مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

زن های وحشی نی نی سایت باعث سقط جنین خواهرم شدند. خواهرم میگه خودشو میکشه.

3,877 بازدید
سوال شده نوامبر 22, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط پرستو
ویرایش شده نوامبر 23, 2022 توسط ravanshenasesite
خواهر بیچاره * من چندسال بود بچه دار نمیشد. دیگه خونواده شوهرش حرف از طلاق میزدن. کلی اذیتش میکردن. با کلی دوا درمون حامله شده بود. چه ذوق و شوقی داشت....

خواهر بدبختم تو نی نی سایت کوفتی عضو بود. یه بار انگار تو .......بحث حجاب و مذهب و اینا شده بود. به خانمایی که اهل حجاب نیستن و اونایی که مذهبی نیستن توهین شده بود. خواهرم خداپرست و مهربونه ولی مذهبی و حجاب کامل نیست. خواهرم با زبون خوش و با منطق به اون خانمای مذهبی گفت از این حرفا نزنن و به بقیه احترام بذارن. اما خانمای مذهبی ادامه دادن و کلی توهین هم به خواهر من کردند.

خواهرم حرصش گرفت جوابشونو میداد. جوری جوابشونو میداد که دیگه اون مذهبی ها داشتن کم میاوردن.  شروع کرده بودن به لعنت کردن و واگذار کردن به قیامت و پیامبر و پل صراط. خواهرم گزارششونم زد. انگار بقیه کاربرهام گزارش زدن. تاپیک حذف شد.

اما فرداش یکی از همون خانمای مذهبی زنگ زد به خواهرم و گفت از طریق نی نی سایت شمارتو به دست اوردم. خواهرم تو نی نی سایت با شماره موبایلش عضو شده بود. زنه میگفت یکی از نی نی یارها اشنامه. اون شمارتو بهم داده. هی این زنه زنگ میزد و خواهرمو با تهدیدهاش میترسوند..... یه حرف هایی هم میزد. انگار یه چیزهایی هم از زندگی خواهرم میدونست. نمیدونم حالا از کجا میدونسته؟ هک کرده گوشی خواهرمو؟ نمیدونم چه جوری فهمیده.

چند روز خواهرمو ترسوند و ازار داد. تا این که خواهرم بچشو از دست داد.... بچه ای که اون همه براش انتظار کشیده بود... بچه ای که اون همه براش دوا درمون کرده بود....

دکتر گفته میتونه علت سقط، همین ماجرا و استرس های زیادی باشه که خواهرم کشیده و اعصاب و روحشو داغون کرده.

خواهرم حالا که بچش از دست رفته به ما گفته چی شده و حالا میگه میخواد خودشو بکشه.چی کار کنیم؟
6 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 22, 2022 توسط چایکو حرفه ای (2,400 امتیاز)
ویرایش شده نوامبر 23, 2022 توسط ravanshenasesite
سلام پرستو جان

