مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه جنسی(سکس) قبل از عقد با نامزد/ ایا این کار درسته؟

2,694 بازدید
سوال شده سپتامبر 7, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط رایحه
ویرایش شده سپتامبر 7, 2022
سلام. به نظر شما این درسته که دختر قبل عقد با نامزدش رابطه جنسی داشته باشه؟ چون نامزد خیلی اصرار میکنه.
چی کار کنه نامزدیش به هم نخوره؟
من چادری و مذهبی هستم. فکر نکنید دنبال این کثافت کاریام. ولی میگم حداقل صیغه کنیم هم قبول نمیکنه.

یه مشکل دیگه هم دارم با نامزدم. نامزدم دوست داره مسیحی شه. موندم این فکر چه جوری اومده تو سرش.... هرچی بهش میگم این کارو نکن گوش نمیده.... موندم چی کار کنم؟  این قضیه که نامزدم میخواد مسیحی شه رو فقط به داداشم گفتم. اخه میترسم به مامان و بابام بگم همه چی به هم بخوره. داداشم میگفت مسیحی شه میگن مرتد شده به جرم ارتداد اعدامش میکنن. به نامزدم گفتم این کارت تهش اعدامه. ولی گفت دو دینه میشم. هم مسلمون باشم هم مسیحی! این جوری مسلمون هم هستم. دیگه نمیگن مرتد شدم و اعدامم نمیکنن. گفتم نمیشه. گفت میشه. شما در مورد دو دینه شدن چیزی میدونید؟ واقعا شدنیه؟
دارای دیدگاه ژوئیه 3, 2023 توسط عمو آلیسون
کاریش نداشته باش مسحیت دین رحمته نامزدت مرد خوبیه که سمت مسیحیت اومده امیدوارم خوشبخت بشین این مجازات اعدام الکیه مردم خودشون دینشون انتخاب میکنن هیچی واسش پیش نمیاد به خودتم پیشنهاد میکنم یه تحقیق کنی من با دلیل محکم اسلام رد می کنم اینم جیمیلمه farzad13901400@gmil.*** اگر هم مشکلی پیش بیاد 2 میلیون مسیحی ایرانی میریزن سرشون به امید روزی که این آخوندا تف بشن بیرون
دارای دیدگاه ژوئیه 3, 2023 توسط عمو آلیسون
تو دختری دلش نرم کن مخش بزن تا وارد رابطه نشی وقتی ازدواج کردین انجامش بدین❤
دارای دیدگاه ژوئیه 8, 2023 توسط Mehdi83
اخردنیاس واقعا کودک همسری تمومی نداره واقعاخدا خسته شدم دیگه
8 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 7, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در هرصورت این موردی می باشد که بستگی زیادی به باورهای خود شخص و همچینن هنجارهای خانوادگی دارد اما دقت کنید که نامزدی به زمانی گفته می شود که هردوی فرد به صورت رسمی این موضوع را با خانواده در میان گذاشته اند و آنها نیز رضایت خود را برای شناخت بیشتر و این ازدواج اعلام کرده اند.

در هرصورت دوران نامزدی دوران شناخت می باشد و خب اگر بیش از اندازه درگیر مسائل جنسی شوید خب می تواند بر شناخت کامل تاثیر بگذارد.

اما خب بهتر است اگر شماها به شکل رسمی در ارتباطی هستید دلیل این مخالفت برای صیغه شدن را از ایشان بپرسید و در مسیر تعامل باهم در این مورد تصمیم گیری کنید.
پاسخ داده شده سپتامبر 7, 2022 توسط ارمغان حرفه ای (500 امتیاز)
ویرایش شده سپتامبر 28, 2022 توسط ارمغان
سلام.
اصلا الان حاضر به رابطه جنسی نشو.
نامزدت میتونه بعد ازدواج انکار کنه و بگه تو با مرد دیگه ای بودی که باکره نیستی. حتی اگه نامزدت انکار نکنه هم اگه باردار بشی که یه دردسر بزرگ دیگه هست. چون هنوز زن و شوهر حساب نمیشید.
تو دوران عقد هم حاضر به رابطه جنسی نشو. چون بعد عروسی شوهرت میتونه انکار کنه و بگه تو با مرد دیگه ای بودی که باکره نیستی. حتی اگه انکار نکنه هم اگه باردار بشی خجالت میکشی که تو خونه پدرتی هنوز و حامله ای.
این اتفاقات واسه خیلی از دخترها افتاده متاسفانه.
رابطه جنسی رو بذار واسه بعد عروسی و زمانی که با شوهرت رفتی تو یه خونه زندگی کنی.

