مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شوهرم همیشه دوست دارد خودش را پیش من درجایگاهی بزرگ جلوه دهد

209 بازدید
سوال شده ژان 30, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط ....
شوهرم همیشه پیش من دوست داره خودشو بزرگ جلوه بده مثلا من به اقایی ک مربیم بود یا اینکه به کسی پیام میدم در رابطه با کاری ک باهاش دارم صحبت میکنم تو تلگرام پیام میدم شوهرم سریع واکنش نشون میده و به اقتضای کارش هر چند قراردادیه اما گوشیش فورا از جیبش درمیاره الکی زنگ میزنه و میگع اقا تهتوی این نفرو دربیار بعد الکی بهم میکه دوستم یود بهش زنگ زدم میگه شخصی که بهش پیام دادی ادم درستی نیست .. شوهرم همش میخواد این شخصی ک بهش پیام دادمو پیشم خراب کنه من ازین اخلاقش واقعا متنفرم نمدونم چیکار کنم ؟؟؟؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 30, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

ممکن است همسرتان شیوع مناسبی را برای ابراز احساساتشان در نظر نگرفته باشند اما به نظر می رسد که اگر ایشان تنها در این موارد واکنش نشان می دهند بخاطر علاقیشان به شما باشد و سعی دارند که به شما نشان بدهند مراقب شما هستند و برایشان اهمیت دارید و دوست دارند تنها به ایشان توجه کنید. بهتر است در این مواقع خیلی راحت برخورد کنید و نشان بدهید که تنها یک فرد کاری می باشند و جز این برایتان اهمیتی ندارند بهتر است به همسرتان توجه کنید و به او نشان بدهید که هیچ فردی برایتان به اندازه ایشان اهمیت ندارد از ابراز احساسات خود به همسرتان خوداری نکنید هرچقد میزان رابطه عاطفی شما نزدیک تر باشد ایشان حساسیت کمتری ممکن است به این مسائل نشان بدهند البته در صورتی که حدود را در روابط کاری رعایت کنید  نشان بدهید ایشان را چقدر دوست دارید هرچقد شما واکنش بیشتری نشان بدهید ایشان نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان می دهند و ممکن است بر جهات دیگر رابطه شما نیز به مرور زمان تاثیر بگذارد . بهتر است در این مسیر به صورت حضوری نیز برای بررسی بیشتر با یک روانشناس صحبت کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,727 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,643 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 190 بازدید
1 پاسخ 96 بازدید
2 پاسخ 167 بازدید
1 پاسخ 113 بازدید
5 پاسخ 929 بازدید
...