید عروس این جوری ارایش میکنه. کفش پاشنه بلند. یه جوری عطر زده بود انگار اصلا با عطر دوش گرفته بود. این قدر بوی عطر زیاد. نمیدونم موهاشو اون جوری درست کرده بود یا کلیپس بود چی بود. یه برجستگی عجیب بزرگی هم رو سرش زیر چادرش دیده میشد. این جوری هم نبود که با اون چادر خودش رو بپوشونه. اصلا چادر مثل شنل بود انگار براش. همین جوری چادرش باز بود و همه لباس های زیر چادرش معلوم بود. یعنی من و همه مردم چه زن چه مرد همه خیره شده بودیم بهش. همین جوری اومد رد شد از جلوی مامورهای گشت ارشاد. هیچ ماموری هم هیچی بهش نگفت!!!!!! اصلا هم نگرفتنش!!!! رد شد. رفت.
در حالی که این خانم چادری خیلی بیشتر از اون دختری که گرفته بودنش، توجه مردهای نامحرم رو جلب میکرد.
یعنی چادری ها هرچه قدر هم زیر چادر پوشش ناجور داشته باشند و جلف بازی دربیارند، گشت ارشاد نمیگیرتشون!! چون میگن چادر سرشونه.
دیدین چه قدر هم جدیدا چادری های جلف زیاد شدن؟ من یه مدته خیلی زیاد این ها رو دارم میبینم! مثل خانم چادری که سیگار میکشه همین جوری تو خیابون! یا کوهنوردی  میبینیم یه جاهایی هست جوون ها میرن قلیون میکشن خانم چادری جوون نشسته اونجا قلیون میکشه! یا همین خانم های چادری که زیر چادرشون هر لباسی که خانم هایی که چادری نیستن بپوشند گشت ارشاد میگیرتشون رو پوشیدن. مثلا گشت ارشاد خانمی که ساپورت بپوشه یا مانتو جلوباز یا مانتو تنگ یا کوتاه یا مانتو شیشه ای یا توری یا استین سه ربع و شلوار کوتاه بپوشه رو میگیره. تو یه سایتی نوشته بود گشت ارشاد به این ها کار داره. بعد میبینیم این خانم ها زیر چادر ساپورت پاشونه. یا مانتو شیشه ای و توری و مانتو جلوباز و مانتو های تنگ و کوتاه و استین سه ربع تنشونه. یا شلوار کوتاه پاشونه. گشت ارشاد هم هیچ کاری باهاشون نداره!
یعنی چی؟؟ یعنی قانون مملکت ما اینه که فقط اگه خانمی که چادری نیست این لباس ها رو بپوشه جرم کرده. باید دستگیرش کنن بگیرن ببرنش. اما اگه خانم چادری زیر چادرش همون لباس ها رو بپوشه هیچ جرمی مرتکب نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ داده شده اوت 19, 2022 توسط سمیه
خدا از این جماعت نگذره که این قدر با سختگیری های بیخود مردم از دین زده کردن.
خدا لعنتشون کنه.
یه کاری کردن که ما چادری هام دیگه ارامش نداریم تو جامعه. من چادریم میرم تو خیابون مردم یه جوری نگاه میکنن. یه جوری با خشم. همش تقصیر این گشت ارشاد لعنتیه. یه کاری کرده که مردم تا زن چادری میبینن فکر میکنن مال گشت ارشاده. نه همه چادری ها حتی موافق گشت ارشادم نیستن. خود من مخالفم. دخترم چادری بود کارمنده میرفت سرکار این قدر نگاه ها بد بود. این قدر رفتارهای دیگران باهاش بد بود. به خاطر همین چادرش. چادرش گذاشت کنار. گفت این جوری نمیتونم برم سرکار. من خونواده مذهبی دنیا اومدم. از قبل نه سال چادر سرم کردن. دیگه عادتم شده بدون چادر برم بیرون احساس میکنم لختم. نمیتونم چادر کنار بذارم. چرا این گشت ارشاد کوفتی این کارو کرده؟ اصلا مردم انگار از چادری ها و مذهبی ها کینه دارن.
اگه فکر میکنن به نفع ما مذهبی ها دارن کار میکنن که خیلی اشتباه میکنن. چون به ضرر ما دارن کار میکنن. الان مردم با ما مذهبی ها و چادری ها و دین و مذهب و نظام دشمن شدن. دین در نظرشون بد شده. نظام در نظرشون بد شده. ایران در نظرشون بد شده. اخه به چی میرسن با این کارا؟
خود من زمان شاهم چادری بودم. دوست صمیمی من یه دختری بود که بلوز شلوار میپوشید. یه وقتاییم تی شرت و دامن کوتاه. اصلا روسری سر نمیکرد. خیلیم با هم خوب بودیم. الان زن ها دو دسته کردن. با حجاب و بی حجاب که خیلی مواقع باهم دشمن اند.
