مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

صیغه موقت و ازدواج

347 بازدید
سوال شده فوریه 5, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط ستاره
دختری ۲۶ ساله هستم که همکارم که ۴۴ سالشون و متاهل هستن به من ابراز علاقه کردن من ابتدا به ایشون علاقه نداشتم و سعی کردم ایشون از خودم دور کنم و کمکشون کنم که این عمل من موجب تن دادن به ازدواج موقت شد و حالا هم ایشون و هم من علاقه زیادی بهم پیدا کردیم که نمیتونیم جدا شیم و از طرفی نه خانواده ایشون رضایت میدهند و نه خانواده من و اینکه ما با هم معاشقه هم داشتیم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 5, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

بهتر است به اینگونه روابط بیشتر دقت کنید ایشان متاهل هستند و رابطه داشتن با شما زمانی که همسرشان رضایت ندارند خیانت محسوب می شود و اینکه ایشان به هردلیلی قبل از رفع کردن مشکلات زندگی سابق خود به سراغ شما آمده است می تواند جای تفکر داشته باشد . شما در سنی قرار دارید که می توانید موقعیت های ازدواج داشته باشید و با این رابطه خود را در معرض آسیب قرار می دهید . عموما با توجه به اینکه ممکن است این گونه آقایان در زندگی مشترک خود مشکلاتی داشته باشند و گاهی حتی مشکلی نیز وجود ندارد و تنها بخاطر تنوع طلبی به سراغ افراد می روند وقتی به فردی گرایش دارند سعی می کنند با توجه عاطفی و مالی او را به خود جذب کنند و اشتباه بودن رابطه خود را با دلایلی بپوشانند . دوست عزیز واقعیت این است که شما با رابطه با این آقا هم به خودتان آسیب وارد می کنید و هم به زندگی مشترک این آقا و همسرشان و حتی فرزندانشان ، بهتر است با واقع بینی بیشتری به موضوع توجه کنید و نیاز عاطفی خود را در مسیر درست تری سرمایه گذاری کنید که بتواند قابل رشد باشد و آسیبی برای شما به همراه نداشته باشد . فردی که به همسر رسمی خود با تمام تعهدات و آگاهی خانواده خیانت میکند حتی در صورت ازدواج با شما امکان این موضوع برای تکرار شدن وجود دارد . ایشان بهتر بود اگر در زندگی مشترک خود با همسرشان مشکلاتی دارند سعی می کردند تکلیف زندگی اول خود را مشخص کنند و بعد وارد یک رابطه دیگر شوند تا برای کسی آسیبی به همیراه نداشته باشد. در این مواقع عموما برای زن وابستگی زیادی رخ می دهد و در آخر نیز باید بپذیرد فرد سوم یک رابطه است و باید از آن خارج شود بهتر است  احساسات شما قابل درک است اما قبل از وابستگی خیلی زیاد دقت بیشتری به رابطه خودتان کنید و سعی کنید تصمیم گیری کنید. گاهی فرد بخاطر وابستگی عاطفی، مالی، و گاهی حتی ترس نمی خواهد رابطه را تمام کند و بهتر است در این موارد به صورت حضوری برای کمک به ادامه مسیر از یک روانشناس کمک بگیرید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,597 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 815 بازدید
سوال شده فوریه 6, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط ستاره
1 پاسخ 167 بازدید
1 پاسخ 1,842 بازدید
2 پاسخ 485 بازدید
سوال شده ژوئن 1, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
5 پاسخ 2,584 بازدید
1 پاسخ 514 بازدید
سوال شده سپتامبر 19, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط احمدرضا
2 پاسخ 294 بازدید
سوال شده اکتبر 28, 2019 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 937 بازدید
سوال شده دسامبر 6, 2017 در دوستی یا نامزدی توسط سارا
1 پاسخ 309 بازدید
سوال شده می 18, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
...