مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ایا با مشاوره گرفتن تلفنی میشه کمک کرد همسرت اعتیادش رو. ترک کنه ؟

254 بازدید
سوال شده دسامبر 20, 2018 در اعتیاد و درمان ها توسط بی نام
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 20, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز
ببینید  در نظر داشته باشید که اعتیاد وقتی می گویی یعنی نوعی بیماری که ایجاد شده است .و باید درست و اساسی درمان شود .پس در نظر داشته باشید که  با این اوثاع مشاوره تلفنی صرف بدون دیدن فرد بدون ابنکه از شرایط مطلع شود چه اتفاق تازه ای قرار است برای شما رقم بزند .
خب خوبه که شما واقعا انگیزه دارید که به همسرتون کمک کنید و این طبیعتا شایسته تقدیر است منتهی در نظر داشته باشید که این نکته  هم وجود دارد که  در کنار این مسائل باید دکت ویریت کند مدت اعتبا نوعش مشخص شود احتمالا دوره سم زدابی باید باشد
نمی شود به یک باره ترک کرد چون ممکنه به خاطر سندرم ترک و اینکه بدن عادت کرده حتی منجر به مرگ شود که باید در نظر داشته باشید و نکته دیگر اینکه باید د نظر داشته باشید علاوه بر این مسائل اصلا بحث مربوط به اینوه حتما باید زیر نظر رکانشناس هم باشد چرا که اثرات روحی و روانی هم ایجاد می شود .
به هر حال باید همه جوانب را در نظر بگیرد و خب قطعا از ایشون بخواهید مراجعه کنتد وقتی همراهی مثل شما دارند قطعا بهتر بهشون کمک میشه که این مساله حل شود و مدیریت شود
موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354783

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,511 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 108 بازدید
2 پاسخ 254 بازدید
2 پاسخ 105 بازدید
2 پاسخ 363 بازدید
...