زمان شاه چه عزاداری ها واسه امام حسین میکردن. الان یک صدم اون نیست. چون اون موقع اعتقاد مردم بیشتر بود. یه کاری کردن مردم اعتقادشون از دست دادن. از بس سختگیری الکی بی مورد کردن. این قدر دین خشن معرفی کردن. مردم حالشون از اسلام به هم میخوره.
الان بیای حدیث  بگی. حرف از روضه بزنی مردم عصبانی میشن. بعضیا صدای اذانم بشنون عصبانی میشن. حرف از عبادت و زیارت و قران بزنی عصبانی میشن. نه نماز میخونن. نه ماه رمضون روزه میگیرن. چون از دین زده شدن. یه دختر دیگم معلمه میگه نوجوون های این دوره زمونه کریسمس و هالووین و ولنتاین به هم تبریک میگن. عید فطر و عید غدیر و نیمه شعبان به هم تبریک نمیگن! چون اسلام زهرمار کردن گذاشتن جلوشون.
زمان شاه ما اخوند میدیدیم تو خیابون میگفتیم سلام حاج اقا. الان مردم اخوند میبینن با نفرت نگاهش میکنن. خیلیا دوست دارن اخوندارو بگیرن بزنن. تقصیر خود اخونداست با این کارایی که کردن. مردم از دین متنفر کردن. حالا مام نمیدونستیم این حاج اقاهایی که این قدر دوستشون داشتیم شناگرای ماهری بودن که اب ندیدن. قدرت نداشتن خوب بودن. قدرت که گرفتن پدر مردم دراوردن.
زمان شاه اسلام بهتر اجرا میشد. این همه مال مردم خوردن نبود. مردم **** تر بودن. بی ریاتر بودن. اصلا نون تو خیابون میدیدن خم میشدن برمیداشتن میذاشتن کنار میگفتن برکت خداست زیر پا نره. حق الناس بیشتر رعایت میکردن. نماز میخوندن. روزه میگرفتن. اینا فکر میکنن ظهور امام زمان نزدیک میکنن با این کاراشون؟ ظهور دور میکنن. ظهور عقب میندازن با این کارا. جوونایی که از اسلام متنفر کردن نمیخوان حرفی از امام زمان بشنون. میان سرباز امام زمان میشن؟ امام زمان سرباز وفادار میخواد تا ظهور کنه نه مسئولی که جای مهر رو پیشونیشه اختلاس میکنه.
به خدا دین ما اسلام دین محبت و رحمت و انسانیته. پیامبر ما حضرت محمد رحمت للعالمینه. امامان ما مهربون ترینان جهان اند. یه سری اخوند و ادم مذهبی  بیخود اسلام به گند کشیدن. دین ما اسلام خوبه کامله درسته. اسلام اینی نیست که این جماعت نشون میدن. اینا خودشون هیچی از اسلام نفهمیدن اسم خودشون گذاشتن مذهبی و مومن. فقط مردم از اسلام زده کردن. الان بعضیا مسلمون بودن میرن مسیحی میشن. یهودی میشن. زرتشتی میشن. حتی بودایی میشن. یا بی دین میشن. میگن نمیخوایم مسلمون باشیم مثل اینا باشیم. گند زدن این جماعت. ای کاش سر عقل بیان این رویه ادامه ندن. یه کاری نکنن در اینده این جوری شه که همون جور که الان زن با چادر بیرون بره مردم با خشم و نفرت نگاهش میکنن یه جوری نشه در اینده بگیم مسلمونیم بریزن سرمون کتکمون بزنن.
پاسخ داده شده اوت 19, 2022 توسط فریده
یه خانمی همسایه ماست. ارمنیه. گشت ارشاد یه بار این خانم رو گرفته بود!
خانمه خودش تعریف میکرد. یعنی گشت ارشاد اومده محله ارمنی نشین که همه میدونن اکثر ساکنانش مسیحی و ارمنی اند. بعد این خانم ارمنی مسیحی رو گرفتند! هرچی هم این خانم میگفته ارمنیه گوش نمیکردن. انداختنش تو ون بردنش.
یعنی اینا دیگه وضعیت ایران رو مسخره کردن.
دارای دیدگاه اوت 19, 2022 توسط ستایش
نمایش از نو اوت 19, 2022
منم یه دوستی دارم زرتشتیه. گشت ارشاد گرفتتش.
دوستم خودش میگفت رفته بوده سی متری جی. گشت ارشاد گرفتش. وقتی گفت من زرتشتیم. خانم های مامور فکر میکنی چی بهش گفتن؟ گفتن: تو اگه زرتشتی هستی تو سی متری جی چی کار میکنی؟!!!!!! سی متری جی که زرتشتی نشین نیست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


