مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسرم در مواقع بیماری من دقیقا از من فاصله می گیره ؟وقتی که بهش نیاز دارم

414 بازدید
سوال شده ژان 23, 2019 در زوج درمانی توسط نسرین
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 23, 2019 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده مارس 13, 2019 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید خب نکات بسیاری وجود دارد که باید دقت کنید ایا در تعامل و روابط شما مسائلی وجود دارد که خب باید دقت داشته باشید و بررسی کنید .اگر شما بیش از حد فرد حمایت گری هستید و طرف مقابل شما این طور نیست این خودش نکته مهمی است که مطرح می شود .خب شما کم کم به ایشون الگویی می دهید که ناخواسته به سمتی پیش برود .
که شما فقط از ایشون حمایت کنید و از طرفی اگر شما فردی باشید که مدام در مورد سلامت و بیماری خودتون نگران باشید ناخواسته روالی را تعیین می کنید که بیماری برای طرف مقابل شما کاملا لوث خواهد شد و خب توحهی نمی کنند
مردها به طور کل رابطه حمایت گرانه ای که زنان در ذهنشون هست را ندارند مگر رفتارها نشان دهد و در مورد نیازها با ایشون صحبت کنید که چه چیزی می خواهید .
در نظر داشته باشید که به هر صورت تعامل دو نفره است و روابط به سمتی پیش می رود که هر دو در برخی رفتارها ممکن است دچار مشکل شو
امیدوارم موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,053 سوال

27,799 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,982 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 141 بازدید
سوال شده دسامبر 25, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
...