مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تغییر دین به دین مسیحی

1,475 بازدید
سوال شده اوت 30, 2022 در مشاوره مذهبی توسط فقط یک خدا پرست که دین مسیحیان را دوست د
سلام،میخواستم بدونم میتونم مسیحی بشم؟

پدر و مادرم مسلمان هستند ولی من میخوام مسیحی باشم و این ها را هرگز فراموش نمی کنم که عیسی پسر خدا نیست و خدا پدر ما نیست و به قول مسلمانان فرزندی ندارد و فرزند کسی نیست

این را می خواستم بگویم که خدا یکی است و به نظرم دین فقط انتخاب است تا همه خدا را بپرستند

اگر مسیحی شوم گناه می کنم و جهنم خواهم سوخت؟
دارای دیدگاه ژوئیه 3, 2023 توسط عمو آلیسون
مسیح رحمته من و هم کیشانم خوشحال میشیم به جمع ما بپیوندی دوست عزیز❤❤ اگر از رفتار مسیح شناخت داشته باشی می فهمی که دقیقا شبیه خداست اون پسر خداست منم اولش شک داشتم ولی رفتارش که دیدم نظرم عوض شد
6 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 30, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز در این مورد بهتر است سوالاتی که در مرود دین در ذهن شما وجود دارد را یک متخصص پاسخ بدهد در کنار اینکه در مورد تغییر دین نیز از یک متخصص سوال کنید در این مورد بهتر است با دفتر مرجع تقلید تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی در این مورد در اختیار شما قرار داده شود.
پاسخ داده شده اوت 30, 2022 توسط حمید
تشریف ببر چند سال مطالعه تحقیق بررسی مشاوره کن بعد دین خودتو انتخاب کن
پاسخ داده شده اوت 31, 2022 توسط سوسن
ویرایش شده اوت 31, 2022
♥سلام.

♥بعضی مسیحی ها هستند که بهشون میگن مسیحیان غیرتثلیثی. یعنی اموزه تثلیث مسیحیت رو قبول ندارن. قشنگ میگن فقط یک خدا داریم.♥

♥مسیحیت مذاهب مختلفی داره که این مذاهب تفاوت هایی باهم دارن.♥

♥مسیحیت دینه نه گناه. مسیحیت دزدی نیست که بگی اگه بکنم گناه کردم و تو جهنم میسوزم. مسیحیت دینه.♥

♥این جوری هم نیست که فقط مسلمون ها برن بهشت. ممکنه یه نفر مسیحی یا یهودی یا زرتشتی یا... باشه اما کارهای بد نکنه و کارهای خوب بکنه و حق کسی رو نخوره میره بهشت. یکی ممکنه مسلمون باشه کلی گناه کنه و حق مردم رو بخوره میره جهنم.♥

♥یعنی لویی پاستور و ادیسون و گراهام بل که این خدمات رو به بشر کردن؛ چون مسلمون نبودن دیگه بهشت نمیرن؟ اون وقت اون مسئولین ما که اختلاس کردن و با سیاست های غلطشون باعث این تورم شدید شدن و مردم رو تو فقر و فلاکت انداختند چون مسلمون اند میرن بهشت و دیگه جهنم نمیرن؟♥ این جوری که عدالت خدا زیر سوال میره.♥ خدای ما عادله.♥

♥خود من اشنایی کمی با مسیحیت دارم.♥

♥ولی احساس میکنم یه چیزهایی رو باید بهت بگم:

♥1_ در مورد مسیحیت اول خوب تحقیق کن و با دستوراتش اشنا شو.♥ میتونی از کلیساهایی که تو شبکه های اجتماعی هستند کمک بگیری تا مسیحیت رو بشناسی.♥ تو شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستا، تلگرام، یوتیوب، فیسبوک، توییتر و... کلیساهایی فعال اند که کشیش ها و شبان ها هم برنامه هایی برای اشنایی با مسیحیت میذارن هم به سوالاتی که در مورد مسیحیت ازشون بپرسی جواب میدن.♥ البته بعضی کلیساها سایت هم دارن که تو سایت هاشون هم به علاقه مندان برای اشنایی با مسیحیت کمک میکنن.♥ بعضی کلیساهای تو شبکه های اجتماعی برنامه هایی هم ویژه افرادی که مسیحی نیستند اما دوست دارن با مسیحیت اشنا شند میذارن.♥ میتونی از این برنامه ها استفاده کنی و اگه خوشت نیومد که ول میکنی و دیگه دنبالشون نمیری. اما اگه خوشت اومد که اطلاعات به درد بخوری به دست اوردی.♥

♥♥2_ به نظرم اگه بعد تحقیق باز هم مصمم بودی که مسیحی شی. حق داری. چون هر کسی حق داره دین خودش رو با تحقیق و مطالعه انتخاب کنه تا با علاقه و میل از دستورات دینش که در واقع دستورات خدا هستند پیروی کنه.♥ اما متاسفانه تو ایران، طبق قانون، افرادی که مسلمون اند و پیرو دین دیگه ای میشند و اسلام رو رها میکنن رو به جرم ارتداد اعدام میکنن.

