مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

در مورد فیلمه که حالم رو بد کرده

179 بازدید
سوال شده نوامبر 10, 2018 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام.من یک اشتباه خیلی بزرگ کردم. خیلی پشیمونم و نمیدونم چه کار کنم. فیلم سر بریدن شهید حججی رو دیدم. نباید اینکارو میکردم .واقعا خیلی حالم بده نمیدونم چه طور باید از ذهنم بیرون کنم و چه طور اون تصویر و فراموش کنم.خواهش میکنم کمکم کنید. هزار بار غلط کردم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 12, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده نوامبر 19, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید فیلم ها و تصاویز  اینچنین ممکن است برای هر فردی مشکل ایجاد نکند منتهی برای فردی که حساسیت بالایی دارد مدام ذهنی سازی می کند و ممکن است در ذهنش مرور کند این شرایط ایجاد می شود و شرایط بسیار سخت می شود پس در نظر داشته  باشید  که  بهتره حتما حضورا مراجعه داشته باشید چرا که این  شرایط بسیار دشواری خواهد بود که بخواهید چنین شرایطی داشته باشید .
شما بهتره بیشتر ذهنتون رو درگیر فعالیت های دیگر کنید .بهتره در ذهنتون مرور کنید که  اتفاقی نادر است که برای هر کسب این اتفاق نخواهد افتاد و اینکه حتی در مورد احساساتی که دارید صحبت کنید
به هر حال همه  اینها مسائل مهمی هستند که باید به انها پرداخت و توجه داشت ضمن اینکه بدانید که بهتره تا واقعا خسته نشدید اصلا نخوابید .
به هر صورت امیدوارم مشکل مرتفع شود منتهی در ذهنتون بزرگش نکنید اصلا تنها نباشید و وقتتون رو پر کنید و هر فیلم و تصویر و فضایی که شما را یاد اون صحنه میندازه رو کلا کنار بگذارید
به هر صورت امیدوارم موفق باشید و به زودی مساله رفع شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,726 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,337 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 94 بازدید
1 پاسخ 96 بازدید
سوال شده اوت 7, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 134 بازدید
سوال شده اوت 10, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط test ممتاز (100 امتیاز)
...