واقعا خدا لعنتشون کنه مراعات حال یه زن حامله رو نکردن ..... حق خواهر عزیزتون این نبوده مطمعنم ....این همه تلاش برای بچه دار شدن ... به خاطر یه قانع کردن یه عده ادم بی عقل .....اصلا انقدر شوکه شدم خوندم ...نمیدونستم وضع اون.... اینطوریه ......خدا خودش به خاک بنشونتشون ......معلومه خواهرت دل پاک و نازکی داره مهربونه و خدا دوسته که خواسته یه عده رو به عقل بیاره .....واقعا دلم گرفت اونم بدجور ...خدا خودش به خواهرت صبر بده سخته اینقدر زحمت و تلاش بعد به خاطر یه نفر اینطوری شه ......فقط دعا میکنم خدا تو دل خواهرت یه نوری بندازه....از این تاریکی و شوک رهاش کنه !
پاسخ داده شده نوامبر 22, 2022 توسط بی نام
داستان غم انگیز ولی پر از شک و ابهامی بود !!!
یه جوری تعریف کردی که خواهرت بیگناه بوده و اونا مقصر
خب ایشون میتونست بحث و مشاجره رو ترک کنه
خودش کش داده داستان شده و...
دارای دیدگاه نوامبر 22, 2022 توسط لیلا
اصلا این کار درسته به نظرت که نی نی یار(کاربرهایی که مدیران نی نی سایت بهشون مسئولیت حذف تاپیک و پست و کاربری و نظارت و... دادن.) بیاد شماره موبایل یک کاربر رو بدون اجازه اون کاربر، به یک کاربر دیگه بده؟ این هرکی هرکی بودن و بی قانونی و ناامنی نی نی سایت رو میرسونه.
هر بحثی هم شده باشه. دلیل نمیشه اون زن مذهبی چنین کاری بکنه. اون زن مذهبی مزاحمت تلفنی ایجاد کرده. تهدید کرده. کار این زن مذهبی جرمه. باید برن پیش پلیس شکایت کنند از این زن مذهبی.
چرا فقط میگی خواهر ایشون نباید مشاجره رو ادامه میداد؟ اون زن مذهبی که اون همه هم ادعای درستیش میشه، چرا مشاجره رو ادامه داد؟ حالا یه بحثی تو یه تاپیکی شد. تاپیک رو هم که حذف کردند. تموم شد رفت. چرا اون زن مذهبی رفته شماره خواهر ایشون رو گرفته و مزاحم خواهر ایشون شده؟ خواهر ایشون که زنگ نزده به اون زن مذهبی. اون زن مذهبی زنگ زده به خواهر ایشون.
دارای دیدگاه نوامبر 23, 2022 توسط بی نام
حالا چرا صد بار گفتی زن مذهبی
ربطی به مذهبی بودن و غیر مذهبی نداره دعوا دعواست
مذهبی دعوا نمیکنه؟؟!!!
دارای دیدگاه نوامبر 23, 2022 توسط لیلا
کلمه های زن مذهبی و خواهر ایشون رو تکرار میکردم تا قاطی نشند. اگه هر دو رو میگفتم زن قاطی میشدند.
اتفاقا الان هم تو جامعه میبینیم که همش زن های مذهبی و چادری گیر میدن به خانم های دیگه و تو پوشش و زندگی خصوصیشون دخالت میکنن به اسم اسلام و دعوا شروع میکنند. اینجا هم زن مذهبی سر حجاب و مذهب دعوا راه انداخته. متن سوال رو بخون.
دارای دیدگاه نوامبر 23, 2022 توسط بی نام
چرا زود قضاوت میکنید ؟؟!!!
ایشون فقط قسمتی از ماجرا رو گفتن که به نفع خودشونه
این متجرا بخش های دیگه هم داره تا اونا رو نشنیدید و نفهمیدید  قضاوت نکنید
دارای دیدگاه نوامبر 23, 2022 توسط اریا
بی نام تو از کجا میدونی این ماجرا بخش های دیگه هم داره؟ مگه تو تو دعواشون بودی؟
دارای دیدگاه نوامبر 25, 2022 توسط بی نام
نه ظاهرا شما بی دین وجدان هم نداری میگی فقط حق با منه
خواهرش داره میگه بحثشون شده پس یعنی دو طرف با هم حرفایی زدن
چی گفتن کسی نمیدونه
شما ها اینجا نشستید میگید حق با اونی که مذهبی نیست
خخ
واقعا برا افکار دوزاری تون متاسفم!!!!
دارای دیدگاه نوامبر 25, 2022 توسط مبینا
هر بحثی هم بینشون شده باشه، هر حرفی هم بینشون زده شده باشه، دلیل نمیشده زن مذهبی شماره زن باردار رو گیر بیاره و هی زنگ بزنه بهش و اون قدر اذیتش کنه و تهدیدش کنه و بهش استرس وارد کنه که باعث شه زن باردار بچشو از دست بده. الان تو و یک نفر دیگه باهم بحث کنید، دوست داری اون شخص بیاد شماره تو رو گیر بیاره و هی زنگ بزنه بهت و برات مزاحمت ایجاد کنه؟ اگه یه نفر شماره خودت رو گیر بیاره و همین جوری برات مزاحمت ایجاد کنه، بازم میگی حق داره چون بحثمون شده؟ چون فلان حرف رو بهش زدم؟
کاری که این زن مذهبی کرده ایجاد مزاحمت تلفنی هست و طبق قانون جرمه.

