مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکلات جنسی در روابط زناشویی

742 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2017 در آموزش جنسی و زناشویی توسط فریبا
سلام، اگر یکی از طرفین رابطه زناشویی توانایی ارضای طرف مقابل رو نداشته باشه و حاضر به مراجعه پیش مشاور نشه باید چکار کرد. همسرم نمی تونه توی رابطه جنسی خوب عمل کنه، و اهمیتی هم به لذت بردن من نمی ده، الان خیلی وقته نسبت به رابطمون سرد شدم دوست ندارم دگه باهاش رابطه داشته باشم چون لذتی نمی برم. حاضر نیست پیش مشاور هم بیاد، و قبول نمی کنه که مشکل از اونه. حتی اخیرا به طلاق هم فکر کردم؟ من باید چکار کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 20, 2017 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز اینکه ایشون در رابطه به جنبه ارضای شما توجه نمی کنند شاید متاسفانه در بسیاری از افراد به طلاق منجر شود ولی به هر حال ما درمان های اختلالات جنسی رو داریم  .باید مشخص بشه مشکل کجاست ایا واقعا ایشون در رابطه درست عمل می کنند ولی شما بیش تمایلی جنسی دارید و یا خیر همین گفته شما درست است و طبیعی  است که وقتی فردی ارضا نشود به فکر طلاق می افتد و روابط ناخوداگاه سرد خواهد شد .و خب تا حدودی  حق با شماست منتهی شاید ایشون فویت و اضطرار مساله رو درک نکردند که شما انقدر اذیت می شوید که باید ایشون  مراجعه داشته باشند .بهتره با ایشون در زمان مناسب صحبت کنید و بفرمایید در صورتی که تمایل به درمان نباشد شما در فکر طلاق هستید .گاهی برخی شرایط اقراد را وادار می کند که برای درمان مراجعه کند ممکنه ایشون مشکل زود انزالی یا نعوظ و یا هر مساله ای داشته باشد که یک ارتباط مناسب  برقرار نمی شود و مشکلاتی برای افرا د به وجود می اید .

در هر حال امیدوارم خوشبخت باشی و زندگی موفقی داشته باشید و ایشون رو بتونید برای مراجعه قانع کنید و اتفاقا عدم ارضا و مشکل در هر دو نفر یا یک طرف مشکلات جسمی و روحی ایجاد می کند که ایشون باید دقت داشته باشند .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02188472864

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,007 سوال

27,681 پاسخ

29,269 دیدگاه

2,892 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 772 بازدید
2 پاسخ 315 بازدید
3 پاسخ 443 بازدید
3 پاسخ 410 بازدید
4 پاسخ 708 بازدید
1 پاسخ 1,009 بازدید
3 پاسخ 766 بازدید
1 پاسخ 286 بازدید
...