مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سردگرمم میشه راهنمایی کنین

80 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام
سه سال بود با یکی تو رابطه بودم خیلیییی دوسش دارم خیلی درسته سختی زیادی کشیدیم دعوا داشتیم ولی در هر صورت دوباره باهم خوب میشدیم
توی فروردین بود یه بحث کوتاه داشتیم دیگه همه چی خوب شد تا شهریور که پیام داد باید حرف بزنیم مثل همون دوسال پیش گفت اره باید تموم بشه سنمون کنه این حرف ها کات کردیم تولدش رفتم کافه سوپرایزش کردم همه چی خوب بود خندیدیم کنارش بودم کلا کلی عکس گرفتیم خداحافظی کردیم رفتیم شبش حرف زدیم بعدش صبحش پیام داد و بدون دلیل یهو دعوامون شد و بلاک کردیم یهو توی سال های پیش خیلی اینجور ماجرا ها داشتیم خب میدونم دوتامون شرایط سنی خوبی نداریم در بلاتکلیفیم و خانوادش خیلی تحت فشارش میذارن با اینکه پسره خیلی گیر میدن بهش یه چند باری فهمیده بودن خیلییی تحت فشارش قرار میدادن میگم شاید به خاطره تحت فشاره اگه یه مدت تنها باشین دور باشیم از هم درست بشه
چون دوسش دارم این همه سال باهم خاطره ساختیم ممکنه الان در بلاتکلیفی باشیم و بعدا همه چی درست بشه ؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 20, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که دارید قابل احترام هست اما عزیزم اگر بخواهید شرایط سنیتان را نادیده بگیرید و سرمایه گذاری روانی زیادی بر این روابط داشته باشید خب این باعث می شود که تمرکز شما از مسیرهای اصلی زندگیتان خارج شود .

در کنار اینکه مشخص نیست در آینده معیارهای شماها چگونه باشد که بخواهید به امید آینده و یا اینکه همه چیز درست می شود و حتما انتخاب هم هستید در یک رابطه بمانید.

در کنار همه موراد اینکه دائم باهم اختلاف دارید و این رابطه تمام می شود خب این نشان میدهد که رابطه در مسیر سازندگی قرار ندارد. بهتر است سعی کنید که واقعیت را در نظر بگیرید و بعد در مورد این رابطه تصمیم گیری کنید.
پاسخ داده شده دسامبر 20, 2022 توسط بی نام

خب سن‌تون چقدره؟؟

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,433 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 48 بازدید
سوال شده می 20, 2023 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 93 بازدید
1 پاسخ 72 بازدید
سوال شده نوامبر 6, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط دل مرده
3 پاسخ 116 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ینفر
0 پاسخ 92 بازدید
4 پاسخ 164 بازدید
...