مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شوهرم به من این حرفو زد

110 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2022 در مشاوره تلگرامی توسط بی نام
سلام یساله ازدواج کردیم من زیبایی دارم ولی چشمام یکم انحراف میگیره یه وفتایی دست خودم نیست منحرف میشه میچرخه به طرف دیگه شوهرم خیلی عاشقم بود خیلی همو دوست داشتیم بعد ۸سال خواستن من ازدواج کردیم الان دوبار که بحثمون شد به من با چشمای قیچت پدرمو دراوردی خیلی ناراحت شدم گریه کردم بعدش خیلی معذرت خواست ولی خودش یه مشکل ظاهری داره من کنار اومدم یبار نگفتم عیبت اینه
دارای دیدگاه دسامبر 21, 2022 توسط بی نام
ابجی خب عمل کن خوب میشی
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 17, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ابل درک است که در هرصورت شنیدن این صحبت از سمت همسرتان برایتان با احساس غم و اندوه همراه شده اما در این مسیر اهمیت دارد به این موضوع دقت کنید که هیچ انسانی کامل نیست و خب هریک از شما می توانید نقص های خودتان را داشته باشید اما اهمیت دارد که بتوانید در زمان روبرو شدن با مشکلات در احترام با یکدیگر برخورد کنید پس بهتر است با ایشان در همین زمان صحبت کنید و بیان کنید از شنیدن این سبک صحبت از ایشان با چه احساساتی روبرو شده اید و توقعات خودتان را نیز بیان کنید.

سعی کنید در همین زمان برای زمانی که مشکلی بینتان پیش می آید یک سری قوانین قرار بدهید و از واکنش و صحبت در زمان عصبانیت خوداری کنید تا میزان رفتارهای تکانشی و هیجانی کاهش یابد.

در هرصورت ایشان با وجود همین شرایط ظاهری شما را جذاب دیده اند و با شما ازدواج کرده اند متاسفانه در زمان عصبانیت گاهی ممکن است فرد سعی کند از رفتارهایی استفاده کند که بتواند خود را قدرتمند نشان بدهد و دیگری را تخریب کند و خب با شناخت سبک رفتاری می توانید از مشکلات بعدی در کنار هم جلوگیری کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,727 پاسخ

29,310 دیدگاه

2,764 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 86 بازدید
سوال شده می 5, 2023 در زوج درمانی توسط بی نام
3 پاسخ 829 بازدید
1 پاسخ 190 بازدید
1 پاسخ 208 بازدید
سوال شده مارس 26, 2021 در مشاوره تلگرامی توسط nsim
1 پاسخ 270 بازدید
1 پاسخ 69 بازدید
سوال شده ژوئن 4, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...