مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمی تونم با خودم باشم

76 بازدید
سوال شده اوت 8, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام من امسال کنکور دارم
اما همش از خودم فرار می کنم
مثلا یک سوال درسی برام پیش بیاد طبیعتا باید یه گوشه بنویسم اش بعدا از دبیری همکلاسی کسی بپرسم... اما نمی تونم صبر کنم تا بعدا جواب سوالم رو بگیرم...همش می خوام فرار کنم.
از اینکه خودم تنهایی بخوام کاری رو انجام بدم از جمله درس خواندن... می ترسم... چون به خودم اعتماد ندارم... چون تا حالا کاری رو یادم نمی اد که درست به سرانجام رسونده باشم.
بخاطر همین موضوع مدام زمان زیادی رو از دست می دم
من چیکار کنم. تو این اوضاع....
دارم از مسیر خارج می شم و این اضطراب ام رو بیشتر کرده
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 9, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما

ببینید برای درس خواندن در کنار داشتن میزانی از سلامت جسمی داشتن شرایط روحی خوب و نرمال هم اهمیت زیادی دارد اینکه شما فکر می کنید به تنهایی از عهده کاری بر نمی آید و یا نمی توانید از تنها بودن و انجام دادن کار به تنهایی می ترسید خب این می تواند باعث شود که عملکرد شما زیاد تحت تاثیر قرار گیرد پس اهمیت زیادی دارد که به افکار و احساساتی که در مورد خودتان و مسیر پیش رویتان و در کل شرایط روحیتان تجربه می کنید توجه بیشتر کنید.

در زمان فعلی شما با مسئله ای به نام کنکور روبرو هستید خب اینکه بدانید مسئله فعلی چیست و برای موفقیت شما قرار است چه کارهایی انجام بدهید اهمیت زیادی دارد در کنار این مسیر خب داشتن برنامه و پشتکار نیز می تواند به شما در موفقیت بیشتر کمک کند.

اما خب بهتر است در کنار اینجاد شرایط بالا در چند جلسه حضوری یا تلفنی با کمک روانشناس شرایط روحی و افکار و احساساتی که تجربه می کنید را در همین زمان که تازه شروع برنامه ریزی و حرکت برای کنکور هست تجربه کنید در این حالت با شرایط روحی بهتر می توانید این مسیر را طی کنید.

در کنار الگو برداری از دیگران اهمیت زیادی دارد که شما بتوانید مدل خودت را بسازی چون در این حالت شما خودت را شناخته ای و مسیر رشدی خودت را در کنار تفاوت با دیگران و پذیرش این تفاوت طی می کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354762
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,795 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 164 بازدید
1 پاسخ 170 بازدید
سوال شده اوت 13, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 267 بازدید
2 پاسخ 183 بازدید
1 پاسخ 252 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
سوال شده اکتبر 28, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط صرفا یک موجود...یک موجود نالایق
1 پاسخ 79 بازدید
سوال شده دسامبر 7, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 268 بازدید
...