تو بی وجدانی که تو هر موضوعی میخوای طرف اونی رو بگیری که مذهبیه حتی اگه اون مذهبی جرم بزرگ و جنایت کرده باشه. فقط چون مثل خودت خشکی مقدسه میخوای طرفش رو بگیری. اینجا یک بچه کشته شده. از نظر شما خرمذهبی های وحشی که جون اون بچه ارزش نداشته. چون مادرش مثل شماها مذهبی نبوده، بچشو خشکی مقدس بار نمیاورده. اون بچه مثل شماها خشکی مقدس نمیشده. از نظر شما خرمذهبی ها فقط جون کسی ارزش داره که مثل خودتون خشکی مقدس باشه. نمیتونید تحمل کنید کسی با شما تفاوت داشته باشه. اگه کسی با شما متفاوت بود، جونش رو بی ارزش میدونید و فکر میکنید حق دارید هر بلایی بخواین سرش بیارید. شما خرمذهبی ها خیلی بی وجدان هستید. همین که تو نشستی اینجا حق رو میدی به اون زن جنایتکار و قاتل مذهبی، نشون میده که شما خرمذهبی ها خیلی بی وجدان هستید.

من واقعا برای افکار دوزاری شما خرمذهبی ها متاسفم که همه فکر و ذهنتون فقط شده دخالت تو زندگی مردم. دخالت تو این که مردم چی پوشیدند. مردم سگ دارند یا ندارند. مردم ماهواره دارند یا ندارند و... سرتون تو زندگی خودتون باشه. دینتون رو برای خودتون نگه دارید. این قدر دنبال تحمیلش به کسانی که نمیخوان نباشید. از کی تا حالا فضولی تو زندگی مردم شد افکار درست، که تو از افکار ما ایراد میگیری؟ افکار خود شما خرمذهبی ها چیه؟ زن سرتا پا تو چادر مشکی باشه. مثل اشغال داخل مشمای اشغالی بیاد بیرون. اهنگ و رقص و هر جور خوشی حرامه. فقط نوحه و گریه درسته و.... شما خرمذهبی ها که افکارتون از نظر هر روشنفکری مردوده، از افکار ما ایراد میگیرید؟! فقط خرمذهبی های دیگه متحجری مثل داعش و طالبان از افکار شماها خوششون میاد. پس ببین افکار خودت چه قدر سطح پایین و گنده. بعد میای از افکار ما ایراد میگیری؟!

بی نام تو فقط در صورتی میتونی بگی اون زن مذهبی حق داشته شماره زن باردار رو گیر بیاره و اون جوری مزاحمش بشه و اون قدر بهش استرس وارد کنه و باعث سقط جنینش شه، که اگه کسی هم با تو بحث کرد و شماره تو رو گیر اورد و زنگ زد بهت و برات مزاحمت ایجاد کرد و تهدیدت کرد و اذیتت کرد، بهش حق بدی و بگی چون من باهاش بحث کردم و فلان حرف رو بهش زدم، این فرد حق داره مزاحمت تلفنی برام درست کنه و تهدیدم کنه. اگه برای خودت هم چنین اتفاقی بیقته حاضری چنین حرفی بزنی؟
پاسخ داده شده نوامبر 23, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما پرستو جان

ببین عزیمز ناراحتی شما برا خواهرتان قابل احترام می باشد اما چند مورد با اهمیت وجود دارد در اول اینکه خواهر شما بهتر است حریم خصوصی خود را بیشتر حفظ کنند چون در هرصورت در فضاهای مجازی از این مشکلات زیاد است و خب در کنار اینکه ایشان با مواجهه شدن با این شرایط بهتر بود از این خانم و این شماره شکایت می کردند و یا با دیگر اعضای خانواده این موضوع را در میان می گذاشتند در هرصورت مراقبت از خودشان اهمیت زیادی دارد .

در مورد دوم اینکه لطفا با وجود ناراحتی لطفا از تشویق افراد برای انتقام گیری و یا ارتباط با این افراد که در سایت پیام می گذارند خوداری کنی چون سایت هیچ گونه مسئولیتی در این مورد ندارد و خب شما نیز بهتر است مراقبت از خودتان و حریم شخصیتیان را داشته باشید چون این مورد در تایپیک های دیگر شما نیز مشاهده شده است.

در مورد سوم اگر خواهر شما افکار خودکشی دارند بهتر است برای ایشان شرایط مراجعه به روانشناس را ایجاد کنید چون ایشان در شرایط روحی خوبی نیستند و خب درگیر کردن ایشان با این مسائل هم کمکی به ایشان نمی کند .

