مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سه ساله میرم سر کار واقعا خسته شدم ولی شوهر م اجازه نمیده میگه بابد خرج خودا رو بدی

691 بازدید
سوال شده دسامبر 25, 2018 در زوج درمانی توسط بی نام
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 25, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام
دوست عزیر

ببینید هدف شما از کارمند شدن و سر کار رفتن چه بوده ؟خب طبیعتا باید در نظر داشته باشید که  در شرایطی که وجود دارد اگر واقعا به هر دلیلی از کار کردن خسته شدید با ایشون صحبت کنید و بخواهید که مدتی استراحت داشته باشید این نکته خرج دادن شاید برای هر زنی سنگین حساب شود و شرایط سختی را ایجاد کند وقتی یک نفر فکر کند که همسرش از او چنین انتظاری دارد ؟
اینکه  انتظار همسر این است که یک زن خورش تامین کننده مخارج باشد طبیعتا شرایط سختی را ایجاد می کند  و باعث می شود که  نگرانی های او افزایش پیدا کند در مورد اینده و خب این مساله مهمی است .
شما باید در مورد این مسائل دقت کافی داشته باشید و بدانید که مسائل رو با شناخای که از همسرتون دارید چطور مدیریت و رفع کنید .
بهتره بدونید که گاهی رفتار خود شما  تعیین کننده بسیاری از مسائل است .که شاید در نظر نگرفته باشید .نوع رفتار و گفتار شما باید مشخص می کر که شما وگر روزی از کار خسته شوید نمی خواهید دیگر ادامه بدهید .
خب این نکته مهمی است .امیدوارم موفق باشید وشرایط زندگی خوبی را طی کنید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354783

موفق باشید
پاسخ داده شده مارس 13, 2023 توسط بی نام
با توجه به این که شوهر شما اجازه نمی‌دهد شما کار را ترک کنید، باید برای حل این مسئله با او صحبت کنید. به او توضیح دهید که شما از کار خسته شده‌اید و نیاز به استراحت دارید. همچنین، با او در مورد برنامه ریزی مالی مشترک صحبت کنید و به او نشان دهید که شما هنگامی که از کار ترک می‌شوید، برای رفاه خانواده تلاش خواهید کرد. اگر شوهر شما هنوز هم اجازه نمی‌دهد، می‌توانید با یک مشاور خانواده مشورت کنید تا به شما کمک کند که این مسئله را برطرف کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,444 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 440 بازدید
2 پاسخ 538 بازدید
1 پاسخ 136 بازدید
سوال شده اوت 22, 2020 در زوج درمانی توسط نرگس
...