مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

یک دختر ۲۵ ساله که دنیا براش تموم شده

128 بازدید
سوال شده اوت 11, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط شیوا
امروز ۲۵ ساله شدم. باور میکنید، ۲۵ساله! البته شما چرا باور نکنید. برای شما من صرفاً یکی از صدها هزار نفری هستم که هرروز ۲۵ ساله میشوند. اما برای من قضیه فرق میکند. باور کنید همین دیروز بود که من را هل دادند توی دبستان تا مدرسه را شروع کنم (اغراق نمیکنم، واقعاً همین دیروز بود). همین دیروز بود که سالهای راهنمایی و دبیرستان تمام نمیشد. همین دیروز بود که برای اولین بار ....

ذره ای احساس نمیکنم بزرگ شده باشم. احساس میکنم هنوز همان کودکی هستم که به مدرسه میرفت، مشق مینوشت و از معلمها کتک میخورد.

سابقاً وقتی نوجوان بودم با خودم فکر میکردم که ۲۵ سالگی سن خیلی زیادی است؛ سنی که یک پسر در آن به یک مرد تبدیل شده، دارای شأن اجتماعی و کار وکاسبی است، و خلاصه یک آدم بزرگ تمام عیار است. با خودم حساب میکردم که توی این سن ازدواج میکنم (و چه سنی بهتر از این سن!). اما زمان گذشت، زمان گذشت و ....... هیچ اتفاقی نیفتاد. من هنوز همانقدر ساده دل و کودک مانده­ام که هنگام ورودم به مدرسه، به دانشگاه. یک نوجوان بی­ اعتماد به نفس که به هیچ چیز مطمئن نیستم.الان یک کاردانی و یک لیسانس دارم ولی در گذشته بخاطر کتک های برادرم نتونستم برای کنکور تمرکز داشته باشم بخاطر طلاق و بیماری خواهرم دلشکسته بودم امروز که به خودم نگاه میکنم احساس پیری میکنم  احساس میکنم فرصت ها رفت من جوونم آره ولی چرا حس میان سالی دارم مدت زیادی است با بیماری افسردگی دسته پنجه نرم میکنم ولی این روزها بیشتر از هر موقعی حالم بده روزی ۱۰۰۰ بار دلنوشته پایان زندگیم  مینویسم و اشک میریزم انقدر که چشم هام ورم کرده زندگی خیلی بی رحمه برام ازتون کمک میخوام نجاتم بدین دلم میخواد یکی واقعا بهم بگه دیر نیست هنوز هم دیر نیست تو میتونی میتونیییی کارم شده حسرت دیگران رو خوردن حسرت فرصت های از دست رفته این روزها تنها آرزو من اینکه ای کاش بمیرم....
3 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 11, 2022 توسط بی نام
دوس پسر نداشتی؟
پاسخ داده شده اوت 11, 2022 توسط سکوت
سلام عزیز
.
.
.
میدونم روزای سختیو گذروندی،ولی بقول خودت تو هنو بیست و پنج سالته
خیلی وقت داری
شاید اونروز نتونسی واسه کنکور بخونی بجهنم
ایرادی ک نداره
ولی اینو یادت باشه فقط برو دنبال علاقت
چیزی ک بش علاقه داری رو از همین امروز برو دنبالش
سختیاشو ب جون بخر و برو دنبالش
اونوقت * سال دیگه یا نهایتا وقتی بیست و نه سالت شد فرق خودتو با الانت میبینی
فقط علاقتو دنبال کن
پاسخ داده شده اوت 11, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب اینکه مسیر زندگی در جاهایی به شما سخت گرفته است شکی در آن وجود ندارد اما خب اگر دائم بخواهید به نداشته ها توجه کنید و یا در گذشته باشید خب این فرصت زیستن در زمان حال را از شما می گیرد .

گذشته هرچند تلخ و درناک گذشته هست و خب شما در زمان ففعلی دیگر نه یک کودک و نه یک نوجوان نیستید بلکه یک جوان هستید که نیاز است برای مسیر زندگی خود تصمیم گیری داشته باشید تا بتوانید شرایط حال و آینده بهتری را تجربه کنید.

در این مسیر شناخت بهتر خودتان و بهبود شرایط روحیتان کمک زیادی می کند تا بتوانید با بینش بیشتری مسیر رشدی خود را طی کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,721 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 208 بازدید
1 پاسخ 67 بازدید
سوال شده دسامبر 13, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط گلاریس
1 پاسخ 216 بازدید
سوال شده ژوئن 7, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ستاره
...