مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمیخام بی چشم و‌رو‌باشم

62 بازدید
سوال شده نوامبر 16, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ساجده
سلام من همسرم خیلی مهربونه خواهرم دانشگاه شهر ما قبول شد نزاشت بره خوابگاه کلی هواشو داره ببره برسونش بیاردش حرص غذاو تایم خوابشو بخوره پنج شنبه جمعه ها ببرمون بیرون چیزی احتیاج داشته باشه گیرنیاد واسش بگرده الان من میخام مهمونی بدم و مادرشوهرم اینارو دعوت کنم خواهرشوهرم مریضه و ولیچریه ب خدا نمیخام گربه کوره باشم ولی اونا اونو با ویلچر میارن تو خونه و من خیلی حساسم ب تمیزی اخلاق شوهرم و مادرشوهرمم جوریه ک اگه چیزی بگم یا چیزی بندازم ناراحت میشن اگرم نگم ک خودم بعدا مدام اعصابم خورده ک زندگیم کثیف شده واقعا توانایی و هزینه مدام شستن نداریم چون تازه شستیم نمیدونم چی کار کنم از طرفی عذاب وجدان میگیرم ک اون خواهرمو رو‌سرش میزاره ولی من مبخام حرکتی بزنم ک ناراحتشون میکنه ب خدا گیج شدم چ کار کنم خیلی استرس این مهمونی دارم
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 16, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در هرصورت شما نیاز است که بین یکی از این موارد یکی از انتخاب کنید در هرصورت شما نمی توانید از آنها بخواهید که فرزندشان را نیاورند و یا اینکه از ارتباط همسرتان با خواهرش جلوگیری کنید به این دلیل که او ویلپر دارد چون احتمالا با واکنش روبرو می شوید.

خب در این مسیر شما با آگاهی به شرایط آنها نیاز است که تصمیم بگیرید می خواهید آنها را دعوت کنید یا نه در کنار اینکه خب می توانید مثلا یک رو انداز بر روی فرش هایتان قرار بدهید که بعد شستن آن راحت تر باشد.

در هرصورت در مسیر ارتباط نیاز است که شما هم به احساسات همسرتان توجه کنید تا بتوانید در کنار هم تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

دقت کنید که قبلا هم در این مورد سوالاتی ارسال شده است برای سوال کردن او به ماشین و.. خب در این مسیر اگر شما بخواهید دائم تمرکز خود را بر این مسئله بگذارید خب این باعث می شود که در مسیر تمرکز بر قسمت های دیگری که می توانید از همراهی خانواده ها داشته باشید و یا از تمرکز بر زندگی مشترکتان کاسته شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,828 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 80 بازدید
1 پاسخ 90 بازدید
2 پاسخ 286 بازدید
2 پاسخ 159 بازدید
2 پاسخ 457 بازدید
...