مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اگه کات کرده دلیل کات کردنش چی بوده؟ فراموشش کنم؟؟؟:)

122 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط Asalooo ممتاز (120 امتیاز)
سلام من ۱۶ سالمه و یکی دو ماه پیش با یه پسری که واقعا عاشقش بودم رل زدم بعد تا اون پیام نمیداد من پیام نمیدادم بعدش میگفت که چرا هیچ وقت تو اول بهم پیام نمیدی خب من چون عادت دارم کلن نمیتونم اول به کسی پیام بدم یعنی اول طرف مقابل باید بهم پیام بده
خلاصه تا قبل از اینکه مدرسه ها باز بشه باهم چت میکردیم بازی میکردیم ولی از اول مهر دیگه مثل قبل چت نمیکردیم فقد در حد سلام و احوال پرسی بود که دیگه الآن سه هفتس کلن پیام نداده و منم ندادم  بنظرتون کلا کات کرده منم فراموشش کنم یا نه منتظرش باشم ؟:)
اگه کات کرده خب دلیلش چی بوده آخه پیام ندادن من دلیل منطقی ای نی
لطفا کمکم کنید اصلا نمیتونم فراموشش کنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 30, 2022 توسط بی نام

ببین عزیزم کلاً اینجور روابط توی سنین نوجوانی، معمولاً هیچ نتیجه و هدفی نداره و بهتره به‌جای اینکه وقت خودتو با این روابط بی‌هدف تلف کنی، به درس و کارهایی که علاقه داری و استعدادت و ... بپردازی.

پس کلاً ولش کن

پاسخ داده شده اکتبر 31, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم احساساتی که به این آقا داری قابل احترام است اما بهتر است به شرایط سنی و رشدی خودت هم توجه کنی اگر بخواهی خودت را بیش از اندازه درگیر این روابط کنی خب این می تواند برایت با کاهش تمرکز بر مسائل مهم دیگری چون درس خواندن همراه شود.

اما در مورد اینکه این آقا به چه دلیل به شما پیام نداده اند خب این سوالی است که خود ایشان می توانند به ان پاسخ بدهند.

در کنار اینکه به اگر قرار است ارتباطی باشد نیاز است که هرکدام از شما سهم خودش را در این ارتباط داشته باشد پس اینکه منتظر باشی حتما ایشان با شما تماس بگیرند و یا پیام بدهند خب معنی ارتباط را از بین می برد و ممکن است با برداشت ها اشتباهی همراه شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,809 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,411 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 67 بازدید
سوال شده مارس 3, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ارمیتا
4 پاسخ 195 بازدید
4 پاسخ 312 بازدید
1 پاسخ 100 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ی نفر
...