مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

برای بی میلی و سردی عشقم کمک میخوام

298 بازدید
سوال شده اکتبر 18, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام خسته نباشید.
پسری که من دوسش دارم قبل از من تو یه رابطه ۸ساله بوده و الان ۱سال بیشتره که اون رابطه کاملا تموم شده... وقتی من عاشقش شدم ۱۰،۱۱ماه بود از تموم شدن رابطش گذشته بود حالش اصلا خوب نبود به من گفت که الان نوسان داره احساساتش و گفت که ممکنه بداخلاقی کنه و امادگی رابطه رو نداره ولی من چون دوسش داشتم ازش خاستم کنارم باشه دوتایی حالشو کم کم خوب کنیم، ارومش کنیم... تو این ۴ماه همه سعیشو کرده خوب رفتار کنه حالش نوسان داره کاملا مشخصه که یروز دل میده به من، یروز نه نمیتونه و هنوزم گاهی یاد گذشته میوفته و اشفته میشه. حالش بهتره نسبت به قبل ولی نیاز جنسیش خیلی کمه، دلش رابطه نمیخاد حتی ازش حرف نمیزنه... این درحالیه که گذشته ادم خییییلی گرمی بوده. منم ادم سردی نیستم ولی سعی میکنم بخاطر حالی که خودم انتخاب و قبولش کردم به رابطه فک نکنم... ولی بعصی وقتا از اینکه بی میله کلافه میشم فک میکنم من ایرادی دارم درحالی که خودش میگه نه اینطور نیست بخاطر حالمه. حالا سوالم اینه: چطوری کمکش کنم برگرده به ادم قبلی که بوده همونقد گرم همونقد پرانرژی؟ من بخام نه نمیگه اونم پایه ست گاهیم خودش میخاد ولی گاهی پیش میاد دو سه هفته ست هیییییییچی نگفته و این منو دیوونه میکنه. نمیدونم چطوری این اوضاع رو بهترش کنم لطفا کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 19, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که به این آقا دارید قابل احترام است اما در هرصورت ایشان نیاز است که بتوانند دوران سوگواری رابطه قبلی را طی کنند و بعد وارد یک ارتباط جدید شوند چون در هرصورت تا زمانی که این پذیرش صورت نگرفته است خب این بهم ریختگی روحی یک امر طبیعی است و خب این چیزی نیست که تنها مربوط به حضور و یا همراهی شما داشته باشد .

بهتر است که ایشان در مورد رسیدن به مرحله پذیرش با کمک روان درمانگر پیش بروند .

در مورد رابطه جنسی هم خب بهتر است که روابط دوستی حدود مشخصی داشته باشد و سعی کنید که بین روابط دوستی و نامزدی و ازدواج تفاوت قائل باشید .

اما به صورت کلی خب شرایط روحی ایشان می تواند در تمایلات جنسی او نقش زیادی داشته باشد و خب این موردی نیست که بازهم شما بتوانید برای آن کاری کنید پس بهتر است حتی اگر می خواهید ارتباط را ادامه بدهید بازهم در کنارش ایشان را تشویق به مراجعه به روانشناس کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,130 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 189 بازدید
سوال شده ژان 21, 2023 در دوستی یا نامزدی توسط Melissa
5 پاسخ 948 بازدید
1 پاسخ 152 بازدید
2 پاسخ 457 بازدید
5 پاسخ 694 بازدید
3 پاسخ 110 بازدید
سوال شده فوریه 28, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مریم
2 پاسخ 715 بازدید
...