مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رفت و آمدهای دوست دختر قبلیم و ترس بنده از ازدواج

206 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
ویرایش شده اکتبر 31, 2018
سلام

بنده بیش از یک دهه با خانمی دوست بودم و قصد ازدواج صد در صد ببا ایشون داشتم اما این خانم بعد از این مدت به من خیانت کرد و 3 ماه نشد که پشیمان شد و برگشت و الان هم به من پیشنهاد ازدواج داده و من رد کردم اما با کمی فکر گفتم که یه دهه رابطه ارزش یکبار بخشش رو داره اما زمان میبره تا من خانواده م رو دوباره راضی کنم چون اونا هم داستان خیانت این خانم رو فهمیدن اما ایشون میگن من ازدواج نمیکنم و فقط با شما ازدواج میکنم و اگه ازدواج نکردم با شما به رابطه با شما هم ادامه نمیدم و فقط میگه بیا زودتر ازدواج کنیم نمیدونم چرا انقدر عجله!!!!

اما من هم مثل هر آدم عاقل دیگه ای بهش گفتم برو دنبال آیندت و من هم به زندگی خودم ادامه میدم اما ایشون بعد از مدتی قطع رابطه باز هم میاد سراغم و این مساله باعث شده من نتونم رو دختر دیگه ای تمرکز کنم

شما از کارهای این خانم چه نتیجه و برداشتی دارید و راه حل شما چیه؟

سوال دیگه اینکه آیا شکهای من به این دختر درسته یا نه چون من هنوز هم احساس میکنم ایشون درگیر رابطه دیگری هم هست نظر شما چیه؟

ممنون
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 31, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده نوامبر 19, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
اگر شما ده سال با ایشون رابطه داشتید خب به هر صورت باید بپذیرید که برای ایشون هم سخته که بخواهند  شما رو فراموش کنند هر 0ند که به گفته شما خیانت کرده باشند و نکته دیگر اینکه شما هم   در این رابطه نفع می بردید طبیعتا نمی شود گفت رابطه دو طرفه   است و خب هر دو نفر در این زمینه   ارتباط دارند .
اگر از ایشون خیانت دیدید به هر صورت بهتره دلایل داشته باشید .و اگر   محرز شده  بهتره با دلیل با ایشون صحبت می کردید و خب جدا می شدید اگر رابطه ده ساله ارزش بخشش رو نداشت .
حداقل ایشون توجیه  می شدند چون به هر حال   این رفت و برگشت فرصت زندگی رو می گیره منتهی  در نظر داشته باشید که   در مورد سوالاتتون
خب طبیعتا تا اون فرد  خودش مراجعه نشه و با اون صحبت نشه در نورد دلیل رفتارش نمی شود فهمید و نمی توان  گفت که   ایشون چه چزی رو در نظر می گیرند و چطور رفتار می کنند .
به هر صورت در مورد اینکه ایشونم ارتباط دارند یا خیر اگر در شرایطی که متوجه رفتارشون شدید شواهد دارید که ایشون وارد رابطه شدند .
خب این خود شما هستید که از شرایط مطلع هستید باید بتوانید تصمیم درست بگیرید .
امیدوارم بتوانید شرایط را در نظر بگیرید و تصمیم درسای در مورد مسائل بگیرید .
ولی بهتره خودتون که از شرایط مطلع هساید به صورت حضوری مراجعه داشته باشید .و این نکته بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید که اگر واقعا به دلیل خیانت نه خانواده شما راضی می شوند و نه 7ود شما تمایلی دارید منطقی ب ایشون صحبت کنید و به دور از احساسات و خوب به ایشون بگید که قصد ازدواج دارید و می خواهید زندگی تازه ای داشته باشید و ایشون هم دنبال زندگیش باشه به هر حال برای دور شدن راه حل های مختلفی وجود دارد منتهی وقتی شما هم هنوز تحت تاثیر احساسات باشید نمی توانید قاطع مساله را مطرح کنید  الزاما ایشون هم نمی توانند تصمیم درستی بگیرند .
بهتره به هر صورت موفق باشید و زندگی موفقی را تجربه کنید .به هر حال ده سال لشنایی مدت کمی نیست و اینکه این ده سال بدون ختم شدن به ازدواج دوام داشته خودش مساله بسیا مهمی است که خب باید به ان پرداخت .
اون خانم هم حق صحبت و تصمیم گیری دارند و اگر خیانت کرده و نمی تونید خودتون رو قانع کنی که  دیگر ارتباطی ندارند بهتره راحت دلیل رو عنوان کنید و در مورد شواهد هم توضیح بدهید که قطعا دیگه نمی توانند انکار کنند

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,696 کاربر

سوالات مشابه
5 پاسخ 265 بازدید
1 پاسخ 288 بازدید
سوال شده اوت 25, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط سارا
1 پاسخ 166 بازدید
...