مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا * کمکی کنید اروم شم :)حالم خیلی بده

446 بازدید
سوال شده اکتبر 25, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
مامان و بابای من بشدت باهم مشکل داشتنو حدود دوسال پیش جدا شدنو بعدش بابام ک‌رفتو مامانمم خواست با یکی ازدواج کنه ک منو نمی‌خواست
منم چون جز خوشحالیش چیزی نمیخواستمو میدونستم با این ازدواج حالش خوب میشه و خوشحال تره با اینکه اون موقع ۱۱-۱۲سالم بودو بهش نیاز داشتم قبول کردم که پیش * فامیل دور زندگی کنم تا مامانم ب زندگیش برسه...مامانم همه جونمه من جز اون کسیو ندارم.. ازدواج کردنو شوهرش رو من خیلی حساسه و نمیزاره زیاد همو ببینیم و بچه تر که بودم باز بیشتر میذاشت بیاد پیشم ولی الان ماهی یبار بیشتر نمیبینمش:)دیروز دیدمش برای این ماه..اینم بگم که من اینقد دوسش دارم که از پنجشنبه شب از ذوق دیدنش خوابم نمی‌برد:)فقط برای همون چند ثانیه لعنتی که بغلش میکنم...وقتی اومد عجیب بودو گفت میخواد یچیزی بهم بگه هی پیچوندمو پیچوند تا گفت بارداره:)حالا همین مامان نصفه نیمه ای که دارمم مال یکی دیگه شده هی بغضمو قورت دادم که ناراحت نشه..و اینکه من ماه پیش روزای خیلی سختی داشتمو میدونست اینو و فکر میکردم این بار ک دیدمش بیشتر هوامو داره
اما میدونی چی شد؟موقع خدافظی بغلم نکرد:)بخاطر اون بچه لعنتیش منو فراموش کرد
میدونست من جون میدم برای اون * دقیقه ای که میتونم بغلش کنمو بوش کنم
میدونست حالم بده و نیازش دارم
میدونست چقدر تنهام و این تنهاییع داره اذیتم می‌کنه:)
ولی اونم دگ منو نمی‌خواد..
حقم داره
اون نمیدونه چه حسی داره از ۱۲سالگی بی کس شدن..وقتی وسط بچگی گیر کردیو مامانت بزاره بره..جای من نبوده بدونه چقدر اشک ریختم برای دل تنگی از دوریش و ندیده لباسی که ازش داشتمو چقدر شبا بغل میکردم که خوابم ببره:)نمیدونه چه حسی داره همش حواست ب تاریخ باشه و حساب کنی چن روز مونده تا مامانتو برای * ساعت ببینی
ولی من براش خوشحالم
خوشحالم که زندگیش طوریه ک دوست داره
خوشحالم براش که دوباره مامان شده:)مامان * بچه ک لیاقت داره
و خوشبحال اون بچه که مادری ب اون فرشته ای داره و اونم دوسش داره:)
فقط کاش یکی پاسخگو این حال من بود
مگه من خواستم بدنیا بیام که الان اینجوری دارم تاوان میدم؟ :)
کاش من میمردم کاش
دارای دیدگاه اکتبر 27, 2022 توسط بی نام
این تایپکت هم مث تایپیکت"  سوتین اسفنجی " ترکوند
متاسفانه همه * مشکلات روحی و روانی  ادما سرچشمه از  خانواده هاشون میگیره و چه بسا که خانواده ها اصلا متوجه این قضیه نیستن . بدبختی اینجاست ادم هرچی میخوره از خودی میخوره

التماس تفکر
7 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 25, 2022 توسط بی نام
میشه بگی الان چند سالته عزیزم؟
دارای دیدگاه اکتبر 25, 2022 توسط بی نام
اخرای 14ام:)
پاسخ داده شده اکتبر 26, 2022 توسط گلاریس
آخی عزیزم درکت می کنم ولی ببین زندگی فقد امروز نیست هرچند سخته می دونم واقعا سخته ولی تلاش کن تو زندگیت رویه پایه خودت وایستی اما قوی باش حالا مامانت ترکت کرده من واقعا قضاوت نمی کنم اما کسی که نمی تونه تو روزای سخت و خوبت کنارت باشه حالا به هر نحوی شرایط موجب این بشه که اون نتونه
 ولش کن بره اهمیت نده  


