مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چطور با دخترم که حجاب برتر رو ندخره رفتار کنم

806 بازدید
سوال شده اوت 31, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام.دخترم اول چادری بود اما از وقتی دانشگاهرفت کم کم چادر رو کنار گذاشت ،چکار کنم که دوباره چادری بشه و اینکه متاسفانه کمی هم آرایش میکنه ،آیا میتونم به زور جلوشرو بگیرم و یا کمک ملی رو قطع کنم تا تنبیه بشه ؟
11 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 31, 2022 توسط مسعود
سلام این موضوع باعث میشه لج باز تر بشه مخصوصا اینکه ایشون توی سن خیلی حساسی هست سعی کنید با صمیمت و‌دوستی و صبر و حو صله خیلی زیاد مسئله رو حل کنید
مشهد ببرید خیلی موثره
دارای دیدگاه سپتامبر 18, 2022 توسط ساسان
برای دور کردن سیاستمداران از دزدی و اختلاس هم یه راه حل بده.
دارای دیدگاه اکتبر 30, 2022 توسط فرید حرفه ای (5,360 امتیاز)
تنها راهکار دور کردن سیاست مداران از دزدی و اختلاص، کشتن اون ها هست. چون غذایی که کپک بزنه رو نمیشه قسمت کپک زدشو برداشت و ما بقیشو خورد. باید با ظرفش ریخت تو دستشویی و سیفون رو کشید.  مسئولین فاسد و دزد رو هم باید ریخت تو مستراح و سیفون رو کشید.
دارای دیدگاه نوامبر 22, 2022 توسط محسن
چه دل پری دارید شما!!!!!!
البته حق داری فرید این ها کشورو به گند کشیدن.
پاسخ داده شده اوت 31, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب در هرصورت فرزند شما در زمان فعلی یک خانم جوان می باشند که می توانند در مرود مسیر زندگیشان و پوشش خودشان تصمیم گیری کنند و اگر شما بخواهید تمام انتخاب های ایشان را زیر سوال ببرید و یا به اجبار ایشان را مجبور به پوشش خاصی کنید دیگر نمی توان بیان کرد که ایشان فردی جدا از شما و فرزندتان هستند و خب به نظر می رسد که شما می خواهید تکراری از خودتان را ایجاد کنید در صورتی که خب احتمالا با واکنش ایشان هم مواجهه می شوید و در کنار بهم ریختن ارتباط بین شماها ، ممکن است تنفر بیشتری از چادر نیز در او ایجاد شود.

بهتر است شما در احترام و بدون توهین نظر خودتان را بیان کنید و به او اجازه بدهید به عنوان یک خانم جوان انتخاب خودشان را داشته باشند.
پاسخ داده شده سپتامبر 2, 2022 توسط بی نام
اسم شما رو نمیشه گذاشت مادر
اگه مادر بودید میفهمیدید که بچتون چه وقتی به سن قانونی رسیده و چه قبلش باید حق انتخاب داشته باشه
انسان باید آزاد باشه
این تصمیمیه که بچتون گرفته و تصمیمی هم نیست که بهش آسیب بزنه
به شما ربطی نداره که بخواید اون رو به زور مجبور کنید و تنبیهش کنید که چادر بپوشه
شما کسی هستید که جامعه رو به فساد میکشبد
شما موافقین حجاب اجباری هستید و حتی حاضرید برای اینکه دخترتون خودشو توی یه پارچه سیاه بپوشونه و خفه کنه ، دختر عزیز تر از جانتون رو تنبیه کنید !!!!
خاااک بر سر شما با این شیوه مادریتون !!!!!
دارای دیدگاه سپتامبر 2, 2022 توسط دخترخانم حرفه ای (260 امتیاز)
افرین. ✓
عالی پاسخ دادید. ❤
دارای دیدگاه اکتبر 26, 2022 توسط بی نام
ظاهرا شما هم دوست دارید همه دخترها و‌ زنها لخت بشن تا لذت مجانی ببرید
دارای دیدگاه اکتبر 26, 2022 توسط امین
ویرایش شده اکتبر 26, 2022
کی گفت همه دخترها و زن ها لخت شند؟ تو چه قدر فکرت خرابه.
این مادر واقعا کارش بده که میخواد با زور و اجبار و دعوا و تنبیه چادر  سر دخترش کنه.
تو هم معلومه از همون خرمذهبی های طرفدار حجاب اجباری و گشت ارشاد هستی.
شما خرمقدس های طرفدار حجاب اجباری و گشت ارشاد اصلا انگار دیوانه هستید. هر بار بحث زن پیش بیاد، یاد لخت شدن و لذت جنسی و مسائلی از این قبیل میفتید. شماها فکرتون از همه خرابتره. به جای دخالت تو پوشش زنان و دختران مردم برید طرز فکرتون رو اصلاح کنید.
پاسخ داده شده سپتامبر 2, 2022 توسط بی نام
تو مادر نیستی یک حیوونی حیواااان
پاسخ داده شده سپتامبر 18, 2022 توسط مینو
تو یک داعشی هستی. برو جهاد نکاح کن.

