مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دخترم با قرص خودکشی کرده تر خدا کمکم کنید

249 بازدید
سوال شده دسامبر 16, 2018 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط اکرم
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 16, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام  والد گرامی اینکه دختر شما خودکشی کرده است خب بهتر بود  توضیح بهاری می دادید دفعه چندم است در چه شرایطی چند سالشونه ایشون ایا تعارضات جدی وجود دارد مشکل جسمی بوده  و یا روحی و روانی ایا سابقه روانپزشک رفان داشتند به هر حال همه اینها اهمیت ویژه ای دارند که  باید توجه داشته باشید
باید در نظر بگیرید که  در شرایطی که  وجود دارد خب اگر زودتر ایشون رو به روانشناس ارجاع بدید بهتره و نگرانی هم تا حدی مرتفع می شود که ایشون زیر نظر روانشناس باشد  و از شدت مساله جلوگیری شود .
بهتره در نظر داشته باشید که اگر دفعه اول باشد بسیار کمک کننده تر و درمان امیدوار کننده تر است نوع خودکشی مهم است که ایشون با قرص بوده و سطح پایینی را شامل می شود طبیعتا  پس نمی تواتید بگویید که مساله  فعلا چگونه است تا بررسی لازم انجام شود .

به هر صورت بهتره حتما ارجاعشون بدید و چنانچه بار اول باشد خب متوجه خواهید شد که  کلا مساله  چیست  و بهتره اصولی حل شود پس خونسردی خودتون رو خفظ کنید و اصلا نگران نباشید چنانچه همراهی لازم را داشته باشید مساله حل و مدیریت خواهد شد
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,089 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 101 بازدید
1 پاسخ 174 بازدید
سوال شده ژوئیه 25, 2020 در مشاوره مذهبی توسط یه بنده خدایی
1 پاسخ 214 بازدید
2 پاسخ 111 بازدید
سوال شده نوامبر 9, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط .oh.
0 پاسخ 238 بازدید
...