مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چیکار کنم الان

130 بازدید
سوال شده اوت 27, 2022 در قبل از ازدواج توسط فاطمه
ویرایش شده اوت 27, 2022
سلام,من با یه آقایی در ارتباط بودم که بابت دروغی از سمت من گذاشت رفت بعد از شش ماه با عذرخواهی و اصرارای من برگشت خواست بهم فرصت بده
بعد یک ماه دوباره گذاشت رفت
الان بعد دو ماه دوباره با یه پیج فیک بهم پیام میده
و میخواد باهام هم صحبت شه
من میدونم این اونه...گفتم دلیلی نداره جواب شمارو بدم و بلاکش کردم...نمیدونم درسته به روش بیارم که میدونم اونه یا نه
نمیتونم بفهمم دلیل این کارش چیه
اگه بهم علاقه ای نداره این کارش برای چیه
سر از کاراش در نمیارم
به نظرتون به روش بیارم یا نه...
2 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 27, 2022 توسط سحر
تو ک میدونی اونه تحویلش نگیر چون میخواد امتحانت کنه بهش بگو من خودم یکیو دوس دارم و بهش وفادارم و بعد بلاکش کن بعد دو روز باز میاد پیشت
پاسخ داده شده اوت 28, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما فاطمه جان

ببین عزیزم در هرصورت اگر شما دروغی به ایشان گفته اید که برایشان اهمیت دارد خب شما می توانید دلیل این پنهان کاری را توضیح بدهید و ایشان نیز نیاز است که با توجه به احساسات و شرایطی که دارند در مورد ادامه و یا جدایی تصمیم گیری کنند.

در این مسیر خب این رفت و برگشت ها کمکی به هیچ یک از شما دو نفر نمی کند پس بهتر است که اگر واقعا اطمینان دارید که ایشان هستند از او سوال کنید که دلیل این پیام دادن چیست و در مسیر تعامل و صحبت باهم در این مورد تصمیم گیری کنید .

مگر اینکه بیان کنید شما دیگر نمی خواهید در این ارتباط باشید خب در این حالت اگر این آقا بازهم به هر شکلی به شما پیام بدهند خب می توانید انتخاب کنید که جواب ایشان را ندهد و در صورت مزاحمت بلاکشان کنید.
دارای دیدگاه اوت 28, 2022 توسط بی نام
من بهشون بارها دلیل کارم رو توضیح دادم بارها عذرخواهی کردم و خیلی تلاش کردم در برگشتنش,ایشون گفت من براش فقط یه دوست هستم و نمیتونه با اینکه من بهش دروغ گفتم و اعتمادش رو از بین بردم کنار بیاد و منم قبول نکردم که دوست عادی بمونیم و اون رفت...حالا اینکه با یه هویت فیک که این هم از طرف اون داره یه دروغ به حساب میاد اومده بهم پیام میده رو نمیتونم درک کنم...شما نظرتون اینه که ازش بپرسم دلیل اینکه بعد از دو ماه جدایی الان با یه هویت فیک اومده جلو چیه و اصلا چی میخواد؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,720 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,719 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 626 بازدید
1 پاسخ 439 بازدید
0 پاسخ 120 بازدید
سوال شده سپتامبر 17, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 124 بازدید
1 پاسخ 88 بازدید
1 پاسخ 140 بازدید
3 پاسخ 265 بازدید
...