مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از زندگی مشترک خسته شدم چیکار کنم افسرده ام.

278 بازدید
سوال شده ژان 19, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مهتاب
خسته شدم از زندگی مشترک.  دوست دارم تنها زندگی کنم. یه دختر یازده ساله دارم. همسرم وقتی مهربونه خوبه باهام ولی همون لحظه اگه از چیزی ناراحت بشه با بی احترامی کامل باهام برخورد میکنه. به نظرم همه محبتاش دروغ محض یا برای رفع نیازش. برام شده یه آدم دوروی دروغگو.. جالبه اینقدری که به دخترم احترام میزاره یه هزارمشم به من نمیزاره. دخترمم دقیقا مثل خودش شده فقط به پدرش احترام میزاره. این رفتارشون باعث شده پرخاشگر بشم. خیلیم با هاش حرف زدم . قبول میکنه البته همه تقصیر ها رو میندازه گردن من.تهش میگه منم نباید اینجوری کنم ولی در عرض سه دقیقه همون فرد قبل میشه. به اندازه سر سوزن دوسش ندارم همه کارایی که میکنم بدون کوچکترین محبت فقط از روی  عادتو وظیفه اس. افسردگی گرفتم. در ضمن خسیسم هست.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 19, 2019 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده می 12, 2019 توسط دکتر روانشناس
با سلام  دوست عزیر

ببینید با این شرایطی که شما کاملا انگیزتون رو  برای ادامه زندگی از دست دادید یک نکته ای که اهمیت دارد این است  که  خب ایا از ایشون خواستید که به روانشناس مراجعه داشته باشید به هر حال این مساله   مهمی است که بدانید که اگر ایشون گاها متوجه اشتباهات می شوند .
خب شاید بپذیرند مراجعه داشته باشید با هم شرایط به سمتی پیش می رود که شما فرزندتون رو هم همسوی ایشون می بینید و این حالت تنفر و عدم و علاقه گسترش پیدا می کند .
در نظر بگیرید که در  بحث تعامل نمی شود  گفت فقط طرف مقابل مقصر است مگر می شو د که  صرفا ایراد از همسر شما باشد خب طبیعتا  شما هم  در تعامل مسائلی رو داشتید که ایشون هر طور خواسته رفتار کرده و حالا احساس می کنید که نیازها  اصلا مرتفع نمی شود بهتره به این نکات هم توجه داشته باشید و دقت کنید که  چنین شرایطی وجود دارد
به هر صورت در زندگی افراد با مشکلاتی رو به رو می شوند ولی اگر الگوهای ارتباطی درست را فرا بگیرند می توانتد موفق باشند و می توانتد به شرایط مطلوبی برسند .
دختر 11 ساله یعنی سالها از زندگی مشترک شما می گذرد قطعا اگر زبان مشترک پیدا شود  این حالت استهلاک ایجا د نخواهدشد و به شما کمک هم می شود و این نکته ای است که باید در  نظر داشته باشید
قطعا اگر بخواهید می توانید وضعیت  را به حالت مطلوب تغییر دهید  بهتره ابتدا خودتون مراجعه داشته باشید
موفق باشید

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122354783
موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,303 دیدگاه

2,966 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 99 بازدید
0 پاسخ 39 بازدید
1 پاسخ 85 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
3 پاسخ 233 بازدید
سوال شده می 14, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 109 بازدید
سوال شده نوامبر 28, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
0 پاسخ 158 بازدید
سوال شده Mar 9, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط فاطمه فخار
0 پاسخ 113 بازدید
سوال شده مارس 12, 2020 در مشاوره تلگرامی توسط ملاحسینی
1 پاسخ 126 بازدید
1 پاسخ 230 بازدید
...