مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اولین رابطه نامشروع و راه فرار از این امر

1,152 بازدید
سوال شده ژان 19, 2019 در قبل از ازدواج توسط سعید
سلام.

پسری مجرد و 20 ساله و دانشجو هستم.زندگی نرمالی دارم و وضعیت تحصیل و درسام تو دانشگاه هم خوبه.فعلا شغلی ندارم و فرزند اخر خانواده هستم و به همراه پدر و مادرم زندگی میکنم.(بقیه برادرها و خواهرام ازدواج کردن)

به باورهای دینی و مذهبی اعتقاد دارم و خیلی از چیزها مثل دروغ و غیبت و حتی نگاه به نامحرم توی کوچه و بازار و رعایت میکنم.ولی  تنها مشکلی که دارم بحث اعتیاد به فیلم های پورن و تصاویر جنسیه. و از عواقب همین امر متاسفانه بعد از آشنایی با یه خانوم 22 ساله توی چت روم، باهاش قرار گذاشتم و تو یه خونه باهاش رابطه برقرار کردم.

بعد از رابطه کاملا پشیمون شدم و توبه کردم چرا که به عواقب زنا باور دارم.اما مشکلم اینجاست که هنوز شیرینی و لذت حرام رابطه ،توی ذهنم میاد و وسوسه میشم که دوباره انجام بدم.

با مطالعه کتاب های مختلف دینی به این ننتیجه رسیدم که راه حل دائمی این مشکل ازدواجه.ولی با شرایطی که الان دارم ازدواج به نظرم خیلی سخته و باید خیلی از امور ازدواج رو ساده گرفت و فکر نمیکنم همچین خانواده و دختری پیدا بشه.لطفا راهنمایی کنید.تشکر
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 20, 2019 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده می 12, 2019 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید اینکه شما وارد رابطه ای شدید که  زنا بوده خب بله مساله مهمی است که برای شما که مذهبی هستید بسیار سخت است که تحت تاثیر گناه قرار گرفتید منتهی در نظر داشته باشید که خداوند پذیرای هر توبه کننده ای است هر چند شرایط سخت شما در جوانی  قرار گرفتید که به واسطه محیط فرساینده بیرون  و فضای مجازی شرایط سختی برای شما ایجادمی شود و مشکلات گسترده می شود
منتهی شما که طعم لذت و گناه  را چشیدید و قبح عملی ریخته  شده است بیشتر به سمت مسائلی پیش خواهید رفت و کم کم مشکلات گسترده خواهدشد و باید به این مساله توجه داشته باشید که چطور رفتار کنید .
بهتره بدانید که  باید شما به روانشناس مراجعه کنید به خاطر اعتیاد به مساله پورن و خب اگر رفع نشود گسترده تر خواهد شد و شرایط خاصی را ایجاد می کند .
باید در نظر داشته باشید که این شما هستید که    باید بخواهید که شرایط مناسب ازدواج ایجا شود قطعا افرادی هستند که   بخواهند با شرایط ساده زندگی کنند قطعا وجود دارد .
امیدوارم موفق باشید و نگران  نباشید شما برای ازدواج با همین شرایط موجودداقدام کنید قطعا خداوند بسته به نیت ادم همراهی را در کنار شما قرار خواهد دادد
موفق باشید

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122354783
موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,204 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 571 بازدید
1 پاسخ 835 بازدید
3 پاسخ 923 بازدید
1 پاسخ 283 بازدید
سوال شده اکتبر 7, 2019 در قبل از ازدواج توسط محمد
1 پاسخ 296 بازدید
سوال شده فوریه 5, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 162 بازدید
سوال شده فوریه 16, 2018 در قبل از ازدواج توسط علی
1 پاسخ 150 بازدید
1 پاسخ 189 بازدید
سوال شده سپتامبر 19, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط محب
...