مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رفتار من چگونه باید باشد

90 بازدید
سوال شده فوریه 2, 2019 در مشاوره مذهبی توسط کوثر
سلام من 18 سال هست زندگی میکنم دوفرزند دارم خودم فردی معتقد نه افراطی و مبادی آداب هستم و همیشه تمام تلاشم را برای ایجاد یک زندگی خوب وبا ارامش برنامه ریزی کردم .همسرم مردی دست و دلباز هست البته تاحدی ولی هم درو غ می گوید و هم زود عصبانی میشود و هم همیشه از من و خانواده ام شاکی هستند همه به من میگویند با فن بیانی که دارم  صبر و اخلاق خوب چرا نتونستم همسرم را تغییر دهم.ممنون
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 2, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

این موضوع نیاز به بررسی دقیق دارد . آیا همسرتان همیشه ناراحت و عصبانی هستند یا تنها در مورقعیت های خاصی این اتفاق رخ می دهد؟ آیاممکن است رفتارهای شما باعث شده باشد ایشان نتوانند حقیقت یک موضوع را از شما پنهان کنند؟ ایشان چند سالشان است؟ آیا اعتماد به نفس خوبی دارند؟

ببینید دوست عزیز تغییر افراد تقریبا اگر این ویژگی ها جز شخصیت اصلی ایشان باشد بسیار سخت است و نیاز به کمک یک رواشناس می باشد تا در اول بعد شخصیتی ایشان شناسایی شود و بعد ایشان مشکلات خود را بپذیرند و بعد تغییرات به مرور زمان صورت گیرد.

بهتر است در کنار صبر و آرامش شناسایی کنید که همسرتان در چه زمان هایی رفتارهای بهتری از خود بروز می دهند تا بتوانید با توجه و تشویق این زمان ها مثلا با بغل کردن ، لبخند زدن، بوسیدن و ... می توانید این رفتار را در ایشان تقویت کنید و همچنین زمان ها و موقعیت هایی که ایشان ایشان از زندگیشان شاکی هستند و عصبانیت ایشان را شناسایی کنید که شاید بتوانید با تغییر این موقعیت ها و یا درک بیشتر این موقعیت ها بتوانید کنترل بیشتری داشته باشید . آرامش شما می توانید در ایجاد این تغییرات و شناسایی انها به شما کمک کند.  گاهی اوقات فرد چون فکر می کند که همسر یا خانواده اش نمی توانند درست صحبت های او را درک کنند یا ممکن است این اشتباهات را به رخش بکشند و به او سرکوفت بزنند و یا نمی تواند به راحتی با همسر و فرزندانش صحبت کند بدون قضاوت و یا بی اعتماد به نفسی می تواند باعث دروغ گفتن فرد شود.در این مسیر بهتر است به صورت حضوری با یک روانشناس برای بررسی دقیق صحبت کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,758 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 256 بازدید
1 پاسخ 351 بازدید
3 پاسخ 296 بازدید
2 پاسخ 112 بازدید
1 پاسخ 248 بازدید
1 پاسخ 96 بازدید
سوال شده دسامبر 8, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
0 پاسخ 136 بازدید
سوال شده ژوئن 6, 2021 در قبل از ازدواج توسط فاطمه امینی
...