مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

میخوام درباره اخلاقم بهم پیشنهادی داده بشه

188 بازدید
سوال شده ژان 30, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط m
نمایش از نو ژان 30, 2019
سلام من دختری 18ساله هستم و بسیار روحیه بد اخلاقی دارم به شدت اطرافیان خودم رو ناراحت میکنم واین باعث ناامیدی من شده حتی در درس خوندنم هم تاثیر گذاشته واین احساس ناامیدی داره نابودم میکنه بطوری که به ادامه زندگیم هیچ علاقه ای ندارم حتی به مرگ هم فکر کردم و چند باری انجام دادم ولی بی فرجام بود واقعا حوصله زندگی و پدرو مادرمو ندارم و زندگیم خلاصه شده تو درس و دعوا دیگه حس میکنم کشش دعوارو هم ندارم و زود میشکنمو گریه و.....میخواستم راهکاری برای بهتر شدن اخلاقم بهم پیشنهاد بدین!چیکارکنم که اخلاقم بهتر بشه؟یا چیکارکنم بتونم بازندگیم کنار بیام یاتحملش کنم ؟؟؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 30, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

روحیات شما در این سن از حساسیت بیشتری برخودار است و این حساسیت ها و زودرنج تر بودن شما قابل درک است اما بهتر است به این موضوع توجه کنید که علایمی که شما بیان کردیداز جمله : افکار و اقدام به خودکشی ، گریه ، بداخلاقی، بی حوصلگی، گوشه گیری و... نشانه های افسردگی می باشد و بهتر است برای درمان آن به صورت حضوری با یک روانشناس صحبت کنید چون نیاز است دلایل آن شناسایی شود چون اگر این علایم ادامه پیدا کند می تواند بر کارکرد اجتماعی و درسی و ... شما تاثیر گذارد در این موضوع برای بررسی دقیق با یک روانشناس به صورت حضوری صحبت کنید. هرچقد میزان شناخت شما از خودتان و اهدافتان بیشتر باشد می توانید تمرکز بیشتری بر روی رفتارهای خود داشته باشید دقت کنید که چه چیز در رفتار اطرافیان وجود دارد که شما را عصبی و ناراحت می کند . سعی کنید برنامه ریزی  داشته باشید برای کارهای روزانه خود و در بین برنامه ها از ورزش نیز استفاده کنید چون می تواند با ترشح هرمون دوپامین میزان افسردگی شما را کاهش بدهدهمچنین سعی کنید در جمع آرام صحبت کنید تا بتوانید خشم خود را کنترل کنید و برای صحبت هایی که می خواهید انجام بدهید کلمات مناسب پیدا کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
دارای دیدگاه ژان 30, 2019 توسط m
بعله من یه مدتی هم افسردگی داشتم ولی واقعا هیچ علاقه ای به ادامه زندگیم ندارم حتی نمیدونم هدفم برایه ادامه زندگی چیه چرا درس میخونم چرا زندم و....لطفا یه راه حلی بگین کمکم کنین؟؟؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,814 پاسخ

29,374 دیدگاه

2,923 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 213 بازدید
3 پاسخ 1,833 بازدید
2 پاسخ 254 بازدید
1 پاسخ 119 بازدید
3 پاسخ 281 بازدید
1 پاسخ 185 بازدید
سوال شده ژان 14, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط محمد جواد
1 پاسخ 114 بازدید
سوال شده اکتبر 18, 2020 در قبل از ازدواج توسط حلما
...