درساتو خوب بخون کنکور قبول شو یه هدف برا خودت بساز که آینده تو تامین کنه غصه خوردن هیچ فایده * نداره فقد روحیه خودتو خراب می کنی و آینده * که می تونی بهترینشو بسازی برا خودت


خرابش نکن
دارای دیدگاه اکتبر 26, 2022 توسط بی نام
دعا کن از پسش بر بیام:)
پاسخ داده شده اکتبر 26, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک است که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه شده است بهتر است در احترام به انتخاب مادرتان سعی کنید که با ایشان واضح و روشن در مورد نیازهایی که دارید صحبت کنید و دقت داشته باشید که شما در روان مادرتان جایگاه خودتان را دارید و خب در این مورد قرار نیست کسی و یا چیزی جای شما را بگیرد پس بهتر است نگران نباشید .

اما در کنار همه این موارد شما مسیر سختگی را طی کرده اید و خب بهتر است که با کمک روا درمانگر برای بهبود شرایط روحی خودت گام برداری در هرصورت نیاز است که هرچند سخت اما بتوانی این واقعیت ها را بپذیرید و در کنار داشتن میزان ارتباطی که امکانش وجود دارد مسیر رشدی خود را دنبال کنید.
دارای دیدگاه اکتبر 26, 2022 توسط بی نام
سلام ممنون از راهنماییتون ببخشید ارتباط با رواندرمانگر برام هزینه بر هست و من کلا ماهی 200تومن میگیرم از مادرم ک همش خرج کرایه ماشین تا مدرسم میشه با اینکه برگشتو اکثرا تو اوجج خستگی تنهایی میام..بازم پولم کمه و مطمئنم بیشتر بهم پول نمیده :)
دارای دیدگاه اکتبر 27, 2022 توسط پارسا
ویرایش شده اکتبر 27, 2022
سلام
خیلی متاسفم بخاطر شرایط سختی که در آن قرار گرفته ای . من مشاور نیستم ولی اینو به عنوان تجربه شخصی خودم میتونم بگم که این دوران هم بالاخره سپری میشه  و روزهای بسیار خوبی در پیش داری. من ۴ سال داشتم که مادرم فوت کرد و ۱۱ سالم بود که پدر رو هم از دست دادم . دوره نوجوانی وحشتناکی داشتم ولی هر چه بود سپری شد . الان زندگی خودم رو دارم و مستقل هستم .
من ۴۳ سال دارم و اگر ازدواج کرده بودم احتمالا فرزندی به سن تو داشتم . تو را نمی شناسم ولی میخوام در حد توانم کمک کوچکی بکنم تا شرایط برات اندکی بهتر بشه .
من یک ملیون تومن پرداخت میکنم تا از اون برای مشاوره یا هزینه های شخصی استفاده کنی . البته نمیخوام  تلفن یا شماره حساب به من بدی . به عنوان یک دختر نوجوان ملاحظاتی داری که برای من قابل درک هست برای همین از روانشناس محترم سایت درخواست میکنم که با من تماس بگیره تا پول را به حساب ایشان واریز کنم و ایشان به حساب تو انتقال بده . امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشی .
پارسا نوروزی
ایمیل را نوشتم
دارای دیدگاه اکتبر 27, 2022 توسط بی نام
ممنون ازت دوست عزیز .. خیلیا هستن که همچین مشکلاتی دارن مث من و شما ولی خداروشکر که تونستین روی پای خودتون وایسین و به زندگیتون برسین امیدوارم منم بتونم
دارای دیدگاه اکتبر 27, 2022 توسط بی نام
سلام والا مشاوره هزینه ش خیلی زیاده ادم باید داشته باشی که بتونی بری ...
والا من تو دار دنیا ماهی ۴۰۰ یارانه بهم میدن که اونم باید بزارم سرش بشه ۵۰۰ بدم مشاور واسه کنکور بجز هزینه کتابام ...
خدا شاهده میرم کتابخونه درس میخونم دریغ از ۱ دونه خوراکی که بخرم .

