مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیلی میترسم خواهش میکنم جواب بدید

222 بازدید
سوال شده سپتامبر 19, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بنده خدا
سلام خواهش میکنم پاسخ بدید
بنده زمان پریودیم هست ولی نمی‌دونم چرا پریود نمیشم ریزش موی شدید گرفتم،همیشه نزدیک پریودیم که میشدم سینه هام به شدت درد میگرفت ولی الان هیچ دردی ندارم ،و چندروز پیش ناخواسته به نوک سینه م فشار اومد وبعدش دیدم از توش شیر زده بیرون بنظرتون علتش چی می‌تونه باشه،قبلن سابقه عقب افتادن پریود نداشتم،متأهل هستم اما در دوران نامزدی
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 19, 2022 توسط بی نام
سلام بخاطر اول مشاهده مایع شیر مانند و دوم ریزش مو و پریود نشدن حتما به متخصص مراجعه کنید.چرا که نمیتوان با حدس و گمان گفت چه اتفاقی رخ داده.میتوانید از بیبی چک استفاده کنید تا از باردار شدن یا نشدن خود اطلاع پیدا کنید اما برای دو مورد مشاهد مایع شیر مانند و ریزش مو به متخصص مراجعه داشته باشید.
پاسخ داده شده سپتامبر 20, 2022 توسط بی نام
خیلی کامل اطلاعات ندارم ولی میدونم که عقب افتادن پریود تا سه ماه نیازی به مراجعه به پزشک نداره و زیادم جای نگرانی نیست تغیرات در بدن باعث تغیرات در چرخه قاعدگی میشه....ولی درباره شیر...فکر کنم بهتر باشه آزمایش بدید و به متخصص زنان مراجعه کنید?
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,060 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,359 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 117 بازدید
2 پاسخ 164 بازدید
1 پاسخ 224 بازدید
2 پاسخ 271 بازدید
1 پاسخ 799 بازدید
2 پاسخ 208 بازدید
...