در آخر اینکه از همه کابران خواهش می شود از بحث سیاسی یا توهین به قشر خاصی از جامعه به هر شکلی خوداری کنید.
دارای دیدگاه می 9, 2023 توسط رویا
یعنی نمیشه شکایت کرد،شماره نیوفتاده؟واقعا عجب وضعی شده،لطفا اطلاعات بیشتری وارد کنید - حداقل 12 کاراکتر،باشه چشم،،،از کجا بیارم ۱۲کاراکتر
پاسخ داده شده می 18, 2023 توسط سرنوشت
نمایش از نو می 18, 2023
باباچرته معلومه از حرفات گیرم ادمایی مذهبی به خواهرت فوش دادن اما از کجا در مورد زندگی خواهر یاوشمارشو داشت  نی نی سایتم اینجور نیست که شماره هر کسی بده حتی اگه دوستشم بود و داد اون زندگیشو از کجا میدونسته همه حرفاتون چرته چون میخاین با این کار ذهن مردمو نسبت به مذهبی ها خراب کنید
دارای دیدگاه می 18, 2023 توسط مینو
ذهن مردم نسبت به مذهبی ها خراب هست.
نمیدونم این ماجرایی که ایشون نوشته راسته یا نه. ولی نی نی سایت واقعا توش مذهبی و ساندیسی وحشی و بددهن که هیچ نظری جز نظر خودشون رو نمیتونند تحمل کنند زیاده. خود من تو نی نی سایت بودم درخواست خودمسدودی دادم اومدم بیرون. تاپیک در مورد پاپ فرانسیس گذاشته بودم. ساندیسی ها و مذهبی های وحشی مینوشتند چرا در مورد خامنه ای تاپیک نزدی؟ به پاپ فرانسیس هم نسبت هایی میدادن که ممکنه درست نباشه مثل فراماسون و... گزارش میزدن تاپیکم حذف شد. یعنی دیگه حالم از اون جا و این همه تعصب به هم خورد.
مذهبی ها خودشون با کارهاشون و خصوصا اون گشت ارشادشون که اون گند رو به بار اورد تو کشور، برای خودشون ابرو نذاشتند و ذهن مردم رو نسبت به خودشون خراب کردند.
پاسخ داده شده می 18, 2023 توسط بی نام
انقدر حالم از نی‌نی‌سایت بِهَم می‌خوره که حَد نداره
پاسخ داده شده 18 ژان 2024 توسط Sarghok ممتاز (140 امتیاز)
واقعا نی نی سایت خیلی مزخرفه توش یه مشت عقده ای مذهبی بدبخت بیچاره ریخته آن که همه اش از زندگیشون ناله میکنن و خودشون و مریم مقدس میدونن و خدا نکنه تو برخلاف نظرشون تاپیک بزنی میترکن از حسادت و نفرت.و هر چی دارن ندارن پیام میزارن چون خیالشون راحته کسی نمیشناستشون خیلی راحت شخصیت واقعی‌شون و نشون میون.من دیگه خودم درخواست لغو کاربری زدم وقتی فهمیدم اولا دلم واسه بدبختی شون میسوخت بعد فهمیدم خیلی داغونن خودشون که زندگیشونم داغونه.همش در حال نق زدن و گله کردن از بقیه ان و خودشون و پاک و منزه میدونن.خیلی چندشن.خیلی بده انقدر خشک مذهب باشی که بخوای بقیه رو هم به زور قانع کنی مثل خودت فکر کنن.اونا حتی خودشونم خدا رو نشناختن که باعث آزار و اذیت بقیه میشن بعد می خوان خدا رو به بقیه هم بشناسونن.اگه جهنم وجود داشته باشه اینا صف اول جهنمن انقدر که بقیه رو آزار دادن.مسلمون واقعی انقدر درگیر ارتباطش با خدائه و انقدر قلبش از مهر و محبت پر شده که نمیتونه کسی و آزار بده.مطمئن باش کسایی که باعث کشته شدن یه طفل معصوم شدن تاوانش و تو زندگیشون پس دادن.اونا صدای شیطان و میشنون حرفای شیطان و تکرار میکنن فکر میکنن خداست.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,035 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 210 بازدید
سوال شده مارس 29, 2019 در مشاوره مذهبی توسط کریمی
1 پاسخ 304 بازدید
2 پاسخ 607 بازدید
سوال شده نوامبر 14, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ستاره
1 پاسخ 98 بازدید
سوال شده می 18, 2023 در قبل از ازدواج توسط Zahra1381 ممتاز (160 امتیاز)
2 پاسخ 425 بازدید
0 پاسخ 185 بازدید
...