ولی  برای مشاوره اطلاع دارم و استفاده کردم از مرکز مشاوره ۱۴۸۰
من ۵-۶ سالی هست که میشناسمشون و گهگاهی ازشون کمک میگیرم ولی دقیق نمیدونم فکر کنم هفته قبل بود که هفته روانشناس یا همچین چیزی بود سر چهارراه بنر زده بودن .

مشاوره بهزیستی هستش خب هزینه ایی هم نداره و هر شهری هم که باشی به مشاورای شهر خودت وصل میشی به صورت ناشناس ... حتی میتونی اسم واقعیت رو نگی و همه جور مشاوری از اعتیاد و طلاق و تحصیلی و خانواده و بالینی گرفته تا هر چیز دیگه ای دارن .
همون ۱۴۸۰ رو با گوشیت شماره گیری کن درضمن گفتم که هیچ هزینه ای ندارن مگر اون شارژی که روی گوشیت میندازی .
در هر صورت واست ارزوی موفقیت دارم

اگه استفاده کردی و موثر بود برای منم لطفا دعا کن مشکلات زیادی دارم
دارای دیدگاه اکتبر 28, 2022 توسط بی نام
ممنونم ازتون خیلی زیاد همین که این موضوع رو بیان کردین برای من یک دنیا می ارزه اما اجازه بدین قبول نکنم:)سخته برام غرورم می‌شکنه من نمی‌خوام از کسی پول قرض بگیرم فقط اگه میشه منو در دعا هاتون فراموش نکنید:)
دارای دیدگاه اکتبر 28, 2022 توسط بی نام
بلهه ممنونم ازت خیلی زیاد
همچنین منو در دعاهات فراموش نکن:)
پاسخ داده شده اکتبر 26, 2022 توسط همدرد
تا حالا نشده بود سوال یا مشکلی رو بخونم و اشک تو چشام جمع بشه اما الان نمی تونم جلوی گریمو بگیرم. می گن مادرها فرشته ان، بهشت زیر پای مادره و... . عزیزم تو فرشته ای و حیفی برای مادری که قدر تو رو ندونسته و رفته دنبال خوشی خودش. به فکر خودت باش درستو حسابی بخون و سعی کن تو زندگیت آدم موفقی بشی خیلی سخته ولی شدنیه و با اینکه دوست ندارم بهت بگم ولی به نظر نمیاد مادرت به درد تو بخوره یا نقشی در زندگی تو داشته باشه. برات دعا می کنم همیشه در پناه خدا باشی.
دارای دیدگاه اکتبر 26, 2022 توسط بی نام
معذرت میخوام ازتون که باعث گریتون شدم امیدوارم ببخشیم ممنون از دعات منو از دعاهات دریغ نکن:)و اینک نه من فرشته نیستم فرشته ها ابنقد عذاب نمیکشن که:)
پاسخ داده شده اکتبر 27, 2022 توسط فاطمه
سلام دوست عزیز من فاطمه ۲۳ ساله از خرم اباد .... نمیدونم اهل کجایی ولی همین که متنت رو خوندم پر قلبم شد خشم و حسرت ... چرا ؟!
چون منم مث تو ام با این تفاوت که مامان من وقتی ۵ سالم بود رفت اونم بخاطر به قول خودش خوشگلی و ....
تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که به فکر زندگیت باش همین ... و مادرت رو هم فراموش کن و سعی کن دیگه نبینیش اونم به ۲ دلیل :