دو دینه گری بله شدنیه. تو یه سایتی یه چیزهایی در موردش خوندم. دخترخاله خودم هم همین روش رو در پیش گرفته. هر چند که خودم این روش رو قبول ندارم. ولی به کسانی که بخوان این روش رو داشته باشند هم چیزی نمیگم.
پاسخ داده شده سپتامبر 11, 2022 توسط علیرضا
با سلام.نمی خوام تو دلت رو خالی کنم ولی اگر الان بدونی خیلی بهتر که بعدها بفهمی و هیچ کاری نکنی.به نظرم اول با پدرت صحبت کن بخدا خانواده ها همه صلاح بچشون رو می خوان دوم با خودش صحبت کن که در باره مسیحیت مطلبش واقعی است یا از حالت روانی است اگر واقعا میگه یه راه کار داره و اگر حالت روانی است که حتما در زندگی چیزهای دیگم سراغش میاد.برای راه کار به مشاوره دینی رجوع کنید
در باره ارتباط هم به هیچ وجه قبول نکن چون تو می مونی یک عالمه بد بختی ...جامعه الان در گیر این شده که دختر ها نمیدونن با اتفاقی که براشون افتاده چی کار کنن و بیشتر فرو میرن

همیشه عاشق کسی شو که عاشق روح تو باشه نه عاشق جسم تو
پاسخ داده شده سپتامبر 14, 2022 توسط محسن
سلام بر شما.

به نظر من. شما به خاطر تفاوتهای مذهبی به مشکل می خورید.
رابطه جنسی قبل از ازدواج هم، دارای تبعات زیادی برای خانمهاست.
شما اگر به مشکلی بخوری(جدایی، بارداری و ...)، با اون مشکلت تنها خواهی ماند.
و ممکنه رنج اون مشکل برای سالها با شما بماند.

حتما با خانواده و چند تا مشاور مشورت کن.
فقط با فکر خودت اقدام نکن.
پاسخ داده شده سپتامبر 28, 2022 توسط سوسانو حرفه ای (460 امتیاز)
ویرایش شده Mar 17, 2023 توسط سوسانو
رابطه جنسی قبل عقد که کاملا غلطه. یهو دیدی رابطه داشتین و بعد همه چی به هم خورد. نامزدیتون به هم خورد و ازدواج نکردین. اون وقت میخوای چی کار کنی؟ اصلا قبول نکن.
پاسخ داده شده ژان 25, 2023 توسط
رابطه ت رو باهاش قطع کن چون تو چادری ای ولی اون مسیحی میخواد بشه بعد برای خودت دردسر میشه
پاسخ داده شده Mar 17, 2023 توسط نیکا
ویرایش شده Mar 17, 2023
رابطه جنسی قبل از ازدواج که کاملا غلطه.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دو دینه گری بله شدنیه. من تو یه سایتی که در موردش توضیح داده بود خوندم که نوشته بود از دین اول اون قسمت هایی که میخوای رو اجرا میکنی. از دین دوم هم دستوراتشو اجرا میکنی. این جوری دو تا دین همزمان داری.(دین اول دینیه که باهاش به دنیا اومدی. دین دوم دینیه که خودت انتخابش کردی.) این روش به درد مسلمون هایی میخوره که میخوان دین دیگه ای داشته باشن. چون تو اسلام مجازات هرکس که اسلام رو رها کنه و پیرو دین دیگه ای بشه اعدامه. در این روش شخص اسلام رو رها نکرده و هنوز مسلمون حساب میشه. پس دیگه بهش مرتد نمیتونن بگن و نمیتونن اعدامش کنن.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

البته ببین تو میتونی بپذیری که شوهرت در کنار اسلام دین دیگه ای هم داشته باشه؟ چون بعضی ها خصوصا مذهبی ها شاید نتونن با این موضوع کنار بیان.... به نظرم خوب فکراتو بکن. خصوصا که افرادی که روش دو دینه گری دارن معمولا تو زندگی سمت دین دوم بیشتر از دین اول میرن.... یعنی شوهر تو سمت مسیحیت بیشتر میره تا اسلام. چون مسیحیت رو خودش انتخاب کرده.

 به هر حال خودت باید خوب فکر کنی و تصمیم بگیری.
پاسخ داده شده مارس 14, 2023 توسط بی نام
سلام. این مسئله بیشتر به دیدگاه‌ها، باورها و فرهنگی که از آن دیدار می‌کنید بستگی دارد. اگر شما و نامزدتان عقیده‌ای دارید که روابط جنسی قبل از ازدواج اشتباه است، در این صورت این کار را انجام ندهید. چون نامزد شما اصرار دارد، می‌توانید با او صحبت کنید و به شکل مودبانه و قانع کننده با او در مورد نظر شما برای انجام این کار صحبت کنید و کمک کنید تا بتواند نگرش خود را تغییر دهد.

در مورد مسئله دو دینه شدن نامزدتان، این مسئله مربوط به باورهای شخصی او است و شما نمی‌توانید به او بگویید که چه کاری باید انجام دهد. ولی شرعاً اگر فردی صادقانه مومن شده باشد، باید اعلام کند که دیگر به دین قبلی خود اعتقاد ندارد و دین جدیدی را انتخاب کرده است. به هر حال، این به دلیل دوری از دین و غایت‌گرایی هایی که در برخی جامعه ها رخ میدهد، می‌تواند خطراتی را به همراه داشته باشد. بهتر است با نامزدتان در مورد این موضوع صحبت کنید و سعی کنید به طور آرام و منطقی نظر خود را با او در میان بگذارید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,016 کاربر

سوالات مشابه
18 پاسخ 15,579 بازدید
7 پاسخ 1,847 بازدید
1 پاسخ 372 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Fatemeh_r ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 425 بازدید
2 پاسخ 502 بازدید
2 پاسخ 351 بازدید
5 پاسخ 643 بازدید
2 پاسخ 705 بازدید
5 پاسخ 901 بازدید
...