مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لغزش بعد از چهار سال پاکی

188 بازدید
سوال شده نوامبر 3, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط یونس یو اس
۰متاسفانه بعد از چهار سال پاکی دچار لغزش شدم و الان بد جوری گیر افتادم ترامادول مصرف می‌کنم نه سرخوشم و نه حال خوبی دارم همش  تب و ارز و تشنج خفیف دارم از نظر احساسی دچار پوچ گرایی و تا امیدی شدید شدم از طرفی بی پولی و ضعف و درماندگی و بی درکی خانواده داره نابودم می‌کنه هیچ معنایی در زندگیم وجود نداره گاهی اوقات به خودکشی فکر میکنم یا اینکه چرا اول اینکارو نکردم بد جوری درگیرم ترس از آینده و وضعیت نابسامان اقتصادی مزید بر علت شده به هیچ مذهب و خدایی اعتقاد ندارم حداقل تو زندگی من نبوده دارم دیونه میشم
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 3, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده نوامبر 19, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست گرامی
وقتی تونستید 4 سال ترک کنید یعنی قطعا شما باز هم می تونید چنین شرایطی را داشته باشید و اصلا جای نگرانی وجود ندارد .منتهی در نظر داشته باشید که در این مواقع نمی توانید تنهایی وارد عمل شوید .
بلکه حتما به خاطر شرایط روحی و روانی که  ایجاد می شود باید حتما  زیر نظر روانشناس باشید و تحت نظر باشید به هر صورت این مساله بسیار حائز اهمیتی است که باید توجه داشته باشید .
اعتیاد مساله ای است که حمایت خانواده را علاوه بررانگیره فرد می خواهد و وقتی فردی ترک می کند باید  افراد بدانند که  باید همراهی داشته باشند و این مساله ای است که روانشناس حتما باید یاداور شود و مساله را تحت کنترل و نظارت داشته باشد .
توجه داشته باشید که  ترامادول عوارض زیادی ایجاد می کند که حتی چنانچه خود شما هم بخواهید به یک باره ان را قطع کنید نمی شود و مشکلات زیادی ایجاد  خواهد شد .
و خود  عوارض ترک اثرات بسیار مخرب تری ایجاد می کند پس برای ترک هم باید زیر نظر روانشناس باشید و هم اینکه تحت نظر باشید  توسط  پزشک تا در مورد مسائلی که وجود دارد شما را راهنمایی کند
تا مشکلات شدت بیشتری پیدا نکرده اند
خب طبیعی است که این مسائل اهمیت بسیاری خواهد داشت که باید در نظر داشته باشید .
اگر واقعا شما بخواهید می توانید منتهی عقیده نداشتن به خدا و کمکی که می تواند در این زمینه داشته باشد شرایط تحمل را بسیار سخت تر خواهد کرد که باید توجه کافی در این زمینه را داشته باشید .
به هر صورت امیدوارم  موفق باشید و به زودی بتوانید مدیریت مساله را به دست بگیرید مطمئن باشید اگر تحت نظر با روانشناس و روانپزشک باشید قطعا موفق خواهید شد

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,052 سوال

27,798 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,789 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 77 بازدید
سوال شده دسامبر 14, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 168 بازدید
سوال شده می 11, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 297 بازدید
سوال شده مارس 11, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط iamssa ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 206 بازدید
سوال شده نوامبر 8, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط زهرا
1 پاسخ 199 بازدید
سوال شده ژوئیه 28, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
2 پاسخ 250 بازدید
0 پاسخ 48 بازدید
سوال شده مارس 26, 2020 در مشاوره مذهبی توسط فاطمه
...