مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دوستی اشتباه من

115 بازدید
سوال شده نوامبر 9, 2022 در قبل از ازدواج توسط تنها
من ۲۳سالمه توی فضای مجازی با پسری آشنا شدم علی رغم تمام بحث هایی ک داشتیم بعد از چندین ماه صحبت های مجازی همدیگرو ملاقات کردیم که بزرگترین اشتباهم بود. بهم ابراز علاقه کرد هرچی بهم نزدیک تر میشد من دورتر میشدم یروز باهاش تموم کردم شروع کرد تهدید کردن که به خانوادت میگم دقیقا دست گذاشت روی نفطه ضعفم من مجبور شدم برگردم و دوباره کات و تهدید و دوباره برگشتن من ولی اینبار همش حرف از ازدواج میزنه . رفتارش تاالان اینجوری بوده ک وقتی خوب بودم خوب بود ولی وقتی نخاستمش شد بدترین آدم آخه من چجوری اینو قبول کنم نمدونم چیکار کنم ک بیخیالم بشه و بدون تهدید از زندگیم بره. الان گیر داده ک ازدواج کنیم کسیو ک چن ماه باهاش در ارتباطم و درست نمیشناسم چجوری باهاش ازدواج کنم ؟لطفا راهنماییم کنید ک چجوری از زندگیم جداش کنم .ممنونم
2 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 9, 2022 توسط Bahman
سلام دوست عزیز
با این پسر ارتباطتان را قطع کنید.بسیار فکرشان غبر منطقی هست زیرا با چند ماه رابطه مجازی نمیشود برای ازدواج تصمیم گیری داشت.وقتی که ایشان تغییر رفتار دادن آن زمان که  شما ابراز کردید که او را نمیخواهید و وقتی به تهدید کردن روی اوردند مشخص هست سبک رفتاری غیر قابل کنترلی دارند و باید این ارتباط ادامه پیدا نکند.
پاسخ داده شده نوامبر 9, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ابل درک است که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه شده است اما خب بهتر است از دادن اطلاعات دقیق مثل آدرس منزل و یا شماره تلفن اعضای خانواده و یا عکس و فیلم و.. به فردی که هنوز به او اعتماد کامل ندارید خوداری کنید.

همین که ایشان شما را تهدید می کنند و بدون توجه به مخالفت های شما تصمیم به ازدواج با شما را دارند نشان می دهد که این ازدواج می تواند با مشکلات زیادی همراه شود و بعد شخصیتی و رفتاری ایشان نیاز به بررسی دقیق دارد.

در این مسیر بهتر است دقت کنید که هرچقدر شما بیشتر بترسید و یا باج بیشتری بدهید این باعث می شود که این فرد بخواهد سو استفاده بیشتری کند و به تهدید های خودش ادامه بدهد.

در این مورد بهتر است در احترام به ایشان بیان کنید مایل به ادامه رابطه نیستید و در صورت مزاحمت بیشتر از طریق خانواده و شکایت قانونی از ایشان پیش خواهید رفت.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,742 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 300 بازدید
سوال شده دسامبر 27, 2019 در قبل از ازدواج توسط Tanaz
2 پاسخ 104 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط ....
1 پاسخ 131 بازدید
سوال شده می 27, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 219 بازدید
1 پاسخ 94 بازدید
سوال شده فوریه 16, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
3 پاسخ 294 بازدید
0 پاسخ 432 بازدید
...