همین شماها هستید با این تفکرات گندتون که جامعه رو به این روز انداختید. مهسا امینی رو تفکرات داعشی و طالبانی شماها کشته.
پاسخ داده شده سپتامبر 19, 2022 توسط رویا
کاشکی زودتر بمیری ک اون دخترم مث خودت داعشی نکنی پست فطرت خاک تو سرت کنن با اون حجاب برترت ...مایه ننگید شماها
خدا اون دنیا چوب میکنه تو کونتون با این حجاب اشغالتون
پاسخ داده شده سپتامبر 19, 2022 توسط ستایش
سگ رید تو اون حجاب.
 
شماها واسه اون حجاب کوفتی هر جنایتی میکنید. حتی ادم میکشید.
دارای دیدگاه اکتبر 26, 2022 توسط بی نام
تو هم واسه بی حجابی هر جنایتی میکنی حتی میری زیر این و اون
دارای دیدگاه اکتبر 26, 2022 توسط امین
فعلا که شما طرفدارهای حجاب اجباری و گشت ارشاد که واژه خرمذهبی کاملا برازنده شماست، هر جنایتی برای تحمیل حجاب به زنان و دختران مردم میکنید. تو اینترنت کلی فیلم از برخوردهای خشن گشت ارشاد هست. پس جنایت رو شماها میکنید.
میدونم خری خرمذهبی. ولی یه ذره عقل داشته باش. فکر نکن هرخانمی حجاب نداره، هرزه هست. خیلی از خانم ها بی حجاب اند اما پامدامن اند. این طرز فکر گند و مسخره و غلط شما خرمقدس هاست که بهتون اجازه میده به هرکسی که شبیه خودتون نبود هر تهمتی که میخواین بزنید و بهش هر نسبت ناروایی که میخواین بدین.
نوشتی حتی میری زیر این و اون. خرمذهبی همین جمله ای که نوشتی خودش گناهه. مگه گناه فقط بی حجابیه؟ کارهایی مثل تهمت زدن و دادن نسبت های ناروا به مردم گناهشون خیلی بیشتر از بی حجابیه.
دارای دیدگاه اکتبر 26, 2022 توسط بی نام
داداش تو‌ واسه * زنها دلت نسوخته
دلت واسه ک * ر خودت سوخته که هر کی رو بخوای راحت دید بزنی
خر خودتی پ کس و کارت نداشتت
دارای دیدگاه اکتبر 26, 2022 توسط مهسا
کاربر بی نام شما خرمذهبی ها هیچ رحم و انسانیتی در مورد زن ها ندارید. طرزفکرتون در مورد زن ها خیلی غلط و بده. زن رو یک موجود پایینتر از مرد میدونید که فقط باید مطیع شوهرش باشه و هیچ حقی از خودش نداره.
امین هم خیلی عالی کامنت نوشته. شما خرمذهبی ها این قدر طرزفکرتون خرابه و دیوانه هستید که فکر میکنید هر مردی که از خانم ها دفاع کنه و به نفع خانم ها حرفی بزنه، دنبال زنا با خانم هاست یا میخواد خانم ها رو نگاه شهوت انگیز کنه. شما خرمذهبی ها خودتون از همه بدترید. اصلا شما خرمذهبی ها همه فکر و ذهنتون رابطه جنسی و زیر شکمه. همه حرف هاتون در این زمینه هاست. پس شماها خودتون از همه خرابترید. از همه گندترید. الکی ادای ادم های پاک و درست رو درمیارید و به بقیه هر چیزی که لایق خودتونه نسبت میدید.
واقعا شماها خر هستید. خـــــــــــر. خــــــــــــر هستید. درود بر امید دانا که واژه خرمذهبی رو برای اولین بار برای اشاره به شما وحشی های طرفدار حجاب اجباری و گشت ارشاد به کار برد و مردم الان بهترین واژه رو برای اشاره به شماها به کار میبرن که دقیقا ماهیت شماها رو نشون میده. خــــــــرمذهبی. شماها واقعا خـــــــرمذهبی هستید.
پاسخ داده شده اکتبر 26, 2022 توسط امیری
شما به جای این کارها برای دخترت ارامش فراهم کن تا بتونه درسش رو بخونه.

با درس و دانشگاه به یه جایی میرسه ولی با چادر به هیچ جا نمیرسه.

