مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسرم میلی به رابطه نداره

939 بازدید
سوال شده سپتامبر 25, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام

سلام خانمی هستم 23 ساله که 6 ماهه ازدواج کردیم و واقعاً همدیگه رو دوست داریم و تا حالا هم مشکل جدی‌ای نداشتیم، اما همسرم برخلاف بقیۀ مردها اصلاً میلی به سکس نداره با اینکه من واقعاً جذابیت دارم طبق گفتۀ دوستان و اقوام اما تا حالا ندیدم اصلاً همسرم کِشِشی از نظر جنسی به من داشته باشه با اینکه گاهاً باهاش شوخی‌های تحریک‌کنندۀ جنسی هم می‌کنم اما هیچ تأثیری نداره و من واقعاً اذیت میشم

کسی راه‌حلی داره؟؟؟

دارای دیدگاه دسامبر 12, 2023 توسط حبیب ممتاز (180 امتیاز)
سلام ، لازمه حال و حستون رو به شوهرتون توضیح بدید و اگه لازم بود برای درمانش اقدام کنید ، اینم توجه داشته باشین که شوهرتون احتمال  اینم داره با این روش راه رو ب جدایی بکشونه و با کسی دیگه رابطه داشته باشه ک بخواد به اون متعهد بمونه ، البته ان شالله که اینطور نیست و فقط مشکل جنسی دارن ک اونم از راه درمانش حل میشه اگه با پیشنهاد شما خودشونم مایل ب راه درمانش بشن
5 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 26, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد نیاز است که شما در احترام با همسرتان در این مورد صحبت کنید و نیازها و احساسات خود را در مورد این شرایط بیان کنید و بخواهید باهم برای رفع این مشکل به متخصص سکس تراپ مراجعه کنید چون نیاز است که این شرایط همرستان و مسیر ارتباطی بین شماها بررسی شود تا بتوانیم کمک کنیم در شرایط بهتری مسیر زندگی مشترکتان را طی کنید.
دارای دیدگاه سپتامبر 26, 2022 توسط علی
خانم اون بلد نیست کاش من جاش بودم. وبقیه ‌... دیگه نگم برات
اگر به جاش بودم از نوک پا تا فرق سر رو می نوشیدم  بهترین کار اینه ک بری و تحریکش کنی خیلی یا لباسای تحریک امیز مثه تاپ توری و چسبون بپوشی
پاسخ داده شده سپتامبر 26, 2022 توسط بی نام
خانم جان اون یا اصلن بکن نیست خخخ
یا شاید براش جداب نیستی
یا خیلی آدم با سیاستی هست نمیخوا د وا بده
دارای دیدگاه سپتامبر 26, 2022 توسط مهدی
تو الان متن گذاشته بودی که بی احساسی و افسرده ای بعد الان اومدی میخندی .
پاسخ داده شده سپتامبر 26, 2022 توسط Unknown1 حرفه ای (2,020 امتیاز)
این مشکل چندتا دلیل می‌تونه داشته‌باشه:
۱- می‌تونه به دلیل سرد مزاجی همسرتون باشه
۲- می‌تونه به دلیل یک مشغلهٔ فکری یا حتی افسردگی باشه
و دلایلی از این دست
برای رفعش به یک سکس‌تراپ می‌تونین مراجعه کنین
پاسخ داده شده مارس 14, 2023 توسط بی نام
سلام. درک می‌کنم که دغدغۀ جنسی مهمی برای شما است و این مسئله برای شما مهم است. این مسئله می‌تواند برای بسیاری از زوج‌ها وجود داشته باشد ولی این همیشه مشکلی نیست که نتوان به آن پرداخت. به نظر می‌رسد شما نیاز دارید تا با همسرتان درباره این موضوع باز و روبه‌رو شوید، اما قبل از آن باید به خودتان بپرسید که چرا این موضوع برای شما بسیار مهم است؟

بخشی از جواب این سوال ممکن است در فهم داشتن اهمیت جنسیت برای شما باشد. آیا بهترین راه برای اینکه خودتان را بیان کنید این است که از همسرتان بپرسید که چرا علاقه‌ای به فعالیت‌های جنسی ندارد؟ آیا او محرمانگی و ترس از انجام این کار را دارد؟ آیا او در مورد این موضوع با دیگران حرف زده است؟

اگر همسرتان متوجه این مسئله است، ممکن است از اینکه چطور می‌توانید به او کمک کنید برای رفع این مشکل کمک بگیرید. به طور خاص، می‌توانید با او در مورد این موضوع گفت‌وگو کنید، به او صادقانه بگویید که این مسئله برای شما مهم است و از وی بخواهید که با شما به صورت باز و صریح درباره این موضوع گفتگو کند.

همچنین، می‌توانید به همسرتان پیشنهاد دهید که با متخصصین برای کمک به شناخت خود، مشاوره جنسی بگیرد. این می‌تواند یکی از راه حل‌های کمکی در کمک به شما و همسرتان باشد.
پاسخ داده شده ژوئیه 13, 2023 توسط mehdi_mishavereh74 حرفه ای (2,260 امتیاز)
شیر خرما موز کشمش کره بادوم زمینی عسل پودر سنجد بریز تو مخلوط کن بده بهش بخوره چاه نفت برات میزنه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,812 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,243 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 419 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Fatemeh_r ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 466 بازدید
7 پاسخ 1,958 بازدید
18 پاسخ 16,210 بازدید
2 پاسخ 671 بازدید
2 پاسخ 427 بازدید
5 پاسخ 686 بازدید
...