مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من. خودم ۴۳ سالمه ودخترم ۱۵ سال. دارد ولی هیلی. بی ادب وسرکش شده. مثلا. هرجقدربا مهربونی. بهش میگی. درشان تواینکارنیست. باز خشونت به خرج میده. و دوست داره مدام درفضای. مجازی باشه. وبا دوستاش. تنها بیرون باشه. واگر هم. بگویی نه. میگه. فرارمیکنم. وبه. توربین نداره من چکارمیکنم. اصلا حرف توبرام اهمیتی. نداره. ممنونم اگررراهنماییم کنید چه. کنم

384 بازدید
سوال شده اکتبر 7, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط مینا 1 نشانه گذاری شده
سلام خسته نباشید. مشکلم. درباره. دخترم که دهه هشتادی هست. میباشد ..
من. خودم ۴۳ سالمه ودخترم ۱۵ سال. دارد ولی خیلی. بی ادب وسرکش شده. مثلا. هرجقدربا مهربونی. بهش میگی. در شَانِ وشعوتات. یک دختر خوب این کارها تیست . باز خشونت به خرج میده. و دوست داره مدام درفضای. مجازی باشه. وبا دوستاش. تنها بیرون باشه تادیروقت. واگر هم. بگویی نه نرو. نکن این کاررو. میگه. خیلی. خرف بزنی فرارمیکنم.  وبه. تو هیچ ربطی نداره من چکارمیکنم. اصلا حرف توبرام اهمیتی. نداره. ممنونم اگررراهنماییم کنید چه. کنم. بخدا دیگه. بریدم. ازبس. اذیتم. میکنه.
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 8, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی شما برای فرزندتان قابل احترام است اما نیاز است که دقت کنید دسته بندی و اینکه مداوم بخواهید بکن نکن کنید و یا رفتارهای او را تحت کنترل داشته باشید این باعث می شود که او از شما دور تر شود اما در این مسیر در هرصورت یک سری قوانین خانوادگی باید وجود داشته باشد که در مورد آن واضح با هم صحبت کنید مثلا زمان بیرون بودن را مگر در موارد استثنا در زمان مشخصی قرار بدهید و از حتی جریمه این نادیده گرفتن را در صحبت هایی که باهم دارید مشخص کنید.

اینکه دختر شما بخواهند استقلال بیشتری داشت باشند و یا زمان بیشتری را با همسالان خودش باشد یک امر طبیعی در مسیر رشد نوجوانی است اما خب اینکه اینگونه در مقابل شما برخورد می کنند و یا هیچ قانون و مقراراتی برایش معنا ندارد و یا تهدید به فرار کردن می کند این جدا از بهم ریختگی روابط بین شما و او که بهم ریخته است این را نشان می دهد که با سردرگمی و احتمالا یک سری مشکلات روحی روبرو می باشد .

در این مسیر بهتر است که از او بخواهید باهم به روانشناس مراجعه کنید تا به هردوی شما برای تصمیم گیری و کمک در بهبود مسیر ارتباطی کمک شود .

در هرصورت بهتر است در احترام و بدون توهین و برچسب به او کمک کنید تا بتواند اولویت های زندگیش را بشناسد و شرایط رشدی خودش را در نظر بگیرد و برای آن گام برارد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,716 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,003 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 436 بازدید
...