مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سقط جنین بخاطر دختر بودنش

645 بازدید
سوال شده نوامبر 14, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ستاره
باز کردن از نو نوامبر 14, 2022
سلام
شش ساله ازدواج کردم یه دختر سه ساله دارم و با هزار دنگ و فنگ و گرفتن رژیم بازم حامله شدم و الان هفده هفته هستم رفتم سونو دکتر گفت بازم دختره ..راستش برا خودم فرقی نمیکرد و فقط برا اینکه دخترم تنها نباشه راضی شدم بازم باردار شم و سختیای بزرگ کردن بچه رو بپذیرم
شوهرم از وقتی فهمیده ب شدت ناراحته و چیزی نمیخوره میگه برو سقطش کن من دیگه دختر نمیخوام من خیلی ناراحت شدم گفتم من نمیدونستم انقدر برات مهمه وگرنه هرگز حامله نمیشدم چون دختر پسر شدن پنجاه پنجاهه و اینم میدونه ک جنسیت با مرد هست .موندم بین دوراهی بین گناه سقط و ب دنیا اوردنش ..اگه سقطش کنم گناه بزرگیه اگه نکنم با این شوهری ک من دارم هر روز میخواد سرکوفت بهم بزنه و یه عمر منت بذاره سر بچه. خیلی غمگینم خیلی ناامیدم از زندگی کاش من میمردم راحت میشدم خسته ام از این جاهلیت
2 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 14, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما ستاره جان

ببین عزیزم در مورد این مسائل بهتر بود که قبل از بارداری در مورد این مسائل با همسرتان به صورت جدی صحبت می کردید در هرصورت در هر بارداری در مورد جنسیت شرایط یکسان می باشد.

در زمان فعلی نیز بهتر است بدون اینکه دخترتان حضور داشته باشد با همسرتان به صورت جدی صحبت کنید در هرصورت این موردی نیست که بتوانید در مورد آن تکی تصمیم گیری کنید پس بهتر است که در همین زمان با کمک روانشناس این مسئله را با حضور خودتان و همسرتان بررسی کنید تا بتوانید در کنار هم نتیجه گیری بهتری داشته باشید.
پاسخ داده شده نوامبر 15, 2022 توسط Ze⚙ners
سلام.درمورد این موضوع حتما با روانشناس صحبت کنید.این مسئله خیلی مهمه و قضیه جان کودکی هست که قطعا نباید گرفته بشه و انسانیت رو با سقط کودک زیر سوال میبرید. وقتی جنین سالم هس چرا باید به دنیا نیاد .بچه با هر جنسیت فرزند شماست.طرز فکرتون اشتباهه.این دخترتونم میتونه خواهر و همبازی دختر اولتون بشه و بعدا شرایطو در نظر میگیرید برای بچه سوم اقدام میکنید اگه شرایطشو داشتید. الان علم پزشکی پیشرفت کرده با مشورت گرفتن از دکتر میتونید جنسیت بچه سومو انتخاب کنید. الان شوهرتون سرکوفت میزنه بعدا که بچه به دنیا اومد سرگرم بچه میشید و از بدنیا اوردنش خوشحالید.خانوم محترم خیلی خانومای دیگه مثل شما توانایی  باردار شدن ندارن یا نازان و این ویژگی باروری شما خیلی جای خوشحالی داره.
چون میتونید مادر شید و نسلتونو ادامه بدید.
اگه بچه پسر تشخیص داده میشد ولی مشکل داشت شما خوشحال نبودید و دیگه جنسیت براتون مهم نبود.الان که دختره و سالمه شرایط خوبیه.شما الان استرس براتون خوب نیست باید مراقب خودتون باشید که بچه تا ماه اخر سالم بمونه.
شما ۱۷ هفته شده که باز مادر شدی و این شانس دوباره بهتون داده شده و جای خوشحالی داره و حتما یه دلیلی داشته که دختر شده.
بچه دخترم شیرینی خودشو داره.اگه شوهرتون بعد ب دنیا اومدن بچه با شما بسیاری داشت و از جنسیت بچه شکایت کرد مشاوره حضوری مراجعه کنید تا مشکلتون درست بشه و به خوبی با دو تا فرزندتون زندگی کنید.
دارای دیدگاه نوامبر 15, 2022 توسط ستاره
ممنون دوست عزیز
من تصمیممو گرفتم و نگهش میدارم و با عشق بزرگش میکنم بچه هام قلب منن
ولی خیلی سخته ک پدرش نمیخوادش از وقتی فهمیده دیگه حتی از جواب سونو و ازمایشات بچه هم متنفر شده صبحم خودم تنها رفتم دکتر و حتی بعدش ک اومدم خونه نپرسید ک چکار کردی نکردی ..
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,237 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 216 بازدید
سوال شده مارس 29, 2019 در مشاوره مذهبی توسط کریمی
2 پاسخ 127 بازدید
سوال شده اکتبر 22, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 200 بازدید
0 پاسخ 120 بازدید
سوال شده ژوئیه 5, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 356 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Negar
1 پاسخ 200 بازدید
سوال شده ژان 18, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
...