مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکلی که با بابام دارم...

121 بازدید
سوال شده نوامبر 17, 2018 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
سلام

مشکل من اینه که چنروز پیش به طور اتفاقی گوشی بابام رو دیدم و مشکوک شدم به کاراش. دیدم با یه زنی حرف میزنه و قرار گذاشته بودن برن بیرون و این حرفا. خیلی جا خوردم چون بابام اهل اینکارا نیس و همشم میگه زندگیمو دوسدارم البته اینم بگم که مامانم خیلی رفتارش با بابام خوب نیس که اونم مربوط به یه سری کارا و مدیریت نداشتن بابام در زندگیشه. از وقتی اینارو خوندم خیلی بهم ریختم نمیدونم باید چیکار کنم. از یه طرف دوسندارم رابطه مامانمو بابام بدتر از این بشه از طرفی هم فک میکنم بابام داره به مامانم خیانت میکنه. چیکار باید بکنم به نظر شما؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 17, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده نوامبر 19, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید ابتدا از مساله اطمینان کسب کنید و بعد بهتره که  با واسطه ای مساله رو مطرح کنید کسی که  در این  شرایط   یعنی با وجود متاهل بودن وار رابطه می شود ضعف هایی در زندگی وجود دارد و همیشه نمی توان گفت که  مساله صرفا مربوط به این می شود که    فرد تنوع طلب است ولی گاهی شخصیت مردی را زیر سوال بردن خودش باعث مشکلات می شود و یا مدیریت را از او گرفتن و او به فردی پناه می ب  که احساس عزت نفس به او ببخشد و به لحاظ روحی باعث شود حال او بهبود ببخشد
به هر صورت اگر مادر شما مطلع شود شاید بدتر شو ولی چنانچع مقدمه ای باشد برای اینکه پدر و مادر شما مراجعه  داشته باشند و براساس این مراجعه  پیگیری شود و مساله حل شود خودش نکته بسیار حائز اهمیتی است .
به هر صورت کاملا قابل درک است که شرایط سختی است و برای شخصی مثل شما پذیرش اینکه پدرتون چنین شرایطی داشته باشد شاید قابل قبول نباشد ولی به هر ثورت بهتره این فضا رو در نظر بگیرید که  برای کمک اگر حتی خودتون با ایشکن راحت هستید باید بهشون بگی که مطلع شدیدد  و دلتون نمب خواد روابط دچار مشکل شود و شاید وقتی بدانند شما مطلع هستید خودش کمک بزرگی به حل مساله شود و ایشون دیگه ادامه نده و بخواهد رابطه با مادرتون بهبود پیدا کند
به هر صورت امیدوادم موفق باشید و مساله به درستی مدیریت شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,057 سوال

27,817 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,446 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 178 بازدید
2 پاسخ 114 بازدید
3 پاسخ 146 بازدید
1 پاسخ 102 بازدید
سوال شده ژوئیه 1, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...