۱- اگه واقعا تو رو میخواست هیچوقت ولت نمیکرد و اینجوری تن به ازدواجی که حتی به ظاهر جایی هم برای تو توش نیست ، نمیداد . چون خودت گفتی که خوشحالیش رو با ازدواج مجدد می دیده و دختر عمه خودمم پارسال طلاق گرفت و یه دختر کلاس چهارم ابتدایی داره و با اینکه ۳۰ و خورده ای بیشتر نداره و خواستگار هم زیاد ولی قسم خورده که ازدواج نکنه و بمونه تا دخترش به سن قانونی برسه و با هم زندگی کنن

۲- همونطور که خودت گفتی شوهرش دوست نداره که که پای تو به زندگیش باز شه و واقعا اصرار زیاد تو باعث از هم پاشیده شدن زندگیش بشه ...
پس اگه هم واقعا دوسش داری بزار به زندگیش برسه همین .


و در اخر هم تجربه * خودم  دوست عزیز ، بهت حق میدم که الان  به مادر نیاز داشته باشی و کمبودش رو توی زندگیت احساس کنی ولی تو الان با پدرت زندگی میکنی و مسئولیت تو با پدرته و اونه که مسئولیت تو رو قبول کرده  در هر صورت باید بهش احترام بزاری و بدونی که تو اینده * نچندان دور فقط پدرت به دردت میخوره و تا اخر هم دختر اونی .
موقعی که باید درسم رو میخوندم و کنکور میدادم واسه ایندم ... همش به فکر مادر و مادر داشتن بودم در صورتی که همه بهم میگفتن الان خودت یه مادری . در حالی که بهترین و مهم ترین روزای زندگیم رو از دست دادم و ضربه خوردم و الان بعد چندین سال میفهمم که چطوری همه چی رو باختم .
پدرم مریض شد جراحی خیلی سخت و مشکلات مالی و دریغ از کمک کسی .
تازه این وسط کنایه های فامیل و بخصوص طعنه های مادر خودم بیشتر از هر چیزی نابودم کرد الان توی موقعیتی زندگی میکنیم که اول باید به فکر خودت باشی و خودت رو به جایی برسونی که بعدا بتونی به بقیه هم کمک کنی
پس دوست خوبم خواهش میکنم مواظب باش خیلی خیلی مواظب باش
دارای دیدگاه اکتبر 28, 2022 توسط بی نام
هر موقع تو جلسه ها و اینا دوستامو مامانشونو میبینم دلم آتیش میگیره می‌خوام بمیرم:)حالم خیلی بده و دارم متلاشی میشم دعا کن برام لطفا:)
پاسخ داده شده اکتبر 27, 2022 توسط بی نام
ببین دوست عزیز ما همیشه فکر میکنیم شرایطمون از همه بدتره و فقط ما هستیم که همچین شرایط سختی رو داریم .... شاید خارج از بحث باشه ولی الان یکی از گفت و گو های یکی از شبکه های خبری رو شنیدم که بدجور تکونم داد و یه حس نا امنی و لرزه عجیبی به جونم افتاد .... مادر یه دختر زندانی بود که گفت وقتی به ملاقات دخترم رفتم و بهش گفتم که چی میخوایی که واست بیارم مواد غذایی یا چی؟؟  بعد  گفته که فقط فقط قرص ضد بارداری برام بیار

ببین یه سری توی چه شرایط هایی هستن و خیلی از مشکلات دیگه پس باید ساخت و برای اینده و درس و هر چیز دیگه تلاش کنی تا خودکفا باشی ..
تا زمینت نزنن ....
من خودم بچه طلاق بودم تا سختی اونا رو تحمل کردم بهم تجاوز شد  ولی چاره چیه جنگیدم فراموشش کردم و تموم شد همین
پاسخ داده شده اکتبر 31, 2022 توسط بی نام
آبجی خدا بزرگه،ان شاله انقدر ادم و موفق بشی که فکرشم‌نکنی.برات بهترین ها رو آرزو میکنم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,559 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 100 بازدید
4 پاسخ 258 بازدید
5 پاسخ 276 بازدید
1 پاسخ 116 بازدید
سوال شده مارس 11, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مریم
0 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 260 بازدید
سوال شده نوامبر 2, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
...