یعنی گیر چه خرایی افتادیم؟؟؟؟ فکر میکنن زرتشتی فقط باید تو محله زرتشتی نشین باشه؟؟؟؟؟!!!! یعنی اقلیت های مذهبی فقط باید تو محله خودشون باشن؟؟؟؟؟!!!!!!! حق ندارن از محله خودشون بیان بیرون بیان تو محله مسلمون ها؟؟؟؟؟!!!!!!! مثلا شاید اومده محله مسلمون ها خرید کنه. یا مطب دکتر بره.
پاسخ داده شده اوت 19, 2022 توسط نرگس
نمایش از نو اوت 19, 2022
من یک دختر اوتیسم/اتیسم دارم. حالا بعضی ها این اختلال رو اوتیسم مینویسن و بعضی ها اتیسم مینویسن. اما اتیسم درست تره.
بچه های اتیسم دچار بیش حسی هستند. یعنی مثلا یک صدا رو بلندتر از اون چه که هست میشنوند و اذیت میشن. یا نور یک چراغ که ما رو اذیت نمیکنه اونا رو اذیت میکنه. یا یه لباس که ما رو اذیت نمیکنه اونا رو اذیت میکنه.....
ما چند ماه درگیر این بودیم که با دخترم کار کنیم که بتونه روسری رو تحمل کنه. چون بچه های اتیسم به خاطر همین بیش حسیشون بعضی از لباس ها مثل روسری رو نمیتونن تحمل کنن و درمیارن.
من تو خونه هی روسری سرش میکردم که عادت کنه و دخترم هی درمیاورد....
 منم خودم دوست نداشتم همچین کاری کنم.... اما تو ایران حجاب اجباریه.... چه جوری باید بیرون ببرمش؟؟؟؟؟
بعد کلی تمرین بردمش بیرون..... نتونست روسری رو تحمل کنه و روسری رو تو خیابون دراورد....
هرچی هم سعی میکردم روسری رو دوباره سرش کنم نمیذاشت و حتی به هم ریختگی پیدا کرد.... شاید چون گرمش شده بود. اخه تابستون هم بود.... انگار خیلی اذیت شده بود....
از شانس مام گشت ارشاد اونجا پیداش شد....
خانم مامور میگفت دخترم کشف حجاب کرده!!!!!!!!!
 من گفتم دخترم اتیسمه. شروع کردم توضیح دادن براش که اتیسم چه اختلالیه و چه جوریه و چه علائمی داره.....
 خانمه وسط حرفم پرید گفت: باشه یعنی میخوای بگی دخترت دیوونه هست دیگه. خوب چرا همچین بچه ای رو اوردی بیرون؟ اصلا این رو باید میسپردی بهزیستی. واسه چی نگهش داشتی؟
یعنی من میخواستم گریه کنم.... این قدر دلم شکست..... به زور کنترل کردم خودم رو....
هیچ وقت اون روز وحشتناک رو فراموش نمیکنم.....
این اتفاق رو به انجمن اتیسم ایران گفتیم.
یکی از خانم های انجمن بهم گفت بیشتر دختران اتیسم با روسری سر کردن خیلی مشکل دارن و نمیتونن روسری رو تحمل کنن....
حتی خانمه گفت چندین بار اتفاق افتاده که گشت ارشاد برخوردهای بدی با دختران اتیسم و خونواده هاشون بکنه و خونواده ها به انجمن اطلاع میدادن.....
اخه ما باید چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیشه که دخترامون  رو همیشه تو خونه حبس کنیم....
بالاخره باید بیرون ببریمشون که....  دکتر و توانبخشی باید ببریمشون که....
 بله.... این دخترها نمیتونن حجاب رو تحمل کنن...... اتیسم تو دخترها حتی شدیدتر از پسرهاست. یعنی شدت اتیسم بیشتره. یعنی دخترهای اتیسم مشکلات بیشتری نسبت به پسرهای اتیسم دارن..... هرچند که پسرهای اتیسم هم خیلی اذیت میشن.... فقط خونواده ای که فرزند اتیسم داشته باشه میفهمه من چی میگم....
گشت ارشاد این جوری رفتار میکنه با دخترهای ما....
دختر من دیوونه نیست. اختلال رشدی عصبی اتیسم داره.
 دخترم دست خودش نیست. نمیتونه روسری رو تحمل کنه. وگرنه قصد برکنار کردن ولی فقیه و جمهوری اسلامی رو با برداشتن روسریش نداره.
یعنی اون بچه اتیسم که اذیت بشه مهم نیست؟ من مادر که دلم بشکنه مهم نیست؟ فقط حجاب مهمه؟
