مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نداشتن اعتماد بنفس بخاطر رشد قد

355 بازدید
سوال شده سپتامبر 21, 2022 در اعتیاد و درمان ها توسط بی نام
سلام. من تازه ۱۴سالم شده پسر هستم قدم ۱۶۳ ایا می تونم با روزی ۲ساعت تناب زدن رشد قدمد بیشتر بکنم برای مثال اگه سالی ۴سانت رشد بکنم با تناب زدن می شه سالی ۶سانت لطفا جواب بدین
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 21, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما

در این مورد در اول نیاز است که بررسی شود که صفحه رشدی شما چه میزان باز است و شما چقدر زمان برای رشد دارید در این مسیر خب اگر متخصص غدد تایید کردند که صفحه رشدی شما باز است یعنی امکان رشد قدی برای شما وجود دارد که خب با ورزش می توانید این رشد قدی را در شرایط بهتری تجربه کنید البته در کنار توجه به توصیه های پزشک و همچنین خواب و تغذیه مناسب.

اما بدون بررسی این شرایط نمی توان بیان کرد که حتما سالی دوسانت قد می کشید و یا در حدود چه میزان رشد قدی برای شما امکان دارد.

در مورد ورزش نیاز است دقت کنید که ورزش با تغذیه مناسب همراهی دارد هنگامی که یک رژیم غذایی سالم و خواب کافی، ورزش به طور منظم با هم ترکیب می‌شوند مطمئنا به رشد قد شما کمک می‌کند. برخی از بهترین ورزش‌ها و ورزش‌هایی که می‌توانند قد را افزایش دهند شامل موارد زیر است:

• شنا کردن

یکی از بهترین تمرینات کامل بدن، شنا است یک ورزش عالی که می‌تواند به قد بلند‌تر کمک کند. شنا باعث کشیدگی عضلات می‌شود و اگر آن را از سنین پایین شروع کنید، در زمان فعلی نیز احتمالا هنوز صفحه رشدی شما باز است و خب اگر این مورد تایید شود به شما در رسیدن به قد بلند کمک می‌کند.

• تمرینات حلقه (بارفیکس)

آویزان شدن از یک نوار افقی با بازو‌های کشیده شده یک روش موثر برای افزایش قد است. برای انجام صحیح تمرینات بارفیکس، بعد از آویزان شدن از بارفیکس حدود ۱۰ ثانیه در همان حالت بمانید و این کار را چندین بار تکرار کنید.

برای کشش بهتر، پا‌های خود را به سمت بالا بیاورید تا موازی با زمین باشد و برای چند ثانیه در آن موقعیت خود را نگه دارید. اگر می‌خواهید این کار تأثیر مثبتی داشته باشد، باید چندین بار در هفته این حرکت را انجام دهید این کار کمک می کند تا ماهیچه و استخوان های شما برای رشد بهتر تحریک شوند.

• تمرینات رساندن دست به انگشتان پا

رساندن انگشتان دست به انگشتان پا یکی از تمرینات کششی است که می‌توانید برای افزایش قد انجام دهید. هنگامی که برای لمس کردن انگشتان پا خم می‌شوید، این حرکت ستون فقرات را کشیده‌تر می‌کند. این حرکت می‌تواند هنگام ایستادن یا نشستن انجام شود و این یک روش عالی برای گرم کردن قبل از شروع تمرینات شدید است.

• کشش

کشش فوق العاده مانند رساندن دست به انگشتان پا، یک تمرین عالی دیگر است که احتمالاً به شما کمک می‌کند قد بلندتر شوید. برای انجام این تمرین ساده، بایستید و دست‌های خود را تا جایی که می‌توانید بالا سر خود بکشید.

کشش به سمت عقب را کمی افزایش می‌دهد و باید بتوانید کشش ستون فقرات را احساس کنید. ترکیب این تمرین با رساندن دست به انگشتان پا به شما در تکمیل تکرار‌های کامل کشش بدن کمک می‌کند. در حالت ایده آل، در حین حرکت بدن خود را برای حدود ۴ تا ۷ ثانیه در آن شرایط نگه دارید و سپس چندین بار این تمرین را تکرار کنید.

• طناب

پرش از طناب فقط یک بازی سرگرم کننده برای کودکان نیست بلکه یک تمرین عالی برای افزایش قد است. هنگام طناب زدن بدن شما در حالی که پشت و ستون فقرات کشیده می‌شود، راست می‌ماند. خم شدن مداوم در زانوه ا. باعث می‌شود که ماهیچه‌های ساق پا به صورت عمودی کشیده شوند. این حرکات فیزیکی بدنی در کنار هم توده استخوانی را در قسمت پایینی پا‌ها اضافه می‌کنند، که سبب افزایش چند سانتی متری قد می‌شود
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,031 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 367 بازدید
1 پاسخ 361 بازدید
1 پاسخ 371 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 685 بازدید
1 پاسخ 91 بازدید
سوال شده اوت 7, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط Padideh حرفه ای (200 امتیاز)
...