مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من عقیم هستم ولی عاشقم

284 بازدید
سوال شده دسامبر 27, 2018 در زوج درمانی توسط بی نام
سلام من یه پس 27 سالم و عقیم هستم بنا به دلیلی که نمی تونم بگم راستش دو ساله با دختری دوست شدم که عاشقشم ولی بهش نگفتم عقیمم و منتظره برم خواستگاری دارم افسرده میشم چیکار کنم به نظرتون ؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 27, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز

ببینید  اینکه شما علاقه مند شدید خب طبیعیه و حسی بین دو جنسخ که ایجاد میشه منتهی مساله شما اگر قطعی باشد و غیر قابل درمان مساله مهمی است برای پذیرش طرف مقابل شما که قبول کند با این شرایط زندگی کند یا خیر ؟
به هر حال ممکن است ایشون واقعا بخواد که زندگی کنه  و اصلا این مساله براش موضوعیتی نداشته باشه ولی اگر این طور نباشه متتظر اومدن شما برای خواستگاری و این دلبستگی که ایجاد شده خب طبیعتا باعث میشه که ایشون  نبسبت به شما وابسته شده و خب واقعا براش سخت میشه  و شاید تنفر که چرا تا حالا نگفتید
به هر حال داشتن صداقت اهمیت دارد هم اضطراب شما را کاهش می دهد هم اینکه به هر صورت کمک می کند که شرایط مرتفه شود .در نظر داشته باشید که با این فضایی که هست شما هم ارامش نخ اهید داشت و شرایط برای شما هم سخت خواهد شد
پس بهترین کار این است که بتوانید مدیریت شده پیش بروید و برای رفع مساله تلاش کنید بهتره زودتر این موض ع رو با ایشون مطرح کنید و نظر ایشون رو بخواهید به هر حال طرف مقابل شما درک خواهد کرد که چرا زودتر اقدام نکردید و حالا هم کاملا تصمیم به خودش بستگی داردکه ایا با این شرایط حاضر به ادامه هست یا خیر ؟
به هر حال امیدوارم موفق باشید و خوشبخت به هر حال افراد محکوم به شکست نیستند .
و شما هم مقصر این مساله نیستید ولی حق انتخاب رو به طرف مقابل بدهید
در  این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354783

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,166 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 324 بازدید
سوال شده سپتامبر 3, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...