مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام. لطفا جواب بدین

103 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط lilith ممتاز (120 امتیاز)
من...خستم. هیچ هدفی ندارم هیچ انگیزه ای ندارم. قبلا میخواستم هدفمو دنبال کنم ولی نذاشتن...راهمو عوض کردن مسیرمو کلا تغییر دادن حالا دیگه راهی برای هدفام نمونده.هدفام پودر شدن دیگه نه امیدی دارم نه انگیزه ای...حس میکنم هرروز دارم پیر تر میشم دیگه خسته شدم. همه به فکر خودشونن و نمیتونم باهاشون صحبت کنم..من میخوام یه نفر به حرفام گوش بده. دیدن خوشحالیه دیگران اذیتم میکنه چون دوستام دارن راهیو میرن که خودم نشونشون دادم...برام سخته دیدن خوشحالیه دوستام درحالی که من نه خوشحالم نه کسی میدونه که هستم. من بچه که بودم میخواستم هنر بخونم بزرگتر شدم مشخص تر کردم که معماری بخونم ولی الان به اجبار دارم تجربی، رشته ای که ذره ای علاقه بهش ندارمو میخونم. من به خانوادمم گفتم، گفتم که من نمیخوام پولدار باشم نمیخوام پولدار بشم فقط میخواستم خوشحال باشم و شغلمو دوست داشته باشم دیگه بسه انقدر بی هدف بودن زندگی کردن. بی امید نفس کشیدن. حس میکنم هرروز دارم افسرده تر میشم. زیاد زور شنیدم زیاد تحمل کردم. پس من قراره چه اینده ای داشته باشم؟ حس میکنم زندگیمو سپردم دست اب و با خودم گفتم هرچه پیش اید خوش اید...
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 6, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب اینکه شما از دیگران عصبانی و ناراحت باشید خب یک امر طبیعی است در هرصورت در مسیر انتخاب رشته اهمیت زیادی دارد که شما در کنار شرایط مالی و اجتماعی آینده به علایق خودت هم توجه کنی اما اینکه بخواهید خود را سرزنش کنید کمکی به شما نمی کند.

در این مسیر بهتر است در اولین گام برای بهبود شرایط روحی خودتان گام بردارید چون با این شرایط روحی ادامه مسیر با مشکلات زیادی همراه خواهد شد .

در کنار بهبود شرایط روحی شما می توانید با کمک روانشناس اهداف خود را بازنویسی کنید و برای رسیدن به آنها گام بردارید.

خب شما در کنار کنکور تجربی می توانید کنکور هنر هم شرکت کنید پس جای نگرانی وجود ندارد اما بهتر است در این مسیر در اول شرایط روحی بهتری داشته باشید و بعد هم در احترام به احساسات و نگرانی های خانواده برای شما با آنها واضح و روشن صحبت کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,036 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 274 بازدید
2 پاسخ 129 بازدید
1 پاسخ 179 بازدید
4 پاسخ 725 بازدید
1 پاسخ 236 بازدید
2 پاسخ 115 بازدید
سوال شده دسامبر 21, 2017 در مشاوره تحصیلی توسط نیروانا
1 پاسخ 150 بازدید
سوال شده نوامبر 11, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط عسل میرزایی ممتاز (180 امتیاز)
...