مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

برآمدگی زیرشکم و احتمال بارداری

327 بازدید
سوال شده سپتامبر 21, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Shin2829 ممتاز (120 امتیاز)
سلام، دوره‌هام تقریبا منظمه اگه این ماه دو روز زودتر پریود شم ماه بعد دو روز دیرتر پریودم اتفاق میوفته. ۱۱ مرداد پریود شدم و ۵ روز طول کشید که ۳ روز اول مثل همیشه همراه با درد و خون و لخته بود روز سوم رفتم مسافرت و یه پیاده روی طولانی هم روز ۴م داشتم و رفته رفته تبدیل به لک شد و بعد از ۵ روز تموم شد. معمولا دوره‌هام ۶،۷ روزه‌ست که ۳روز اول خونریزیم زیاده و دو روز آخر هم در حد یکی، دو تا لکه‌ست. میانگین سیکلم ۳۰،۳۱ روزه. روز ۱۸م مرداد رفتم مسافرت و ۲۰ و ۲۱ مرداد رابطه بدون دخول داشتم که منی اطراف واژن نریخت یعنی اصلا با بدن من برخورد نکرد و هم من و هم همسرم دستمون تمیز بود. هر دو بار یک ساعت بعد از رابطه که دوش گرفتم یه لک قهوه‌ای روی لباس زیرم دیدم. روز ۲۰ مرداد قبل از رابطه استرس خیلی شدیدی بهم وارد شد. به نظرتون میتونه ناشی از باقی‌مونده پریود قبلم باشه یا به دلیل شوک ناگهانی که بهم وارد شد ایجاد شده باشه؟ روز ۲۰ مرداد من دوز دوم واکسن هپاتیت رو هم تزریق کردم.
آخرین رابطه‌م قبل از این موضوع ۷ مرداد بود که مجددا بدون دخول بود و مطمئنم جفتمون حواسمون بوده که منی با من برخوردی نداشته باشه و ۱۱ مرداد هم پریود شدم. روزای ۲۷ تا ۲۹ مرداد علائم تخمک گذاری رو داشتم و آخرای شب ۸ شهریور پریودم شروع شد همراه با درد و دفع لخته مثل همیشه و ۷ روز طول کشید که دو روز آخر طبق معمول لکه بینی بود. از بعد از رابطه مرداد ماه زیر شکمم برآمده شده و حس میکنم یه خرده سمت چپ ورمش بیشتره. حالت تهوع، حساس شدن سینه‌ها، درد زیر شکم و ... رو هم ندارم. خیلی میترسم باردار باشم و این برآمدگی مربوط به بارداری باشه. سابقه عقب افتادن پریودم حتی تا ۱۰ روز به خاطر استرس و مسافرت و تغییر آب و هوا رو دارم. امکان بارداری برای من وجود داره؟
برآمدگی زیر شکم دلیلش چی میتونه باشه؟ فیبروم ممکنه باشه؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 21, 2022 توسط mona
سلام دوست عزیز از بیبی چک استفاده کن و به متخصص زنان مراجعه کن،البته برآمدگی شکم بخاطر بارداری به این زودی اتفاق نمیفته شاید لازم باشه دکتر سونو گرافی برای شما درنظر بگیره.
پاسخ داده شده سپتامبر 21, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب با توجه به اینکه شما بیان می کنید 7م رابطه داشته اید و این رابطه نیز مراقبت شده بوده است و بعد از آن نیز در 11 م پریود شده اید خب احتمال بارداری وجود ندارد مگر در موراد بسیار نادر .

در این مورد بهتر است برای بررسی شرایط بدنی خودتان و این درد و ورم که بیان می کنید به متخصص زنان مراجعه کنید چون این مورد در حیطه تخصصی ما نیست.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,304 دیدگاه

2,655 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 129 بازدید
سوال شده سپتامبر 28, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 407 بازدید
سوال شده فوریه 12, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
3 پاسخ 924 بازدید
1 پاسخ 456 بازدید
سوال شده نوامبر 29, 2018 در آموزش جنسی و زناشویی توسط من
1 پاسخ 425 بازدید
سوال شده سپتامبر 16, 2018 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 228 بازدید
سوال شده سپتامبر 6, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط مینامتینی ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 965 بازدید
1 پاسخ 332 بازدید
1 پاسخ 202 بازدید
سوال شده سپتامبر 20, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط مونا
...