مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سکس یا سکس چت؟!

1,054 بازدید
سوال شده سپتامبر 6, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط محدثه
سلام خسته نباشید

من 19 سالمه و یه مدته که با یه نفر از فامیل تو رابطه ام (چون خانواده ها میگن زوده فعلا نمیتونیم ازدواج کنیم)؛ جفتمون درس میخونیم و کنار رابطه زندگی عادی رو هم پیش میبریم ولی مشکل اینجاست کنترل میل جنسیمون خییییلی سخته طوری که فقط کافیه یه اشاره از هرکدوممون بشه تا بحث به سکس چت برسه (معمولا هفته ای دوبار :/) از طرف دیگه چون همراه سکس چت خودارضایی هست و برای جفتمون ضرر داره خیلی سعی کردیم این قضیه رو کم کنیم ولی نشد. حضوری هم همو میبینیم و یکی دوبار تا سکس اورال پیش رفتیم. سوال من اینه اگر اینطور در نظر بگیریم که رابطه حضوری ما از سکس اورال فراتر نمیره، بهتر نیست به جای سکس چت، حضوری همو ارضا کنیم؟ و اگه جواب اینه که مسائل جنسی رو کامل تا ازدواج کنار بذاریم، چطوری؟ چون حتی یه وقتایی که قرار میذاریم دور این مسائل رو خط بکشیم به شخصه ذهنم اونقدر درگیر میشه که فکر پورن دیدن و خودارضایی به سرم میزنه :(
6 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 6, 2022 توسط بی نام
اولن خودارضایی هیچ ضرری نداره اینا همش دروغه دومن کی گفته تا ازدواج سکس نکنی همون رابطه دهانی عالیه از زندگیت لذت ببر این روزا دیگه برنمیگرده
دارای دیدگاه سپتامبر 6, 2022 توسط محدثه
:)))))))))))))))
پاسخ داده شده سپتامبر 6, 2022 توسط Alireza
سلام مشاوره ازدواج تنها راه حله سن آشناییتونم مناسب نبوده حالا دیگه اتفاق افتاده اما مشاوره الزامیه
دارای دیدگاه سپتامبر 6, 2022 توسط محدثه
مشاوره در خصوص چه مسئله ای؟ :(
مطمعنا ایشون راضی نمیشه رابطه رو تموم کنیم تا ازدواج، یعنی میگه من این همه سال صبر کردم (قضیه ما از بچگی بوده) و خانواده هامون هم اصلا راضی نمیشن تو این سن حتی نامزد کنیم... بازم میگم همه چی رواله تنها مشکل همین بود که پرسیدم که کمک بگیرم. البته صحبت شما هم کاملا درسته و اگه شرایطش بود و احتمال میرفت که تاثیری داشته باشه حتما این کارو میکردیم :(
بهرحال ممنون ازتون
پاسخ داده شده سپتامبر 7, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما محدثه جان

ببین عزیزم احساساتی که بهم دارید قابل احترام هست اما چند مورد وجود دارد که بهتر است باهم به آن نگاه کنیم.

1. در اول اینکه شماها در سن نوجوانی هستید اگر این آقا هم در حدود سنی شما است و خب در این سن تصمیم گیری برای ازدواج برای هردوی شما زود می باشد و مخالفت خانواده ها کاملا معنا دار است چون تنها بر مبنای داشتن احساس عاطفی و جنسی نمی توان وارد مسیر ازدواج شد و یک سری شرایط و رشدهای اولیه اجتماعی، اقتصادی و ... نیز نیاز می باشد.

2.در مورد دوم زمانی می توان برای ازدواج تصمیم گیری کرد که در همان زمان شرایط ازدواج وجود داشته باشد و بتوانید رابطه را در زمان کمی رسمی کنید در غیر این صورت اینکه در رابطه ای بمانید به این امید که آینده ازدواج خواهید کرد در کنار اینکه تمرکز زیادی از هردوی شما می گیرد این موضوع نیز وجود دارد که هیچ تضمینی وجود ندارد در آینده نیز معیارهای هریک از شما با زمان فعلی که نوجوان هستید یکسان باشد. پس بهتر است که حتی اگر رابطه ای وجود دارد بدانید که یک دوستی است و از دادن هرگونه قولی مبنی بر ازدواج بهم خوداری کنید.

3. در مورد سوم خب داشتن رابطه جنسی چه حضوری و چه سکس چت هردو نشان می دهد که شما ها رابطه دوستی را با ازدواج و یا حداقل نامزدی اشتباه گرفته اید و خب این مسیر در هرصورت بهتر است وجود نداشته باشد و هردوی شما نیاز است که بتوانید نیازهای جنسی خود را مدیریت کنید تا زمانی که شرایط مناسب پاسخ دهی به آن وجود داشته باشد .

این مسیر سکس چت فرقی با خودارضایی شما ندارد و همچنین اینکه قرار نیست هر نیاز و خواسته ای در همان زمان پاسخ داده شود و این مسئله مهمی می باشد که هردوی شما نیاز است آن را درک کنید.
پاسخ داده شده سپتامبر 11, 2022 توسط علیرضا
سلام
خودتان یا کسی را که مورد قبول است واسطه کنید برای صحبت با خانواده
سکس چت حتما در زندگی آینده شما اثر ات منفی زیادی دارد  مثلا بی اعتمادی به طرف مقابل که شاید با فرد دیگر بوده
حضوری هم چون جوان هستید و غیر قابل کنترل برای شما اثرات منفی زیادی دارد چون به هر دلیلی ممکن وصلت صورت نگیرد و این الان مشکل کثیری از دختران است که این طفلک ها ماندن یه دنیا غم که چه کنن
بهترین کار همان صحبت با خانواده یا با واسطه یا بی واسطه
دارای دیدگاه سپتامبر 16, 2022 توسط محدثه
ممنون از راهنماییتون، بهترین راهکار فکر میکنم همین بود و انجامش دادیم :)
صرفا جهت عبرت گرفتن بقیه دخترا آخر ماجرای خودمو میگم XD
آقاپسری ک از بچگی میگفت منو دوست داره بعد از صحبت کردن با مامانش با کوچیکترین مخالفت کنار کشید :/
نتیجه اخلاقی: زود دل نبندیم ಠ_ಠ
پاسخ داده شده مارس 8, 2023 توسط بی نام
با توجه به اینکه شما و فرد دیگر در رابطه خانوادگی هستید و به دلایل خاصی نمی‌توانید ازدواج کنید، بهتر است به جای رابطه حضوری یا سکس چت، به روش‌های دیگری برای کنترل میل جنسی خودتان اقدام کنید. ممکن است با فرد دیگر توافق کنید که به جای بحث درباره مسائل جنسی، درباره موضوعات دیگر صحبت کنید. همچنین می‌توانید به فعالیت‌های سالم و مفیدی مانند ورزش، مطالعه، گردش و ... روی بیاورید تا بتوانید از تمرکز بر روی مسائل جنسی خودتان دور شوید. در نهایت، در صورت نیاز می‌توانید به یک مشاور جنسی مراجعه کنید تا در این زمینه به شما کمک کند.
پاسخ داده شده ژوئیه 13, 2023 توسط mehdi_mishavereh74 حرفه ای (2,260 امتیاز)
سکس کامل باهاش انجام نده بقیه کارا عیب نداره
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,607 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 350 بازدید
5 پاسخ 643 بازدید
2 پاسخ 498 بازدید
18 پاسخ 15,562 بازدید
1 پاسخ 371 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Fatemeh_r ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 425 بازدید
7 پاسخ 1,846 بازدید
...