♥♥♥3_ اما یک روش جالب تو یه سایتی خوندم.♥ دو دینه بودن.♥ دو دین همزمان داشتن.♥ یه مثال که به شکل داستانه اینجا به کار میاد.♥ مثلا نیلوفر مسلمونه. میخواد مسیحی بشه. ترک اسلام نمیکنه. اسم اسلام تو شناسنامه اش هست. اسلام دین اولشه. به بعضی دستورات اسلام که دوستشون داره هم عمل میکنه.♥ تو بعضی مراسم های اسلام هم که دوستشون داره مثل محرم شرکت میکنه و دیگه دلتنگ دین قبلیش نمیشه.♥ میذاره مسلمون حسابش کنن. این جوری با ناراحتی و دلخوری خونواده و فامیل هم رو به رو نمیشه. مثلا اعضای خونواده اش بگن بیا بریم امامزاده باهاشون میره.♥ این جوری دیگه نمیتونن حکم اعدامش رو بدن. چون مرتد کسیه که اسلام رو رها کرده که اون شخص رو اعدام میکنن. اما نیلوفر که اسلام رو رها نکرده. نیلوفر هنوز مسلمون هم حساب میشه.♥♥ اما نیلوفر علاقه مند به دین مسیحیت شده.♥ در مورد مسیحیت تحقیق هم کرده و به این نتیجه رسیده که این دین براش مناسبه.♥ برای همین نیلوفر مسیحیت رو به عنوان دین دوم خودش قبول میکنه.♥ از دستورات مسیحیت هم پیروی میکنه.♥ مراسم های مسیحیت رو هم میگیره.♥ کریسمس میگیره.♥ عید پاک میگیره♥ و...♥با همین کلیساهایی که تو شبکه های اجتماعی هستند؛ ارتباط خودش رو حفظ میکنه.♥ در واقع نیلوفر هم مسلمونه. هم مسیحی.♥ اگه کسی به نیلوفر بگه تو مسیحی شدی. پس باید اعدامت کنن. نیلوفر جواب داره که بده.♥ میگه من هم مسلمونم هم مسیحی. کسی که هنوز مسلمونه رو که به جرم ارتداد اعدام نمیکنن. چون مرتد نشده. هنوز هم مسلمونه.♥

♥درسته این روش دردسرهایی داره. این که ادم دین قبلیش رو رها کنه و بره پیرو دین جدیدی بشه که انتخاب کرده راحت تره. اما چون تو ایران حکمی به نام اعدام مرتد وجود داره؛ افراد مسلمونی که بخوان دین دیگه ای داشته باشن؛ چاره ای جز این ندارن.♥♥ درواقع این روش به درد مسلمون ها میخوره.♥♥
دارای دیدگاه سپتامبر 1, 2022 توسط سهیلا
روش دو دینه گری.
خواهرای من این روش رو دارن.
البته این که طرف چه قدر دین قبلیش رو بخواد هم تاثیر داره. مثلا خواهر بزرگترم اصلا از اسلام خوشش نمیومد. عاشق مسیحیت شده بود. مسیحیت رو کرد دین دومش. اصلا من نمیبینم به اسلام عمل کنه تو زندگیش. نه حجاب. نه نماز. نه روزه. نه هیچی... ولی به مسیحیت عمل میکنه. انگار اسلام فقط شده یک اسم براش که بگه مسلمونم. اعدامش نکنن به خاطر مسیحی شدن.
اما خواهر کوچیکترم هم میخواسته مسیحی شه. اما اون قدر متنفر نیست از اسلام. مثلا همون محرم عزاداری میکنه.  ماه رمضون شه نماز میخونه. اما به مسیحیت که دین دومش کرده قشنگ عمل میکنه.
من خودم که فقط مسلمونم. اصلا از این روش ها ندارم. فقط موندم چرا جدیدا این قدر مسیحیت دلبر شده؟ زیاد میبینم مسلمون هایی که میخوان مسیحی بشن رو!
دارای دیدگاه سپتامبر 2, 2022 توسط آریانا
دو دینگی. دو دینه شدن.
اون دینی که باهاش به دنیا اومدی میشه دین اول یا دین اجباری که واسه ما اسلامه دیگه. اون دینی که خودت انتخابش کردی میشه دین دوم یا دین انتخابی. دین منتخب.
برای من مسیحیت دلبر نبوده. من از دین زرتشتی خوشم اومد و تحقیق هم کردم دیدم واقعا خوبه. دین زرتشتی اصالت ایرانی داره. فرهنگ و تمدن ایرانه.
اسلام که دین اجباریمه. دین انتخابیم هم زرتشتیه. هر دو دین رو باهم دارم.
اره دردسر داره. ولی خوبیش اینه که چون مسلمون هم هستی دیگه اعدامت نمیکنن.
پاسخ داده شده سپتامبر 29, 2022 توسط سوسانو حرفه ای (460 امتیاز)
ویرایش شده Mar 17, 2023 توسط سوسانو
کاری به تصمیمت ندارم. به نظر من همه ادیان محترم اند.