چرا ایران باید این جوری باشه؟؟؟؟؟ چرا یه عده باید ایران رو این جوری کنن؟؟؟؟؟؟
پاسخ داده شده اوت 26, 2022 توسط نگین
ویرایش شده اوت 26, 2022
تو این فارس من خبرگزاری فارس، اصلا انگار دیوونه شدن.
کمپین زدن که ممنوع شه که جراح مرد بیاد تو اتاق عمل برای مریض زن!
 کمپین زدن که ممنوع شه که زنان برن پیش پزشک مرد!
خوب اخه خشکی مقدس ها اولا که پزشک محرمه طبق احکام دین. مگر این که شما بخواین از خودتون احکام جدید به دین اضافه کنید.
دوما یه جاهایی پزشک و جراح زن کمه. اگه پزشک و جراح مرد نفرستند واسه مریض زن ممکنه جون اون زن بیمار به خطر بیفته.
سوما یه عمل هایی خیلی حساسه و مردها تو بعضی کارها بهتر و دقیق تر اند. مثلا ممکنه یه جا جراح مرد تو عمل خاصی مهارت بیشتری نسبت به جراحان زن داشته باشه. بعد این ها به بهانه اسلام و محرم و نامحرم، میخوان زن ها رو از این که جراح خوب عملشون کنه محروم کنن و جون زن ها رو به خطر بندازن. عمل جراحی خیلی حساسه. یه خطا میتونه باعث مرگ مریض شه یا اسیب های غیر قابل جبرانی به مریض بزنه مثلا مریض رو فلج کنه.
یعنی جون و سلامتی خانم ها مهم نیست. فقط حجاب و احکام محرم و نامحرم مهمه؟
اصلا شاید یه خانمی مثل شما مذهبی نبود و براش مهم نبود که پزشک و جراح مرد بدنش رو ببینه. براش این مهم بود که پزشک و جراحی که ماهرتره و بهتره درمانش کنه یا عملش کنه. اصلا شاید یه خانمی مسیحی بود. یهودی بود. زرتشتی بود. تو دینش حجاب و محرم و نامحرم نبود. خواست پیش پزشک مرد بره یا جراح مرد عملش کنه چون اون اقای دکتر ماهرتره. چرا حق این خانم ها رو از بین میبرید؟ یعنی چه که میگید ممنوع کنید؟
متاسفانه خبرگزاری فارس هم یه خشکی مقدسه مثل این ها و این کمپین ها رو پیگیری میکنه. به مسئولین میگه مردم این خواسته ها رو دارن. در حالی که فقط یه مشت خشکی مقدس که الان دیگه اقلیت کوچیکی هستند تو جامعه ما این خواسته ها رو دارن و ریختن تو اون سایت کمپین زدن و از کمپین های این مدلی حمایت کردن.  الان دیگه بیشتر مردم ما عمل صد در صدی به احکام اسلام براشون مهم نیست. در واقع خبرگزاری فارس به یه اقلیت داره کمک میکنه که نظرشون رو به اکثریت جامعه تحمیل کنن و زندگی رو واسه اکثریت جامعه سخت تر کنن به بهانه اسلام و احکام اسلام که البته خیلی وقت ها خواسته هاشون فراتر از احکام اسلامه و حتی دیگه دین اسلام این قدر سختگیری نکرده که این ها سختگیری میکنن. خصوصا که اصلا چه بسا بیشتر مردم ایران ندونند که خبرگزاری فارس یه قسمتی به نام فارس من داره و اونجا مردم میتونن کمپین بزنن و این خبرگزاری پیگیری میکنه. اصلا چه بسا بیشتر مردم ایران اصلا نرن تو سایت خبرگزاری فارس و اصلا قبول نداشته باشن این خبرگزاری رو. اصلا ببینن چند درصد مردم ایران میان تو سایت خبرگزاری فارس؟
همش هم اونایی که کمپین زدن و از این کمپین ها حمایت کردن نوشتن احکام اسلام باید صد در صد اجرا شه. یه ذره از خواب غفلت بیاین بیرون. شماها با این کارهاتون باعث شدید بیشتر مردم ایران از همون اسلام زده شن.
خود من الان پیش یک پزشک مرد میرم. چون کارش خوبه. اما اگه کمپین این ها موفق شه من دیگه طبق قانون اجازه ندارم پیش این اقای دکتر برم. این وضعیت برای خیلی از خانم های دیگه هم پیش میاد. فقط چون یه اقلیت خشکی مقدس جامعه این طور میخوان.
پاسخ داده شده سپتامبر 2, 2022 توسط داریوش
ویرایش شده سپتامبر 2, 2022
بله. شما درست میگین.