بذار خودش پوشش رو انتخاب کنه.

دختر دانشجو بچه کوچولو نیست که بهش بخوای همش امر و نهی کنی.
پاسخ داده شده اکتبر 30, 2022 توسط سیاوش
به جای این که دنبال حجاب برتر باشی. دنبال اخلاق برتر باش و به انتخاب دخترت احترام بذار و مجبورش نکن کاری رو بکنه که نمیخواد.
پاسخ داده شده اکتبر 30, 2022 توسط فرید حرفه ای (5,360 امتیاز)
سلام وقتتون بخیر

شما دارین بزرگ ترین ظلم رو به دختر دست گلتون می کنید. فکر می کنید با قطع کردم کمک مالی ، درست میشه؟ یا هر تنبیه دیگه ای؟ دختر خانم شما الان دیگه تو سنی نیست که اجبارش کنید به پوشش مد نظر خودتون. دختری که تو خانواده ای با پوشش چادر بزرگ شده باشه و این گونه تربیت شده باشه و چادر انتخابش باشه، هیچ وقت چادر رو کنار نمی زاره. و بل عکس.

پس نوع تربیتی که داشتین از اول اشتباه بوده. بشینید فکر کنید. نوجوون هاییی که سن بلوغ رو رد کردن، چه دختر و چه پسر، به قدرت تصمیم و اختیار می رسن. عقل دارن. بد و خوب رو تشخیص میدن. بیچاره دختر هاییی که در خانواده های خشک مذهبی بزرگ می شن و میرن دانشگاه، مثل فنری هست که از حالت فشوردگی در بره، چون واقعیت ها رو دیدن. متوجه تناقض های بسیاری شدن. نمونش همین دهه هشتادی ها که این روز ها صدای اعتراضشون به گوش میرسه.

دختری رو میشناختم که بابای دیوث و عوضیش حتی اجازه نمیداد موبایل داشته باشه. می گفت یا باید شوهر کنی ، اونم با کسی که من میگم، و یا باید بری دانشگاه دخترانه فرهنگیان و معلم بشی...... آخه قرمساق، تو غیرت داری؟ دخترت رو این جوری بدبخت می کنی. ...... بخشی از آمار خودکشی های دختران نوجوان و حتی جوان، بر می گرده به مسائل درون خانواده شون. (( تربیت غلط و اشتباه))

پس شما هم در جایگاه مادر بودن، دخترتون رو نابود نکنید. مادر واژه مقدسی هست. با ندانم کاری، این واژه مقدس رو خراب نکنید.
 اما از دور پشتبانش باشید و هواشو داشته باشید. مدتی اجازه بدین تحت اختیار خودش باشه.
دارای دیدگاه می 17, 2023 توسط امیر
من کاری به پوشش کسی ندارم ولی خب همیشه فکر میکردم کسی که حجاب داره خیلی با خدا و پاکدامنه ولی الله را شاهد میگیرم که چند سال پیش زنی که چادری و خیلی هم محجبه و خیلی پایبند به قوانین اسلام بود و کربلا را پیاده رفته و زیارت حج رفته و حتی سوریه و مشهد هم زیارت رفته بود و شوهر و دو تا بچه هم داره و از نماز و روزه و همه اعمال سبقت گرفته بود  والله قسم که خودش پیشنهاد دوستی به من داد و من با او دوست شدم و با هم پیامکی ارتباط داشتیم و چندین سال طول کشید که به یک بی ابرویی بد ختم شد بهر حال میخواستم بگم نه چادری پاکه و نه مانتویی خراب و این برمیگرده به ذات آدمها
دارای دیدگاه می 17, 2023 توسط امیر
و تنها نصیحتی که به این مادر دارم اینه که با زبون خوش و رفتار خوب به دخترت نزدیک شو و نظرت را بگو اگر قبول کرد که الحمدلله و اگر قبول نکرد توکل کن به خدا به خدا قسم یک دختری توی فامیل را میشناختم که خیلی دختر خوبیه و از دست پدر و مادرش که خیلی بهش سخت میگرفتن برای حجاب مجبور شد با مردی مذهبی ازدواج کنه چند سالی گذشت و الان با یک بچه طلاق گرفته و برگشته خونه پدر و مادرش و اون مرد با چند تا زن رابطه داشته و الان هر وقت با پدر و مادرش بحثش میشه میگه شما بودین که مرا بدبخت کردین
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,170 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 342 بازدید
1 پاسخ 207 بازدید
1 پاسخ 231 بازدید
1 پاسخ 51 بازدید
سوال شده 17 ژان 2024 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Ma ممتاز (100 امتیاز)
0 پاسخ 100 بازدید
0 پاسخ 81 بازدید
...