ولی به نظرم وقتی میخوای تو یه سایت سوال بدی ننویس اگر مسیحی شوم گناه میکنم و در جهنم خواهم سوخت.

چون ممکنه یک نفر مسیحی باشه، بیاد تو این سایت و این جمله تو رو بخونه و ناراحت بشه. فکر کنه داری به دینش توهین میکنی و میخوای بگی دین اون غلطه. تو این سایت کاربرهای مختلف میان.

حواسمون به جملاتی که تو سایت ها مینویسیم باشه، تا ناخواسته باعث ناراحتی کسی نشیم.
پاسخ داده شده دسامبر 28, 2022 توسط بی نام
پسر برو حداقل یکم تحقیق کن که بفهمی مسیحی دین نیست، مسیحیت دینه;-)
دارای دیدگاه دسامبر 28, 2022 توسط ارش
اشتباه تایپی کرده حالا..... منظورش همون مسیحیته. حتما یک تحقیقی در مورد مسیحیت کرده که ازش خوشش اومده دیگه.
پاسخ داده شده Mar 17, 2023 توسط نیکا
پس این روشی که من میگم به درد تو میخوره.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دو دینه گری. دو دین همزمان داشتن. من تو یه سایتی که در موردش توضیح داده بود خوندم که نوشته بود از دین اول اون قسمت هایی که میخوای رو اجرا میکنی. از دین دوم هم دستوراتشو اجرا میکنی. این جوری دو تا دین همزمان داری.(دین اول دینیه که باهاش به دنیا اومدی. دین دوم دینیه که خودت انتخابش کردی.) این روش به درد مسلمون هایی میخوره که میخوان دین دیگه ای داشته باشن. چون تو اسلام مجازات هرکس که اسلام رو رها کنه و پیرو دین دیگه ای بشه اعدامه. در این روش شخص اسلام رو رها نکرده و هنوز مسلمون حساب میشه. پس دیگه بهش مرتد نمیتونن بگن و نمیتونن اعدامش کنن.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

با این روش هم میتونی مسلمون باشی هم مسیحی.

درست میگی دین فقط یک انتخابه. همه ادیان هم به یک خدا ختم میشن.

یعنی چه که اگه مسیحی شوم در جهنم خواهم سوخت؟ یعنی این همه مسیحی تو دنیا هست همه میرن جهنم؟؟؟؟!!!!!!

همون جور که کاربرهای دیگه هم گفتن. مسیحیت دینه. گناه نیست که. گناه کنی جهنم میری. به خاطر دینداری که کسی رو جهنم نمیبرن.
دارای دیدگاه می 1, 2023 توسط سینا
تو دو دینه گری ادم میتونه از هر دینی اون قسمتی که میخواد رو برداره و اجرا کنه.
مثلا داداش من دو دینه گری کرده. دین اول اسلام. دین دوم بودایی.
از دین بودایی این که بودا رو بپرسته قبول نداره. خدای یکتا رو میپرسته. ولی به خیلی از تعالیم ارامش بخش دین بودایی عمل میکنه و خیلی هم راضیه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,431 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 833 بازدید
9 پاسخ 270 بازدید
سوال شده 9 Mar 2024 در مشاوره مذهبی توسط دختر جوان حرفه ای (500 امتیاز)
3 پاسخ 82 بازدید
سوال شده اوت 5, 2023 در مشاوره مذهبی توسط سارای... ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 402 بازدید
سوال شده مارس 12, 2019 در مشاوره مذهبی توسط Samira ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 54 بازدید
سوال شده اکتبر 8, 2023 در مشاوره مذهبی توسط iling ممتاز (100 امتیاز)
0 پاسخ 59 بازدید
سوال شده دسامبر 13, 2023 در مشاوره مذهبی توسط Amiralibabai_1 ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 144 بازدید
سوال شده ژان 11, 2023 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
...