رفتم دیدم این بخش فارس من سایت خبرگزاری فارس رو.

بعضی کمپین هاش واقعا خوب اند. اما بعضی کمپین هاش واقعا مسخره و بیخود اند و معلومه خشکی مقدس ها این کمپین ها رو زدن.

جالب هم اینجاست که کمپین های بیخودی که خشکی مقدس ها زدن ازشون حمایت های بیشتری شده نسبت به کمپین های خوب و درست!

مثلا شخصی کمپین زده که گشت ارشاد باید باشه. یا کمپین هایی مثل درخواست مجازات سنگین برای خانم های بدحجاب. از این کمپین ها حمایت های بیشتری شده نسبت به کمپین های عاقلانه تری مثل این که با حجاب موافقم اما با گشت ارشاد نه و باید برای ترویج حجاب کار فرهنگی کرد نه برخورد خشن با خانم ها.

حتی کمپین های عجیب و خطرناک دیگه ای. مثلا کمپین زدن که از کسانی که میخوان برن اربعین کربلا؛ کارت واکسن نخوان! این کمپین حمایت بالایی هم ازش شده. اما اگه این افراد که واکسن کرونا نزدن برن کربلا و بین الحرمین که اون قدر هم شلوغه در این ایام و جمعیت زیادی اونجا هستند؛ چه قدر احتمالش بالاست که کرونا بگیرن و کرونا رو با خودشون بیارن تو ایران و بقیه مردم رو هم مبتلا کنن و شاهد بالا رفتن امار کرونا در ایران باشیم. واقعا جای تاسف داره چنین طرز فکری.... یعنی جون و سلامتی خودشون و بقیه مردم مهم نیست؟ فقط زیارت مهمه؟؟؟؟ اگه امام حسین هم الان زنده بود چنین کاری نمیکرد.

یا کمپین های مسخره دیگه ای. مثلا کمپین زدن واسه فیلتر شدن شبکه های اجتماعی مختلف. فکر کنم واسه فیلتر شدن همه شبکه های اجتماعی کمپین زده بودن. برای در خواست فیلتر شدن هرکدوم از شبکه های اجتماعی هم یک سری دلیل چرت و مسخره اورده بودن.

اخه ما کی قراره از دست این الاغ ها راحت شیم؟
دارای دیدگاه سپتامبر 2, 2022 توسط بی نام
آره واقعاً...
پاسخ داده شده سپتامبر 16, 2022 توسط عفت کرباسی کاخکی
ویرایش شده سپتامبر 16, 2022
بله با شما موافقم. باید یک جوابی به اون کاربرهای وحشی خبرگزاری فارس داده شه. الان دیدم کاربرهای خبرگزاری فارس به خاطر این اتفاق وحشتناک(کما رفتن مهسا امینی، دختری که توسط گشت ارشاد دستگیر شد.) خوشحالی میکنن و مهسا امینی رو مقصر عنوان میکنن و میگن چون حجابش کامل نبوده این اتفاق حقش بوده و از گشت ارشاد حمایت میکنن!

چه طور خودشون رو دنباله رو امام علی میدونند که برای کشیدن خلخال از پای زن یهودی اون طور فریاد میزدند؟ دختر مسلمون رو ببینید به چه روزی انداختند؟ همون امام علی اگه الان زنده بودند به جون یک انسان اهمیت میدادن و با این ها مخالفت میکردن.

