مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل با همسرم

363 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2022 در زوج درمانی توسط بی نام
سلام. من ۳۰ ساله و آقا هستم. همسر من توی بیشتر جنبه های زندگی مشکل داره از نظر رابطه عاطفی که بنظرم حتی صفر هم نیست. اون هنوز حتی یکبار منو نبوسیده هنوز یکبار دست منو نگرفته هنوز یکبار دستشو دور گردن من ننداخته هنوز یکبار من رو بغیر از اسمم با هیچ عبارت محبت آمیز دیگه صدا نکرده هنوز یکبار پیشنهاد سکس نداده هنوز یکبار حتی در زمانی که توی بغلم میگیرم منو بغل نکرده. از لب گرفتن بشدت متنفره. گردنش رو نباید ببوسم چوم مور مورش میشه. وقتی نزدیکش میشم و موقع سکس دوتا دستش روی سینه هاش هست چون مور مورش میشه. موقع سکس لباس بالا تنه رو به هیچ وجه در نمیاره. به آلت تناسلیش به هیچ عنوان به صورت مستقیم نباید دست بزنم از روی لباس زیر شاید ولی کم. صورتش رو نباید ببوسم چون جوش میزنه. آرایشگاه به زور میره. موهای قسمت تناسلیش رو میزنه ولی بدون دقت. موهای بقیه بدن رو اصلا نمیزنه فقط به اندازه یک وجب بالای مچ دست و مچ پا رو بخاطر اینکه دیگرون نبینن میزنه. بیشتر مواقع که من پیشنهاد رابطه میدم بهونه میاره و دوست داره سریع تمام بشه. توی رابطه مثل یه تیکه گوشت فقط دراز کشیده. هر روز باید حداقل سه ساعت بره خونه باباش. ظرف ها اکثر اوقات کثیف خونه نامرتب. خیلی چیزا رو هنوز نگفتم. من سعی میکنم رابطه عاطفی رو درست انجام بدم براش و انجام میدم ولی به مرور دیگه رغبتی ندارم. من کم حرف هستم. زود انزالی هم متاسفانه دارم. کارم آزاده ساعت مشخصی نداره. وضع مالیمون متوسطه. الحمدلله کمبودی نیست خونه و ماشین دارم. زود جوش هستم مخصوصا وقتی حرف ناحساب بشنوم. توی کارهای خونه چندوقت یکبار کمکش میدم. از اول زندگی وقتی توی تختخواب هستیم برای خواب هیچ کاری بهم نداریم یعنی واقعا فلسفشو نفهمیدیم البته من خیلی سعی کردم بهش بفهمونم بی دلیل نیست که زن و شوهر کنار هم میخوابن( جدا از بحث رابطه جنسی) خیلی هم علاقه دارم همدیگه رو بغل کنیم و حرف بزنیم اما اون فقط با گوشی بازی میکنه. کنار هم خوابیدن ما مثل دوتا آدم نامحرمه که اگه حجابشون رو رعایت کنن هیچ مشکلی پیش نمیاد. من هم وقتی دیدم این شکلیه جدا میخوابم. توی بغل کردن هم وقتی بغلش کنم بخاطر اینکه نفسم بهش میخوره بدش میاد درصورتی که من دهنم بو نمیده. مشکلش زود انزالی من هم نیست چون از رابطه ترس داره و درد شدیدی داره و راحت نیست تازه خدا خدا میکنه هر چه زودتر تموم بشه. همسرم ۲۳ سال داره. ما سه ساله ازدواج کردیم. بچه نداریم. معلم هست. شدیدا علاقه به بچه داره. شما بگید چه خاکی به سرم بکنم.
3 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 1, 2022 توسط بی نام
اگه اینایی که میگی واقعا هست زن بگیر تمام
دارای دیدگاه نوامبر 1, 2022 توسط بی نام
حتی باورش برا شما سخته حالا ببینید من چی میکشم
دارای دیدگاه نوامبر 1, 2022 توسط کوروش
بلد نیستی ساکت شی بهتره. کسی مجبورت نکرده نطر بدی.
هیچ زنی هوو رو تحمل نمیکنه. زن دوم بگیره تازه اول دردسرهاشه. همین زن اولش حالشو جا میاره.
اصلا چندزنی و خیانت درست نیست.
این زن و شوهر باید برن پیش مشاور.
پاسخ داده شده نوامبر 1, 2022 توسط کوروش
باید برید پیش مشاور.

اون نادونی که میگه زن دوم بگیر. از چاله تو چاه میندازتت.

