مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شوهرم زمان عصبانیت حرف میزنه رو مخم میرع

74 بازدید
سوال شده فوریه 3, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
هفت ماهه ازدواج کردم و شوهرم زمان عصبانیت حرف میزنه و من بیشتر عصبی میشم بارها بش گفتم زمان عصبانیت حرف نزن یا برو بیرون از اتاق گوش نمیگنه و وامیسته و حرف میزنه زمان صحبت کردنمون زمان خواستگاری میگفت اینطور باشیم اما الان اصلا اینطور نیست باید چکار کنم ؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 3, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

سبک شخصیتی افراد با یکدیگر فرق دارد و این موضوع باعث می شود در زمانهای مختلف متفاوت عکس العمل نشان بدهند. گاهی بعضی از افراد در زمان عصبانیت سعی می کنند با توضیح دادن خودشان و طرف مقابلشان را ارام کنند و در مقابل افرادی نیز وجود دارند که دوست دارند در زمان عصبانیت سکوت کنند تا بتوانند از نظر ذهنی آرام شوند و بعد صحبت کنند . بهتر است زمانی که در صلح به سر می برید در محیط آرام و دوستانه  و بدون توهین و مقصر جلوه دادن طرف مقابلتان در مورد این موضوع با یکدیگر صحبت کنید و به یک توافق دو طرفه برسید و دلایل یکدیگر را برای سبک رفتاری متفاوت گوش بدهید تا بتوانید بهتر همدیگر را درک کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
دارای دیدگاه فوریه 5, 2019 توسط بی نام
نمایش از نو فوریه 6, 2019
اتفاقا در زمان مناسب هم بهش گفتم و باهاش صحبت کردم ک این کارو نکنه اما گوش نمیدهّّّّ.....- حالا چیکار کنم راه حل بعدی لطفا
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,512 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 220 بازدید
1 پاسخ 195 بازدید
3 پاسخ 190 بازدید
...