مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از جدایی و مشاوره رفتن میترسم

231 بازدید
سوال شده ژان 4, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
سلام..نمیدونم از کجا شروع کنم بگم..میرم سر اصل مطلب..من 8 ماهه با دختری رابطه داریم، رابطه * عاشقانه و قصدمون ازدواجه..هر دومون 20 سالمونه..توی این مدت مشکلی با هم نداشتیم ولی هر چند وقت یکبار ایشون نگرانی ها میاد تو فکرشون.. میگه ک ما هنوز همدیگرو کامل نشناختیم و میترسم انتخابو درست نباشه..میگه حرفه یه عمر زندگیه و خیلی حساسم..من قبول دارم حرفاشو ولی نه تا این حد ک ایشون میگن..میگه هیچوقت دوست داشتن همه چی نیس..خیلی نگرانه..و بعد 8 ماه بهم میگه ک بریم پیش مشاوره تا ببینیم بدرد زندگی با هم میخوریم یا نه..و میترسم ک با حرفاش مشاورو متقاعد کنه ک راهمون اشتباهه و بدرد هم نمیخوریم.. و ایشون چون آدم بسیار منطقی هستن، احتمالا با من همه چیو تموم کنه..من خیلی ضربه میبینم،من الانم ک اینو مینویسم دستام میلرزه.. کمکم کنید..اگه بریم مشاوره درست میشه؟ آیا حتما میگه ک جدا بشیم؟
ببینید اینم بگم ک شرایط ما برای نامزدی جور نیس..چون من دارم درس میخونم و دوسال دیگه کارم جور میشه..و خونوادش با این شرایط مخالفه، ولی اوه شغلم جور بشه قبول میکنن..ب راهنماییتون نیاز دارم و توضیح بدید ک اگه بریم پیش مشاوره باید چی بگیم ک از هم منع نشیم؟و اگه ممکنه شماره ای بدین برای مشاوره تلفنی..
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 5, 2019 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده می 14, 2019 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز

ببینید با شرایط فعلی قبل از پرداختن به دغدغه ایشون شما شرایط مورد نظر از نظر خانواده ایشون رو ندارید مگر اینکه به هر حال دو سال دیگر صبر کنید و خب این دختر خانم می توانند دو سال صبر کنند به فرض اینکه روانشناس و مشاور هم  به درد هم می خورید  البته هیچ چیزی قطعی تیست اینکه بگویید فرضاهر چه روانشناس بگوید کاملا درست است
و دیگر نشان می دهد شما دو نفر کاملا به درد هم می خورید .به هر صورت در نظر داشته باشید که  اگر ایشون منطقی هستند و فکر اینده خب اگر روانشناس هم بگوید اوکی است همه چیز ولی بخوان دو سال  صبر کنند ممکنه  بینش این فرد با این شخصیت باز هم پشیمان شود پس در قدم اول نگران نباشید هر چند قابل درکه وابستگی شما ولی به توصیه ایشون مراجعه کنید به هر حال درسته عاشق ایشون هستید منتهی نکته ای که وجود دارد این است که بدانید که  با این شرایط به وجود امده  گاهی شما هم باید واقع بین باشید نباید فردی  رو با اصرار بخواهید کنار شما بماند .
خب این شرایط را سخت خواهد کرد .در نظر داشته باشید که  باید با هم کاملا در مورد اینده و شرایط توافق داشته باشید درست می فرمایند که همه چیز واقعا عشق و علاقه نیست و طبیعتا  افراد باید بتوانند در همه زمینه ها توافقاتی داشته باشند و شرایط را در نظر بگیرند امیدوارم متوجه شرایط باشید
به هر حال امیدوارم  خوشبخت باشید اگر واقعابا هم همسو هستید ولی در مورد مساله ازدواج  منطقی  تصمیم بگیرید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354790

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,955 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 229 بازدید
2 پاسخ 426 بازدید
1 پاسخ 79 بازدید
سوال شده 13 فوریه 2024 در قبل از ازدواج توسط Yalda_____7 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 138 بازدید
سوال شده ژان 11, 2020 در قبل از ازدواج توسط مریم
3 پاسخ 438 بازدید
1 پاسخ 238 بازدید
2 پاسخ 206 بازدید
2 پاسخ 375 بازدید
...