مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج دوم به صورت دائم

157 بازدید
سوال شده فوریه 6, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط احمد
من مردی متاهل دارای فرزند و از زندگی خودم راضیم و هیچ کم و کاستیدر زندگیم نداشتم. در محیط کار با خانمی آشنا شدم که حس کردم با ازدواج موقت به ایشون کمک میکنم و وانمود میکنم دوستشون دارم فقط برای کمک به ایشون که مجرد بودن ولی بعد با پاسخ نه شنیدن از ایشون متوجه شدم بهش علاقه دارم و حسی که نسبت به ایشون در من به وجود آمده بود نسبت به همسر اولم نداشتم تا اینکه ایشون راضی شدن با شرط حتی بدون اجازشون بهشون دست نزنم به عقد موقت رضایت دادن تا من آروم بشم اما الان خیلی بهشون وابسته شدم و از طرفی نا خانواده من و نه خانواده ایشون رضایت به ازدواج نمیدن با توجه به اینکه ایشون به من واسته است و رابطه با هم داشتیم بهترین کاری که من میتونم برای ایشون انجام بدم چیست؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 6, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که اینگونه روابط عموما با آسیب هایی برای هردو طرف همراه می باشد و با توجه به اینکه ازدواج دوم از نظر افراد کمی مورد پذیرش است بهتر است زندگی مشترک اول خود را در اولویت قرار بدهید اینگونه وابستگی ها در اینگونه روابط کاملا عادی محسوب می شود بهتر است هر دو باهم به یک تصمیم گیری مشترک دست پیدا کنید که هردو نفر از کمترین آسیب برخوردار شوید . ممکن است ایشان به دلیل برطرف شدن نیاز مالی و عاطفیشان به شما وابستگی زیادی داشته باشند و بر مشکلات آینده چشم پوشی کنند بهتر است به صورت حضوری به یک روانشناس مراجعه کنید تا به کمک ایشان این رابطه تصمیم گیری شود و در صورت اتمام رابطه به ایشان کمک شود شرایط موجود را بهتر پذیرا شوند.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,201 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 370 بازدید
1 پاسخ 208 بازدید
1 پاسخ 113 بازدید
1 پاسخ 195 بازدید
1 پاسخ 416 بازدید
سوال شده مارس 26, 2021 در قبل از ازدواج توسط sh
5 پاسخ 495 بازدید
2 پاسخ 144 بازدید
سوال شده دسامبر 13, 2019 در مشاوره تلگرامی توسط بهاره
...