یک دختر جوون چرا باید تو کلاس به قول خودشون اموزشی و توجیهی چنین بلایی سرش بیاد؟ مگه چه جوری داشتند اموزش میدادن و توجیه میکردن؟ حتی اگه کتک هم نزده باشن چه قدر استرس و فشار روانی وارد کردن بهش؟ الکی که این جور اتفاقات نمیفته. حتی اگه مهسا امینی از قبل هم ناراحتی قلبی داشته؛ چه قدر بهش استرس و فشار روانی وارد کردن که به کما رفته؟ خواهر شما ناراحتی قلبی داشته باشه؛ من بیام یه خبر بد بهش بدم یا باهاش دعوا کنم و خواهر شما بره تو کما. شما میگید عیبی نداره چون خواهر ما ناراحتی قلبی داشته؟ یا میاین من رو میگیرید میگید چرا با کسی که ناراحتی قلبی داشته این جوری رفتار کردی؟

یه عده تو سایت خبرگزاری فارس کامنت گذاشتن که کاملا طبیعیه که این جور اتفاقات بیفته و این جور حوادث پیش میاد. ان شاء الله همین اتفاق برای خودشون و بستگان خودشون پیش بیاد.

گشت ارشاد واقعا یه وقت هایی خشن برخورد میکنه. فیلم های برخورد های خشنشون تو اینترنت هست. مثل اون مادری که التماس میکرد دختر مریضش رو نبرن و جلوی ون رو گرفته بود که خودشون هم دیگه نتونستن انکار کنن.

چهل سال برخورد خشن و گشت ارشادی داشتند با بدحجابی. موفق شدند؟ بدحجابی کمتر شد یا بیشتر؟ این جور برخوردها فقط باعث لج بازی بیشتر خانم ها میشه. خانمی که امروز موهاش بیرون بوده گشت ارشاد گرفتتش. فردا از لجش دست و پاش رو هم بیرون میندازه. خانمی رو میشناسم که چند بار گشت ارشاد گرفتتش اما هنوز بدحجابه.
دارای دیدگاه سپتامبر 17, 2022 توسط کمالی
حالا دیگه متاشفانه مهسا امینی فوت کرده.
حالا اومدن فیلم دوربین مداربسته نشون دادن و میگن نزدیمش. خوب تو اون فیلم جلوی اون دوربین نزدینش شاید قبلش زدینش.
در ضمن یه وقت هایی فشارهای روانی و استرس و اضطراب بلاهای خیلی بدی سر ادم میارن. بلاهایی که حتی با کتک خوردن ممکنه سر ادم نیاد. بلاهایی مثل سکته و ایست قلبی. این ها خشن برخورد کردن با دختر بیچاره و حداقل میتونم بگم کلی بهش استرس وارد کردن.
دارای دیدگاه سپتامبر 26, 2022 توسط الهام
فیلمی که از مهسا امینی منتشر کردند هم تقطیع شده. بی بی سی قشنگ با تصویر ثابت کرد که اون فیلم تقطیع شده. تو همون سالنی که تو فیلم دوربین مداربسته میبینیم که سالن اموزش و توجیه ساختمان وزرا هست، اول که مهسا امینی وارد سالن میشه و میره روی صندلی میشینه، پایین پنجره سالن معلومه تو فیلم. از اون پنجره متوجه میشید هوا روشنه. اما همین جوری که چند ثانیه میگذره یک دفعه میبینید فیلم انگار یک قسمتش  بریده میشه و بقیه قسمت فیلم رو میچسبونند به قسمت قبلیش که از همون پنجره میبینید هوا تاریک شده. در عرض یک ثانیه هوا که روشن بوده، تاریک شده!!!! دیگه در عرض یک ثانیه که هوا تاریک نمیشه. در اون مدت زمانی که از فیلم حذف شده، چه اتفاقی افتاده؟ خدا میدونه ایا مهسا رو کتک زدند؟ خدا میدونه ایا به مهسا با رفتار بدی استرس و فشار روانی زیادی وارد کردن؟ فقط میتونم بگم اگه ریگی تو کفششون نبود فیلم رو تقطیع نمیکردن. حتی یکی از نماینده های مجلس هم گفت که این فیلم تقطیع شده و انتشار فیلم تقطیع شده بیشتر مردم رو کنجکاو کرده.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,803 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,052 کاربر

سوالات مشابه
18 پاسخ 16,159 بازدید
3 پاسخ 2,405 بازدید
1 پاسخ 1,571 بازدید
6 پاسخ 2,565 بازدید
2 پاسخ 460 بازدید
5 پاسخ 1,436 بازدید
سوال شده می 22, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بهار
2 پاسخ 374 بازدید
2 پاسخ 730 بازدید
...