مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

افسردگی شدید

2,097 بازدید
سوال شده فوریه 7, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام.من خیلی حالم بده .احساس خیلی بدی دارم . نمی‌دونم از زندگی‌ چی‌میخوام. ب هیچی علاقه ندارم .هیچی حالمو خوب نمیکنه .با هیچی خوشحال نمیشم .۲۲ سالمه ۳ سال پیش با اصرار پدر و مادرم با پسر خاله م که دانشجو بود ازدواج کردم. ب دلیل این که سربازی نرفته بود و کاری نداشت و همچنین قد کوتاهش جوابم منفی بود ولی در آخر با اصرار مادرم راضی شدم .ولی الان خیلی پشیمونم .البته الان باتوجه به این ۲ ماهه باردارم پشیمانی فایده‌ای نداره.از بارداری هم راضی نیستم نمیتونم زیر بار مسئولیت برم اونم بااین همه حس و حال بد .همه همسن و سالای من یا مجردن یا متاهل بدون بچه .البته این که همسرم منو محدود می‌کنه این پشیمونی رو بیشتر می‌کنه.میگه هیچی آرایش نکن حتی یه کرم . میگه چادر سرت کن .یه تار موم پیدا میشه همش میگه موهات همه بیرونه حرص منو در میاره . کار نداره پول نداره منو اصلا بیرون نمیبره .الان که نمی‌دونم دوس دارم اصلا باهاش بیرون برم یا نه چون قدش یکی دو سانت کوتاه تر از کنه هم اینکه همش گیر میده دیگه حوصله هم ندارم که باهاش برم بیرون . الان خونه نداریم من خونه مامانمم و شوهرم رفته تو یه شهر دیگه کار کنه.خیلی حالم بده خیلی.دوستام جلو چشمام دارن نهایت استفاده رو از زندگی میکنن و خوشن ولی من تو سن ۲۲ سالگی پیر شدم . صورتم چروک افتاده و حالم بده از هیچی لذت نمی‌برم . چن باری خواستم خودکشی کنم ولی میترسم . الانم که باوجود یه بچه از همه بدبخت ترم .کمکم کنین لطفا.
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 7, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک است اما بهتر بود در همان زمان به این موضوعات بیشتر دقت می کردید البته قابل درک است که گاهی اصرار های والدین مانع تصمیم گیری درست می شوند اما در شرایط فعلی با توجه به اینکه شما باردار نیز می باشد و ممکن است یک سری تغییرات هرمونی  و جسمی در شما به وجود آمده باشد که از میزان رضایت شما از خودتان کاسته باشد بهتر است با توجه به علایمی که بیان کردید به صورت حضوری به زوانشناس برای بررسی دقیق مشکلتان و بررسی روابطتتان با همسرتان وارد پروسه مشاوره شوید میزان افسردگی بالا ممکن است بر روند رشدی فرزندتان نیز تاثیر گذارد . بهتر در زمان فعلی که وارد این زندگی شده اید سعی کنید در اول با قبول واقعیت و در کنار آن با کمک یک روانشناس مسیر زندگیتان را به سمت رشد و تکامل پیش بوید دقت کنید که هیچ فردی کامل نمی باشد و اینکه شما بخواهید زندگیتان را با دیگران مقایسه کنید در بهبود عملکردتان به شما کمکی نمی کند و بلکه باعث می شود اعتماد به نفس خودتان و همسرتان کاهش یابد ممکن است ایرادات افراطی که همسرتان نیز ممکن است از شما بگیرند به این دلیل باشد که اعتماد به نفسشان در جلوی شما کاهش یافته است برای بررسی دقیق این موضوعات به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا راحل های حله مسئله بیشتری را آموزش ببینید و بتوانید در اول خودتان از آرامش لازم برخوردار شوید تا بتوانید در کنار همسرتان روند زندگیتان را بهبود ببخشید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
دارای دیدگاه فوریه 7, 2019 توسط بی نام
مشاوره تلفنی رایگانه؟
من مشکل هزینه دارم .ب هیچکس هم در مورد این قضیه هیچی نگفتم و همشو تو دلم میریزم ولی دیگه نمیتونم باید با یکی حرف بزنم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,570 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 96 بازدید
سوال شده اوت 30, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط سارینا
0 پاسخ 68 بازدید
سوال شده اوت 30, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط سارینا
1 پاسخ 162 بازدید
سوال شده ژوئن 29, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط مهدی
4 پاسخ 167 بازدید
سوال شده فوریه 4, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط پسرک غمگین...
0 پاسخ 125 بازدید
1 پاسخ 92 بازدید
سوال شده می 7, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط امیرمحمد
1 پاسخ 85 بازدید
سوال شده مارس 4, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...