همین زن اولت عمرا هوو رو تحمل کنه. زن دوم بگیری بیشتر اذیت میشی.
دارای دیدگاه نوامبر 1, 2022 توسط بی نام
بی ادب مگه میشه زنی با رضایت خودش بله بگه بعد از ازدواج بخواد بازی در بیاره و‌اذیت کنه ؟؟!!!
خب این زن رو کسی مجبور نکرده بگه بله حالا که گفته باید درست اصول شوهر داری رو رعایت کنه
دارای دیدگاه نوامبر 1, 2022 توسط ستایش
شاید مشکلی داره. شما میگید حساسه به بعضی چیزها. اگه از بچگیش این حساسیت ها رو داشته باشه ممکنه اختلال پردازش حسی داشته باشه که درمان نشده و نیاز به درمان داره.
این که میگید رفتارش با شما صمیمی نیست باید ببینید با همه همین جوریه؟ با هیچ کس صمیمی نمیشه و کلا دنبال ارتباط با هیچ کس نیست؟ و ایا از بچگی همین جوری بوده؟ اگه جواب بله هست. شاید اختلالی داره. درمان این اختلالات زن دوم گرفتن نیست. درمان این اختلالات رو روانپزشک و روانشناس بلد اند.
بی ادب اون کسیه که از چند زنی و خیانت حمایت میکنه.
شاید همسر شما اختلال یا بیماری مغزی و روانی داره و این کارهایی که میکنه دست خودش نیست. باید درمان بشه.
بهترین راه اینه که یه جوری بکشونیدش پیش دکتر روانشناس یا روانپزشک تا تشخیص بدن بیماریش رو و درمانش رو شروع کنند.
این چیزهایی که شما نوشتید بیشتر شبیه اختلال مغزی هست تا لج بازی و اذیت کردن.
درضمن، زن دوم بگیرید، همین زن اولتون پدرتون رو درمیاره. چون هیچ زنی با هوو کنار نمیاد.
اصلا اجازه گرفتن زن دوم رو هم بهتون نمیدن. طبق قانون ایران مرد برای گرفتن زن دوم نیاز به کسب اجازه از زن اولش داره. مگر این که زن اولش یه سری شرایط خاص داشته باشه که همسر شما هیچکدوم از این شرایط رو نداره. همسر شما اجازه میده بهتون زن دوم بگیرید؟
پاسخ داده شده نوامبر 1, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک است که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه شده است اما خب سکوت کردن و یا نادیده گرفتن این مشکلات هیچ کمکی به شما و همسرتان نمی کند و تنها مشکلات ارتباطی بین شماها را بیشتر می کند.

بهتر است قبل از تصمیم گیری برای داشتن فرزند این مشکلات ارتباطی را بررسی و رفع کنید چون همانطور که در این چند سال این مشکلات ادامه پیدا کرده است با وجود داشتن این سبک ارتباطی بین شماها با آمدن فرزند این مشکلات می تواند حتی شدت بیشتری هم پیدا کند.

در هرصورت این وسواسهایی که همسرتان نسبت به رابطه جنسی و بدنشان دارند و همچنین مسئولیت پذیری ایشان در مورد مسائل مربوط به زندگی مشترک همه با اهمیت هستند بهتر است بدون اینکه به دنبال مقصر باشید در زمان مناسبی واضح در مورد احساسات خودتان از این شرایط و توقعاتی که از ایشان در مورد رابطه عاطفی ، جنسی، زندگی مشترک و... دارید صحبت کنید و در اول هم بیان کنید که ایشان و زندگی مشترکتان را دوست دارید اما مسائلی وجود دارد که شما را اذیت می کند و می خواهید در مورد آن صحبت کنید و در کنار صحبت با یکدیگر بخواهید که باهم به زو درمانگر مراجعه کنید چون نیاز است که باروها، سبک رفتاری و شخصیتی و مسیر ارتباطی و حتی هدف و دیدگاهی که در مورد زندگی مشترک وجود دارد بررسی شود تا بتوانیم به هردوی شما کمک کنیم در کنار هم بتوانی تا جای ممکن این مشکلات را رفع کنید و شرایط ارتباطی بهتری بسازید.

در مورد زودانزالی هم خب بهتر است که یک متخصص ارولوژیست در اول شما را معاینه کنن اگر مشکل جسمی وجود نداشته باشد احتمالا شرایط روحی شما و مسیر ارتباطی که با همسرتان دارید می تواند بر این مشکل و احتمالا شدت آن تاثیر بگذارد.
دارای دیدگاه نوامبر 1, 2022 توسط بی نام
مشاوره نمیاد نه حضوری نه تلفنی
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,058 سوال

27,817 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,058 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 95 بازدید
سوال شده دسامبر 1, 2018 در زوج درمانی توسط بی نام
1 پاسخ 120 بازدید
سوال شده نوامبر 28, 2018 در زوج درمانی توسط سعید
2 پاسخ 127 بازدید
سوال شده دسامبر 14, 2017 در زوج درمانی توسط آرام
2 پاسخ 94 بازدید
سوال شده مارس 14, 2023 در زوج درمانی توسط بیتا
3 پاسخ 133 بازدید
سوال شده اکتبر 10, 2022 در زوج درمانی توسط فرناز
1 پاسخ 475 بازدید
سوال شده اکتبر 14, 2020 در زوج درمانی توسط آرام
2 پاسخ 572 بازدید
سوال شده مارس 11, 2020 در زوج درمانی توسط سارا
1 پاسخ 169 بازدید
سوال شده سپتامبر 11, 2019 در زوج درمانی توسط مرجان
1 پاسخ 163 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2019 در زوج درمانی توسط مریم 1367 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 199 بازدید
...