مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بدست آوردن مجدد دل شریک عاطفی

141 بازدید
سوال شده فوریه 11, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط صبا

سلام وقت بخیر. حدود دوساله با آقایی آشنا شدم اوایل رابطه ایشون منو عملا میپرستیدن و تمام تلاششون برای من بود و جز قربون صدقه و دوستت دارم چیزی به من نمیگفتن... بعد از یه سال از دوستی ازم خواستگاری کردن منم گفتم بله و کم کم منم بهشون ابراز علاقه شدید کردم و سعی کردم بهشون عشق بدم و رابطمون عین زن و شوهر شد  در این بین بخاطره مریضی که داشتم به شدت چاق شدم الان که حدود دوسال از رابطه گذشته ایشون به شدت منو تحقیر میکنن بخاطره چاقی و آلان از نظرشون تا زمانی که لاغر نشم ازدواج و همه چی کنسله و ایشون برخلاف من که اعتماد به نفس ندارم به شدت اعتماد به نفس پیدا کردن و عملا بهم میگم که میدونم ترکم نمیکنی هرکاری کنم. من دوسشون دارم ایشون هم دوستم دارن نه به شدت قبل ولی دارن چیزی که هست رفتارشون و حرفاشون منو به شدت آزار میده و گاهی دلمو میشکنه به حدی که تصمیم میگیرم ترکشون کنم ولی یهو یه رفتاری میکنن که پشیمون میشم.. واقعا من باید چیکار کنم با این رابطه نه میتونم تحمل کنم نه میتونم ترک کنم

1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 12, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در اول بهتر است به این موضوع دقت بیشتری کنید که اینکه رابطه دوستی تفاوتی با رابطه بعد از ازدواج نداشته باشد ممکن است باعث شود آسیب های زیادی به شما وارد شود چه جسمی و چه عاطفی بهتر است بین این دو رابطه تفاوت بگذارید .اما از این نظر که ایشان بخاطر چاق شدن شما شما را تحقیر می کنند ممکن است بخواهند با این رفتار باعث شوند که شما مسیر بهتری را انتخاب کنید یعنی تلاش بیشتری برای لاغر شدن انجام بدهید که البته در اینکه ایشان مسیر اشتباهی را انتخاب کرده اند شکدی نیست چون ممکن است از نظر روحی به شما آسیب وارد کنند اما نکته ای که بهتر است به آن دقت بیشتری شود این موضوع است که ظاهر برای ایشان به چه میزان اهمیت دارد چون شما بعد از ازدواج به علت تغییرات هرمونی و حتی آوردن فرزند ممکن است در اندامتان تغییراتی ایجاد شود که شاید برای خودتان نیز خوشایند نباشد آیا اینگونه موضوعات می تواند باعث شود که در روند زندگیتان مشکلاتی ایجاد شود بهتر است در احترام و به صورت جدی با ایشان در مورد اینگونه مسائل صحبت شود. دقت کنید که خواستگاری ایشان از شما به تنهایی کفایت نمی کند و بهتر است در صورت تصمیم جدی برای ازدواج این موضوع را رسمی کنید تا یکنواختی ایجاد نشود چون اینکه شما در رابطه دوستی مانند ازدواج رفتار می کنید بسیاری از جذابیت های ازدواج و اشتیاق را از بین می برد و باعث وابستگی افراطی خودتان به ایشان می شود که حتی در شرایط بحرانی و اینکه آگاهی داشته باشید این رابطه مفید نمی باشد حاضر به ترک آن نشوید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,306 دیدگاه

2,613 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 198 بازدید
1 پاسخ 414 بازدید
2 پاسخ 451 بازدید
1 پاسخ 272 بازدید
1 پاسخ 134 بازدید
سوال شده سپتامبر 20, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط محمد
1 پاسخ 141 بازدید
سوال شده نوامبر 8, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط تپش ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 168 بازدید
2 پاسخ 268 بازدید
2 پاسخ 276 بازدید
1 پاسخ 294 بازدید
سوال شده دسامبر 9, 2017 در قبل از ازدواج توسط خورشید
...