مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

راستگویی یا مصلحت اندیشی

89 بازدید
سوال شده فوریه 9, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام،من یک دوست صمیمی دارم که از ۱۳ سالگی به مدت ۱۵ سال با اون بینهایت رفاقت دارم که در یک رابطه * عاشقانه طولانی مدت(۱۰ سال) هست و الان تصمیمش به ازدواج خیلی بیشتر و قطعی تر شده است،ولی من میدونم که دختری که اون عاشقش هست تو این مدت با کس دیگه ای یا کسای دیگه ای هم رابطه داشته که حتی یکیشون یکی دیگه از دوستانم هست که حتی هنوز عکس های برهنه (کاملن برهنه) آن دختر روی گوشیش هست و به خیلیا که دوستهای مشترکمون هستند و چون شهر ما کوچک هست دختر را میشناسند نشان داده و میدهد الان من بر سر دو راهی هستم که آیا به دوست عاشقم بگم این موضوع رو یا نه.
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 10, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

شما می توانید از دوستتان بخواهید که در مورد این دختر و قبل از تصمیم جدی برای ازدواج تحقیق کنند و اطلاعات لازم را بدست آورند . و برای ازدواج کردن اگر گذشته و دیدگاه دیگران برایشان اهمیت دارد عجله نکنند و تحقیقات لازم را انجام بدهند تا یک شناخت نسبی نسبت به این خانم داشته باشند و بعد وارد پروسه ازدواج شوند. در صورتی که این خانم در زمان رابطه با دوست شما این رفتارها را انجام داده اند و مربوط به گذشته ایشان نمی باشد بهتر است یک آگاهی نسبی به دوستتان بدهید تا ایشان با تحقیق اطلاعات بیشتری به دست آورند و بعد تصمیم گیری کنند   . اما با توجه به اینکه ایشان چندین سال است به گفته شما  این خانم  را دوست داشته اند بهتر است ناگهانی با بعضی مسائل روبرو نشوند چون ممکن است خودشان آسیب روحی ببینند بهتر است آرام آرام و با تحقیق در این زمینه اطلاعات کسب کنند تا پذیرش این موضوع برایشان راحت تر باشد. دقت کنید که اطلاعات شما در مورد این خانم ممکن است تحریف شده باشد و کسی قصد خراب کردن ایشان را داشته باشد پس خودتان نیز با آگاهی در مورد این موضوع صحبت کنید و سعی کنید از قضاوت عجولانه پرهیز کنید گاهی این اتفاقات در روابط دوستی رخ می دهد و با توجه به اینکه شما در شهر کوچکی زندگی می کنید بهتر است حتی برای آگاه کردن دوستتان به گونه ای عمل کنید که این اطلاعات به بیرون درز پیدا نکند و آبروی این خانم و خانوادیشان در خطر نباشد چون ممکن است آسیب های احتمالی دیگری به وجود آید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,552 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 91 بازدید
سوال شده 21 فوریه 2024 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Zeinab5405 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 38 بازدید
سوال شده اوت 12, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط F....... H حرفه ای (300 امتیاز)
3 پاسخ 216 بازدید
1 پاسخ 287 بازدید
2 پاسخ 503 بازدید
1 پاسخ 226 بازدید
سوال شده سپتامبر 25, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سوال کننده پست
1 پاسخ 123 بازدید
...