مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

وابستگی به خانوادا

156 بازدید
سوال شده فوریه 11, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط الهه
سلام خسته نباشید ....من تقریبا ۱ ساله که ازدواج کردم شوهرم بعد ۴ ماه از ازدواجمون تصادف کرد قسمت راست سرش کلا داغون شد طوری که ۵۲ بخیه داشت الان شوهرم خدا روشکر خیلی خیلی حالش بهتره تقریبا خوبه حالش من الان مشکلم اینه که وقتی نارحت میشه از دست من میره به مامان باباش میگه ما خونه مون مستقل از اوناست بعد خیلی بی صبر و تحمل شده طوری که وقتی نارحت میشه بمن میگه برو بعد خیلی زود پشیمون میشه یعنی یه جوری اخلاق و رفتاراش مث بچه ها شده خیلی زود رنج ...حرف گوش کن ...تو نارحتی خیلی بی تحمل شده حالا منم وقتی اون این کارا رو میکنه خیلی نارحت میشم میخواستم ببینم طرز رفتارم باید چجور باشه من شوهرمو خیلی خیلی دوس دارم خیلی  میخوام وقتی اون نارحت میشه من آرومش کنم نه اینکه منم  با اون نارحت بشم لطفا راهنمایی کنید مرسی در ضمن مادرشوهرمم خیلی دخالت میکنه تو رفتار شوهرم با من. سو استفاده میکنه از وضعیتش تا میاد با من راه بیاد اون خرابش میکنه چون شوهرمم تازگی مث بچه ها شده هرکی بهش محبت کنه خیلی حرفشو گوش میکنه مامانشم خیلی بهش محبت میکنه البته محبت کاذب
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 12, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که گاهی در اینگونه تصادفات فرد ممکن است به قسمتی از مغزش آسیب وارد شود و بعضی از رفتارهایش مقداری تغییر کند یا یک سری مشکلات دیگر پیدا کند که این موضوع بر اثر آسیب و میزان شدت آسیب متفاوت می باشد. اگر همسر شما در زمان قبل از تصادف رفتارهایی به این سبک نداشته است و بعد از تصادف به وجود آمده اند نیاز به بررسی دقیق دارد که آیا شدت ضربه به اندازه ای بوده است که به مغز ایشان لطمه ای وارد کرده است و یا نه ایشان به دلیل شرایط سختی که پشت سر گذاشته اند اینگونه واکنش نشان می دهند. برای این موضوع اول با یک متخصص اعصاب برای بررسی عکس های مغزی ایشان صحبت کنید و بعد در کنار /آن به صورت حضوری با یک روانشناس با حضور خود همسرتان برای بررسی های رفتارشان تا زمانی که بررسی دقیق در این زمینه صورت نگیرد نمی توان قضاوتی انجام داد. بهتر است با همسرتان نیز در آرامش و بدون توهین به خود ایشان و یا خانوادیشان صحبت کنید و بازگو کنید که ترجیچ می دهید حریم خصوصی شما حفظ شود . سعی کنید در زمان عصبانیت تصمیم گیری نکنید و /آرامش خود را حفظ کنید و در زمانی که همسرتان آرام تر شدند در مورد مشکل پیش آمده در بین خودتان صحبت کنید تا بتوانید نتایج بهتری کسب کنید.گاهی خانواده ها با محبت های زیاد باعث وابستگی زیاد بین خودشان و فرزندانشان می شوند و شاید بدون قصد خاصی باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی مشترکشان شوند بهتر است احترام خانواده ایشان را حفظ کنید اما حریم های خصوصیتان را نیز رعایت کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,809 پاسخ

29,372 دیدگاه

2,067 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 135 بازدید
1 پاسخ 208 بازدید
1 پاسخ 445 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ahch ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 143 بازدید
سوال شده اوت 10, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط mahgol ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 344 بازدید
سوال شده ژان 9, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط یه بنده خدا
1 پاسخ 3,464 بازدید
2 پاسخ 138 بازدید
1 پاسخ 223 بازدید
1 پاسخ 215 بازدید
1 پاسخ 91 بازدید
...