مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من درگیر مشکل کوچیکی هستم که خیلی بزرگتر از منه

162 بازدید
سوال شده نوامبر 20, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط مطهره
من یک دختر نوجوون ۱۳ ساله ام که دوستان زیادی دارم امسال که وارد دبیرستان شدم با دختری آشنا شدم که در لحظه اول دنیام شد انقدر دوسش داشتم که با اینکه نمیشناختمش براش روز تولدش کادو گرفتم و زندگیم شد اون . انقدر به صورتش دقت کردم که میدونم وقت ناراحتی پلکاش میلرزه یا وقتی نگرانه انگشت هاشو تکون میده و این دوستی ادامه پیدا مرد تا درست ۲۰ روز پیش وقتی من به دلیل آنفولانزا نرفتم مدرسه و دختری که از من متنفر بود رفت پیشش نشست اول زیاد توجه نکردم ولی بعد دیدم دوستم فراموشم کرده و قلبم شکست از اون روز هر موقع به دوستم فکر میکنم گریم میگیره
2 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 20, 2022 توسط بی نام
چه نوع علاقه ای بهش داری؟؟
پاسخ داده شده نوامبر 20, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما مطهره جان

ببین عزیزم شما در اول نوجوانی قرار دارید و خب در این شرایط سنی اینکه به روابط دوستی توجه بیشتری کنید یک امر طبیعی است اما اهمیت دارد که به میزانی بر این روابط سرمایه گذاری داشته باشی که بر شرایط روحی خودت تاثیر نگذارد و سازندگی داشته باشد.

خب شما اگر ارتباط با این خانم را دوست دارید بدون وارد شدن به یک رقابت بهتر است که اگر تمایل به ارتباط با این فرد دارید خب با او صحبت کنی و دلیل این کناره گیری را بپرسید و حتی تمایل به ارتباط را با در میان بگذاری خب اگر او هم دوست داشته باشد می توانید با ارتباط دوستانه داشته باشید اما بازهم بهتر است که میزان ارتباط به اندازه ای باشد که بر بقیه مسائل زندگی شما تاثیر نگذارد در کنار اینکه سلامت روانی شما را نیز تحت تاثیر قرار ندهد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,415 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 1,892 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 20 بازدید
4 پاسخ 765 بازدید
سوال شده نوامبر 8, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط نمیدونم
...