مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شوهرم به خودکشی تشویقم میکنه

163 بازدید
سوال شده ژان 7, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Nashnasss
سلام من دوسالع ازدواج کردم به علت مشکلات زیادی ک تو زندگیم دارم افسردگی گرفتم شوهرم به خانوادم فحاشی میکنه و من از شهر خودم دورم و در شهر همسرم زندگی میکنم به علت کار ایشون الان چند وقته دست به زن پیدا کردن ابروی منو بردن و به دروغ میگن من دیوونه هستم پرونده پزشکی دارم قرص استفاده میکردم داروساز هستن ولی حق درس خوندن و شغل مورد علاقه * منو از من گرفتن و همیشه منو تشویق به خودکشی میکنن یبار پیش مشاور رفتیم کتاب معرفی کردن همسرم اصلا نخوند و پدرشوهرمم گفت دیگه حق نداره پیش مشاور بره و ایشون دیگه نمیان من باید چیکار کنم بااین اوضاع ایا طلاق گرفتن به ضرر من تموم میشه؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 7, 2019 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده می 14, 2019 توسط دکتر روانشناس
با سلام

دوست عزیز
ببینید  ایشون تحصیل کرده و دارو ساز هستند ولی چنین رفتارهایی دارند ؟و خب شما دارو مصرف کردید از قبل و یا در شرایط زندکی  دچار مساله شدید ؟
خب طبیعتا باید حتما مراجعه داشته باشید و خودتون تلاش کنید تا حدی توانمند شوید که شرایط مدریت شود اگر واقعا  شما افسرده هستید خب باید به شما کمک شود  که  به شرایط مطلوب برسید .و خب درمان روانشناختی در افسردگی کاملا اثبات شده است و کمک می شود که  شما شرایط مطلوبی را پیدا کنید.در نظر داشته باشید که  اگر شما خودتون بهبود پیدا کنید خب بعدا در دادگاه می توانید طبق تایید پزشک و گواهی سلامت از خق خودتون دفاع کنید که ایشو مشکل دارند و شما رو تشویق به خودکشی می کنتد و از شرایط شما سو استفاده کردند.
شما دو سال است ازدواج کردید و این شرایط پیش امده است خب طبیعتا شرایط سختی است  که باید  در نظر داشته باشید .که باید حتما مراجعه داشته باشید و خب طلاق اخرین راهکار در نظر گرفته شده است  ولی باید تلاشتون رو برای رفع مشکلات زندگی داشته باشید .
بهتره  به همه جوانب دقت کنید طلاق که خواسته * ایشون  است .و خب شرایطی را ایجاد می کندکه شما  وارد بازی ایشون می شوید.
امیدوارم موفق باشید  مساله حل شود ایشون باید بپذیره خورشون مشکل دارند البته طبق گفته های شما  هر  دو باید تلاش کنید اگر رابطه ای هست اصلاح کنید
موفق باشید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

44034490

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,646 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 252 بازدید
1 پاسخ 375 بازدید
1 پاسخ 171 بازدید
سوال شده دسامبر 24, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط دنیز
2 پاسخ 103 بازدید
0 پاسخ 262 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
5 پاسخ 6,450 بازدید
1 پاسخ 161 بازدید
...