مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چطور یکی رو وابسته کنم به خودم

113 بازدید
سوال شده سپتامبر 6, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط *_*
من عاشق یکی شدم بعد مدت ها بهش گفتم و اعتراف کردم اونم قبول کرد چن وقتیه تو رابطه هستیم ولی اون میگه من نمیخام وابسته شم بخاطر هنینم خیلی سرد رفتار میکنه و خیلی کم اهمیت میده ولی خودشم مطمئن نیس که میتونه دوسن داشته باشه  یا نه و این طرد بودنش باعث میشه من عذاب بکشم من نیاز به محبتش دارم نیاز دارم درکم کنه اونم بهم علاقه مند شه ننیخام مدا شیم چیکار کنن ک جذبم بشه و وابستم شه و فکر جدایی اینا نباسه باهان راحت بشه بهم علاقه پیدا کنه؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 6, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد بهتر بود شما شرایط سنی و جنسیت خودتان را نیز بیان می کردید اما در هرصورت شما احساسات خود را بیان کرده اید و این فرد نیز نوع رفتار و علاقه شما را مشاهده می کنند در کنار اینکه با شما نیز در ارتباط هستند و خب در این مسیر می توانند تصمیم گیری کنند براساس باورها، اولویت ها و نیازها و حتی بعد شخصیتی که دارند .

در این مسیر رفتار خاصی وجود ندارد که با انجام دادن آن رفتارهای این فرد کامل تغییر کند بلکه شما می توانید در مورد نیازها و احساسات خودتان صحبت کنید و خب این فرد نیز با اگاهی به آنها یا می تواند به آن پاسخ بدهد یا خیر و خب شما براساس شناخت نیاز است که در مورد این ارتباط تصمیم گیری کنید.
دارای دیدگاه سپتامبر 6, 2022 توسط بی نام
دختر هستم
من نمیتونم سر بحث رو باز کنم و باهاش بیشتر بخرفم که اونم بهم علاقه میدا کنه میشه راهکار بدین که چجوری باهاش بتونم ارتباط بیشاری برقرار کنم در مورد چه چیز هایی چت کنیم که اونم حسش عوض شه
اون خیلی کم میاد پیام اینا میده و من نیاز به محبت دارم میخام لاقل روزی * بار حرف بزنیم ولی اون از این میترسه که وابسته بشه و روزی اگه جدا شدیم فراموش کردن سخت شه چطور باهاش حرف بزنم که اون دیگه به حدایی فک نکنه و بتونه بهم دل ببنده؟؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,343 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 148 بازدید
سوال شده سپتامبر 7, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 404 بازدید
1 پاسخ 583 بازدید
1 پاسخ 189 بازدید
...